Haha, geweldig deze reacties!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:35 schreef Frey het volgende:
Hehe, geweldig toch.![]()
Nu missen we alleen nog een reactie van de heer Tuinstra.
Persoonlijk denk ik dat Nick Maxime de serie uitwerkt, zo tegen het de komst van de cliffhanger. Met dan de vraag, door wie is Maxime doodgeschoten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 07:10 schreef lady-wrb het volgende:
zou nick ook nog terugkomen?
lijkt me ook wel leuk
d'r gaat een andere bitch uit en zij komt erin..quote:
als gastrolletje zou leuk zijn. Om even alles af te ronden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:40 schreef James1988 het volgende:
Cristophe Haddad zei een tijdje terug in een interview dat hij een leuke tijd had gehad bij GTST, maar nu wat anders ging doen. Of we hem dus nog terug kunnen verwachten? Kleine kans.
Het zou wel mooi zijn, ik vond dat hij er zo plots uitging (ook al was het al bekend), ik heb het gevoel dat die verhaallijn met Maxime nog afgemaakt moet worden. Volgens mij gaat Maxime er binnenkort ook uit, en misschien dat ze daarvoor Nick weer even uit het gesticht halenquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:45 schreef Liquidist het volgende:
[..]
als gastrolletje zou leuk zijn. Om even alles af te ronden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die actrice die Maxime speelt had inderdaad al in een interview verluld dat ze eruit zou gaan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn, ik vond dat hij er zo plots uitging (ook al was het al bekend), ik heb het gevoel dat die verhaallijn met Maxime nog afgemaakt moet worden. Volgens mij gaat Maxime er binnenkort ook uit, en misschien dat ze daarvoor Nick weer even uit het gesticht halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ik zou wel willen, maar zonder bron gaat dat toch moeilijk, het is weleens vaker gebeurd dat dit werd gezegd en het bleek niet te kloppen. Ik zou niet blij gemaakt willen worden met een dooie musquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:43 schreef Liquidist het volgende:
[..]
d'r gaat een andere bitch uit en zij komt erin..weet niet of 't voor tijdelijk of langer is. Geloof me maar gewoon
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:07 schreef Apotheose het volgende:
mn naam , wat doe je(Lorena haar hond)
Te erg.. De naam van dat drankje dan ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |