abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77871752
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:35 schreef Frey het volgende:
Hehe, geweldig toch.

Nu missen we alleen nog een reactie van de heer Tuinstra.
Haha, geweldig deze reacties!! Komt dat vieren, de champagne staat koud!

Ook ik heb nooit wat met dit personage gehad. Let wel, personage. Ik heb voor de goede orde niks tegen de actrice die de rol vertolkt maar haar rol is gewoon domweg niet mijn ding, en ik moet toegeven dat ik haar wel meer dan eens vervelend heb gevonden in de jaren dat ze speelde. Ik heb het vaker aangegeven: ik vond haar rol ver over datum. Maar dat ligt natuurlijk niet alleen aan de actrice, dat is haar rolinhoud, hoe ze haar schrijven.

Als dit echt waar is, en ik hoop persoonlijk niet dat het om een publiciteitsstunt gaat dan is dit wat mij betreft de beste beslissing geweest sinds in een lange, lange tijd hier. Van zowel de producent als van de actrice zelf. Op een gegeven moment is een rol gewoon echt over, en voor het personage Barbara was die tijd inmiddels ruimschoots overschreden. Een ander personage waar ik het dan weer niet mee eens was is Dian. Die vond ik nog wel potentie hebben, mits de juist tegenspelers in het spel.

Het vertrek van Barbara is een stap in de juiste richting. Maar GTST haar probleem is groter dan één personage voor mij. Teveel personages vind ik nu gewoon niet leuk. En degenen die wel potentie hebben worden voor mij veelal in een verkeerd daglicht gepresenteerd. Tevens is ons probleem met deze serie natuurlijk groter dan alle personages bijeen gezien de koers die de producent vaart. Want laten we eerlijk zijn: pas als ze dat aanpakken kunnen we spreken van een totaalplaatje.

Hoe dan ook: bye bye Barbara! Bij deze.
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2010 @ 07:10:45 #177
37843 lady-wrb
kortaf
pi_77872078
zou nick ook nog terugkomen?
lijkt me ook wel leuk
pi_77872373
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 07:10 schreef lady-wrb het volgende:
zou nick ook nog terugkomen?
lijkt me ook wel leuk
Persoonlijk denk ik dat Nick Maxime de serie uitwerkt, zo tegen het de komst van de cliffhanger. Met dan de vraag, door wie is Maxime doodgeschoten?

- Irene
- Martijn
- Janine
- Ludo
- Dex
- of toch Nick
pi_77872507
Jipppieeeee eindelijk!
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:40:38 #180
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_77872725
Cristophe Haddad zei een tijdje terug in een interview dat hij een leuke tijd had gehad bij GTST, maar nu wat anders ging doen. Of we hem dus nog terug kunnen verwachten? Kleine kans.
  donderdag 11 februari 2010 @ 09:43:13 #181
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_77873854
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Bron?
d'r gaat een andere bitch uit en zij komt erin.. weet niet of 't voor tijdelijk of langer is. Geloof me maar gewoon
Conformists will be cast away by the tide of history
  donderdag 11 februari 2010 @ 09:45:22 #182
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_77873900
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 08:40 schreef James1988 het volgende:
Cristophe Haddad zei een tijdje terug in een interview dat hij een leuke tijd had gehad bij GTST, maar nu wat anders ging doen. Of we hem dus nog terug kunnen verwachten? Kleine kans.
als gastrolletje zou leuk zijn. Om even alles af te ronden.
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_77875132
Wat hoor ik nou??? Spuit elf, ik weet het!!!

YES BARBARA ERUIT!!!!!
pi_77876203
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:45 schreef Liquidist het volgende:

[..]

als gastrolletje zou leuk zijn. Om even alles af te ronden.
Het zou wel mooi zijn, ik vond dat hij er zo plots uitging (ook al was het al bekend), ik heb het gevoel dat die verhaallijn met Maxime nog afgemaakt moet worden. Volgens mij gaat Maxime er binnenkort ook uit, en misschien dat ze daarvoor Nick weer even uit het gesticht halen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_77876573
Na een paar tv loze dagen net gelezen dat Barbara weggaat. Eigenlijk ook wel logisch na zo'n verhaallijn, wat moet je dan nog? Goeie zet, zowel voor de soap zelf als voor de actrice.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77878829
Wat een goede aflevering was 2500e aflevering !!! Toen waren er nog spannende verhaallijnen... tegenwoordig gaat het (bijna) alleen maar over liefde. Verder vond ik de psycho Isabella altijd een erg leuk personage! Beter dan de grijze mussen die er nu rondlopen.

En mijn voorspelling voor de 3000e aflevering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77887296
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:13 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Het zou wel mooi zijn, ik vond dat hij er zo plots uitging (ook al was het al bekend), ik heb het gevoel dat die verhaallijn met Maxime nog afgemaakt moet worden. Volgens mij gaat Maxime er binnenkort ook uit, en misschien dat ze daarvoor Nick weer even uit het gesticht halen
Die actrice die Maxime speelt had inderdaad al in een interview verluld dat ze eruit zou gaan.
  donderdag 11 februari 2010 @ 16:26:25 #188
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_77887687
Of gaat het lijk van Barbara op reis naar Tokio, om daar haar langeafstandsvriendopa Robert Alberts te vergezellen?
SPOILER
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_77888262
Al meer dan een maand niet gekeken misschien nog wel langer maar dat barbara er uit gaat is goed nieuws.

Charlotte Besijn (47) stopt met haar rol als Barbara Fischer in Goede Tijden Slechte Tijden. De actrice wil zich, wanneer haar laatste scene is opgenomen, gaan richten op regisseren. "Ik heb vorig jaar een tijdje meegelopen hier op de set en ik was gegrepen."

Charlotte heeft 11 jaar in de soap gespeeld en het afscheid valt haar zwaar: "Het is nu een beetje raar en verdrietig omdat ik mijn laatste scènes aan het doen ben, maar ik heb er ontzettend veel zin in. Ik ben toe aan een nieuwe richting." Hoe Barbara de serie gaat verlaten is nog geheim, maar GTST-actrice Alexandra Alphenaar verklapt: "Er gaan wellicht mensen het leven laten.."

Doe maar Ronja, Lukas en Joke

Las in de tv gids van volgende week dat.
SPOILER
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
  donderdag 11 februari 2010 @ 16:47:59 #190
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_77888477
Haha de wikisite over Barbaar:
´Ze ziet er niet uit als een Carmen. Ze is bovendien te jong om een Carmen te spelen´

Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:16:20 #191
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_77889405
Komt Vledder de moord oplossen?

Victor Reinier nieuwste aanwinst GTST
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_77891879
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:43 schreef Liquidist het volgende:

[..]

d'r gaat een andere bitch uit en zij komt erin.. weet niet of 't voor tijdelijk of langer is. Geloof me maar gewoon
Ik zou wel willen, maar zonder bron gaat dat toch moeilijk, het is weleens vaker gebeurd dat dit werd gezegd en het bleek niet te kloppen. Ik zou niet blij gemaakt willen worden met een dooie mus
Een heer met stijl
pi_77895135
eng hoor
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 11 februari 2010 @ 20:03:48 #194
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77895206
Wat een onzin dit hey.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_77895283
Subtiel die Noud hoor. "Heb je nog wat gehoord van die gek die je vriendje geschept heeft"?
pi_77895342
mn naam , wat doe je (Lorena haar hond)
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 11 februari 2010 @ 20:12:58 #197
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77895539
Charlie.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 11 februari 2010 @ 20:21:26 #198
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_77895867
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:07 schreef Apotheose het volgende:
mn naam , wat doe je (Lorena haar hond)

Wat weegt ie? Twee en een halve kilo? Euh ja... Maar ik heb ook nog een Sint Bernhard.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
  donderdag 11 februari 2010 @ 20:22:06 #199
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_77895889
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Charlie.
Te erg.. De naam van dat drankje dan ook.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_77896046
waarom moet iedereen zich met iedereen bemoeien
just give a second thought
what if we don't get caught...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')