Die zijn ook goed!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 04:13 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Goed:
Guano Apes
Rammstein
Wir Sind Helden
Scorpions
Slecht:
Tokio HotelScooter
Vind deze versie dan toch veel beter:quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Duitsland kent echt veel goede bands vind ik, zowel nu als wat oudere bands.
Ik ben vooral verslingerd aan Wolfsheim, Wir sind helden, Goethes Erben, Rammstein, Kraftwerk, Das Ich en In Extremo.
Scooter!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 04:00 schreef scanman1 het volgende:
Wat vind jij is het beste wat Duitsland ooit heeft voort gebracht op muziek gebied?
Gewoon linkje kopieëren en plakken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:31 schreef Gala6183 het volgende:
Olli Schulz & Der Hund Marie, echt leuk. (Domme vraag: hoe doe je zo'n youtube ding in je post??)
Je bent Plattenpatzt vergeten imo. Mooi lijstje verder, hoewel ik niet alles ken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 04:10 schreef Kalebatz het volgende:
Rammstein
Die Ärzte
Fettes Brot
Peter Fox (ook SeeeD)
Wir Sind Helden
Sportfreund Stiller
Herbert Grönemeyer
Juli
Die Fantastischen Vier
Kool Savas
Ben vast nog wat vergeten...
On noemde ''alle krautrock gerelateerde artiesten"quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:09 schreef Gillingham het volgende:
Dat Neu! nog niet genoemd is...
Klaus Dinger's Motorik
Maar ze verdienen naast Can wel een specifieke vermelding.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:12 schreef Yorrit het volgende:
[..]
On noemde ''alle krautrock gerelateerde artiesten"
ja die ook natuurlijk!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:46 schreef Morgenrood het volgende:
Bohren & der club of gore lijkt me:
En wellicht moet ik nog toevoegen:quote:
Ik vraag me nog altijd af hoeveel delen er van dat lied zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:03 schreef Yorrit het volgende:
[..]
gezongen door een oostenrijker en geschreven door nederlanders
quote:
Liefhebber van de zusjes Humpe?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja en 2raumwohnung zijn ook wel okay vooral de eerste cd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |