quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:57 schreef gers het volgende:
Arnhem![]()
godsammme als aids een vorm kon aannemen van een stad dan was het arnhem
Ik dacht Almere...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:57 schreef gers het volgende:
Arnhem![]()
Dat nummer heet niet zoquote:
Ha, de dorpskleuter is terugquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:57 schreef gers het volgende:
Arnhem![]()
Fuck you like an animalquote:
Almere is de stad die is het beste kan vergelijken worden met brandwonden , pijnlijk en lelijkquote:
Damn youquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat nummer heet niet zoDat nummer heet Closer.
Nee joh, het is wel belangrijk voor klanten om te weten wat voor vlees ze in de kuip hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht meer een onaangename bijkomstigheid.
En er is ook al een Rap/R'n'B versiequote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zette een advertentie op Marktplaats en iedereen wil me en het is de perfecte bijbaan!
Of Halo 9quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Fuck you like an animal
Dat nummer heet Closer man
Jij bent Rotterdams, ik Amsterdams, dat kan haast niet goed gaan.quote:
owja das waar ome remlof komt uit daar vandaanquote:
Zolang je je bek ken houden over Ajax.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij bent Rotterdams, ik Amsterdams, dat kan haast niet goed gaan.
Maar ja natuurlijk
Dealquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zolang je je bek ken houden over Ajax.
Ik had een weekban.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:03 schreef jitzzzze het volgende:
Ik dacht dat WD in de kliko verdwenen was
Oké, maar eerst Rv proberen te regelen.quote:
ff serieus dan he, het lijkt mij extreem frusterend om hoer te zijn, je staat voor zo'n raam, er komt een lekkere vent aan, die loopt door, en daarna stopt er een 70 jarige geboggelde wrattenkop.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh, het is wel belangrijk voor klanten om te weten wat voor vlees ze in de kuip hebben natuurlijk.
Say wut?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:02 schreef gers het volgende:
[..]
owja das waar ome remlof komt uit daar vandaan
jij woont daar toch , ik heb je volgens mij wel eens daar gezien op het cs.quote:
En daarom zei je maar "komt uit daar vandaan"quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:13 schreef gers het volgende:
[..]
jij woont daar toch , ik heb je volgens mij wel eens daar gezien op het cs.
Ik wou iets zeggen maar ik was bang voor een ban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |