Nee, het is nu inmiddels dertig graden hier, en iedereen ligt aan het strand.quote:
Echt?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, het is nu inmiddels dertig graden hier, en iedereen ligt aan het strand.
Morgen is het officieel de ergste hittegolf die Nederland ooit kende sinds 1947.
De winter van 1948 was pas ergquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, het is nu inmiddels dertig graden hier, en iedereen ligt aan het strand.
Morgen is het officieel de ergste hittegolf die Nederland ooit kende sinds 1947.
Er staat hittegolf jonge.quote:
En in 1949 werd Kleine Greetje uit de polder 1 van de grootste nummer 1 hits uit die tijd.quote:
Toen was het tenminste nog zedig. Onze onschuld verloren we in de jaren 70:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En in 1949 werd Kleine Greetje uit de polder 1 van de grootste nummer 1 hits uit die tijd.
Het was een gekke boel toen, ieder jaar weer bal...
Maar voel je je niet bekeken dan denk je, met zo´n raam voor je?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zette een advertentie op Marktplaats en iedereen wil me en het is de perfecte bijbaan!
Hoe is het met je TR?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar voel je je niet bekeken dan denk je, met zo´n raam voor je?
Da's toch juist de bedoeling?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar voel je je niet bekeken dan denk je, met zo´n raam voor je?
En ze zijn het vorig jaar ook nog gaan stelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen was het tenminste nog zedig. Onze onschuld verloren we in de jaren 70:
Oh, ik dacht meer een onaangename bijkomstigheid.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's toch juist de bedoeling?
Dan lieverquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En ze zijn het vorig jaar ook nog gaan stelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |