quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Wie moet ik pijpen om hem exit te krijgen?
Als ik een luidspreker in een zak aardappelen plaats heb ik een betere performance gezien dan Dony
Gut zeg het is geen Surpriseshow voor knuffelpinda'squote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar jeetje, wat sneu voor hem inderdaad dat Sumerahaar ouders op deze manier binnen gebracht werden. De tranen sprongen me in de ogen.. Kan me voorstellen dat dit nogal op je inhakt als je je eigen ouders zo mist. Ik gun hem daarom best een finaleplek.
Tja, van de overgebleven kandidaten gaat toch niemand, behalve Jaap, het maken, dus dan gun ik hem net zo goed een ontmoeting met zijn ouders.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gut zeg het is geen Surpriseshow voor knuffelpinda's![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Tja, van de overgebleven kandidaten gaat toch niemand, behalve Jaap, het maken, dus dan gun ik hem net zo goed een ontmoeting met zijn ouders.
Nou kijk dat stukje maar eens terug, hij begint er zelf over te piepen, een echte kerel houdt z'n mond en gaat niet wekelijks melden dat hij hoopt dat hij de finale haalt om z'n ouders te zienquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij jammerde toch niet?
Dit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het alles meevallen - tot hij zijn tekst gehad. Daarna zong hij inderdaad bedroevend. Maar jeetje, wat sneu voor hem inderdaad dat Sumerahaar ouders op deze manier binnen gebracht werden. De tranen sprongen me in de ogen.. Kan me voorstellen dat dit nogal op je inhakt als je je eigen ouders zo mist. Ik gun hem daarom best een finaleplek. En nee, hij is niet de beste. Maar hij krijgt ook wel de verkeerde nummers. Een derde plek zou best terecht zijn, wat mij betreft.
quote:Op zondag 9 mei 2010 02:24 schreef Fir3fly het volgende:
Eens met niemand.
Hij had de theater rondes niet eens mogen overleven.
Mja dan moeten ze hem die wel geven. Met rustige nummers is hij heel goed.quote:Op zondag 9 mei 2010 10:10 schreef UltraR het volgende:
Wat een onzin zeg. Niet te geloven.
Die jongen heeft bij de wat rustigere nummers een stem om u tegen te zeggen. Punt.
OMG ik schoot echt in de lach van je UIquote:
Van mij wel.. maar ik denk dat dat iig deze vrijdag neit gaat gebeurenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
Mag Dony er nou eindelijk eens uit deze vrijdag. Ik vind hem niet leuk meer, eerder saai
weer zon suf ruknummerquote:Op zondag 9 mei 2010 19:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Donny gaat vrijdag Me and Mrs Jones zingen, aldus Eric net in Life 4 you.
Nee eerst kelvin denk ik en dan Sonyquote:Op zondag 9 mei 2010 16:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van mij wel.. maar ik denk dat dat iig deze vrijdag neit gaat gebeuren
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee eerst kelvin denk ik en dan Sony
Jij het het virus nu ook.. Zogauw je de lellen hebt waargenomen ga je er op letten.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net dat zijn oren een soort bijzettafeltjes zijn met die naar buiten staande lellen
Oh ik haal een ouwe koei uit de sloot?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:08 schreef eleusis het volgende:
[..]
Jij het het virus nu ook.. Zogauw je de lellen hebt waargenomen ga je er op letten.
Aan haar oorlellen?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik haal een ouwe koei uit de sloot?
quote:
kelvin ? zn moeder zie ik elke week in het publiekquote:Op zondag 9 mei 2010 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee eerst kelvin denk ik en dan Sony
Ja enquote:Op maandag 10 mei 2010 09:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
kelvin ? zn moeder zie ik elke week in het publiek
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gut zeg het is geen Surpriseshow voor knuffelpinda's![]()
maakt niet uitquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
niet goed gelezen, ik dacht dat het ging over het wel/niet weerzien van de ouders
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Mooi dat ik niet meer kijk, wat een waardeloze actie van Gordon en Eric, maar nu hoef ik ook niet meer tegen dat ugly geval van een Dony aan te kijken
Ja, want elke artiest ter wereld is in alle genres even goed.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:56 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat hij maar een genre goed kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |