Gisteren daarentegen wel, met dat tweede optreden. Hij is echt verschrikkelijk muzikaalquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Hij heeft zeker een goede stem, absoluut, maar ik werd niet van mijn stoel geblazen...
Eens.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:59 schreef XMarlies het volgende:
Gewoon een aardige zanger, waar veel reclame voor wordt gemaakt.
Ik snap niet waarom. Ik snap het gewoon echt niet.
DOrine had een Likabibilty van -30 bij mij anders hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:57 schreef chansadres het volgende:
Dony is de nieuwe Dorine. Likability factor 100
Hmz, Dorine was anders een behoorlijk mooie vrouw om te zien.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:57 schreef chansadres het volgende:
Dony is de nieuwe Dorine. Likability factor 100
Ik zal het nog 1 keer uitleggen..quote:
Reageer eens niet zo aangebrandquote:Op zondag 4 april 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal het nog 1 keer uitleggen..
Feit 1
Dony ziet er niet bepaald uit als iemand die je (trots) boven je bed hangt.
(Dony, als je meeleest... "HoiDit is niet lullig bedoeld
)
Feit 2
Dony kan gewoon heel goed zingen.
Feit 3
De combinatie van Feit 1 en 2 maakt het tot een hype, waar vooral feit 1 een groot aandeel in heeft.
Ik weet niet of je Popstars met Rebecaa hebt gezien, maar je zou dit hier wel een beetje op toe kunnen passen
Duidelijk? Mooi.. Of je het er nou mee eens bent of niet, het is nou eenmaal zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry als dat zo overkomt![]()
In welk opzicht?quote:Op maandag 5 april 2010 16:54 schreef Leigh het volgende:
Ik vind de vergelijking met Susan Boyle best een belediging eigenlijk
hij zingt goed, maar ik krijg er verder geen kippevel van, en net als rebecca zal hij noooooooit een paul potts of susan boyle worden, dus daarom snap ik de hype verder niet, daar komt bij dat ik niet naar het uiterlijk van iemand kijkquote:Op zondag 4 april 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal het nog 1 keer uitleggen..
Feit 1
Dony ziet er niet bepaald uit als iemand die je (trots) boven je bed hangt.
(Dony, als je meeleest... "HoiDit is niet lullig bedoeld
)
Feit 2
Dony kan gewoon heel goed zingen.
Feit 3
De combinatie van Feit 1 en 2 maakt het tot een hype, waar vooral feit 1 een groot aandeel in heeft.
Ik weet niet of je Popstars met Rebecaa hebt gezien, maar je zou dit hier wel een beetje op toe kunnen passen
Duidelijk? Mooi.. Of je het er nou mee eens bent of niet, het is nou eenmaal zo
Ben ik met je eens. Als hij er standaard uit had gezien was hij misschien niet eens zo ver gekomen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:24 schreef TheVulture het volgende:
Het grappige is dat Dony min of meer 'positief gediscrimineerd' wordt op basis van zijn looks... juist omdat ie er niet uitziet als een popster is hij "sensationeel".... maar als hij er normaal had uitgezien was hij niet zo gehyped
Louis Armstrong? Nou dacht het niet...quote:Op woensdag 7 april 2010 18:35 schreef iBenny het volgende:
Je zou zijn stem wel een beetje kunnen vergelijken met Louis Armstrong
Iets wat je heel weinig hoort tegenwoordig
Ik ook! Steeds hetzelfde....quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:15 schreef Seam het volgende:
Ik vind hem steeds minder leuk worden eigenlijk ..
En Gordon "stem maar niet op 'm want het is een wedstrijd" is jurylid nummer 1quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:37 schreef Knipoogje het volgende:
Hij piekt te vroeg. De andere juryleden/publiek gaan zich langzaam tegen hem keren denk ik. Mensen houden er nu eenmaal niet van als iemand totaal gepimpt wordt. Alleen bij Boris was het anders omdat ie zo extreem veel beter was dan de rest![]()
het was inderdaad niet zijn beste optreden, maar zeker terecht doorquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
Vandaag vond ik hem ook niet zo...
zingen kan hij wel, dat heeft hij dubbel-en-dwars bewezen
Indonesie. Ze zei dat alle Indonesiers en vast ook wel de Molukkers op hem zouden gaan stemmen.quote:Op zondag 11 april 2010 23:39 schreef oh-oh het volgende:
Waar komt ie nou eigenlijk vandaan? Zei Angela nu dat t een Molukker is?
Oh echt?quote:Op maandag 12 april 2010 00:55 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Indonesie. Ze zei dat alle Indonesiers en vast ook wel de Molukkers op hem zouden gaan stemmen.
Iig populairder dan Fierce, Janna en Daniellequote:Op maandag 12 april 2010 15:04 schreef Stefkeeh het volgende:
Volgens mij is hij helemaal niet zo heel erg populair, in mijn klas op school iig niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |