Buurman en B uurman waren niet grappig, die waren vaak overdreven en nep en eh, pubers. Goed zingen konden ze ook niet bepaald. Dus ja, ze zijn beide een duo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ze zijn ook een duo, zijn net zo leuk en grappig en kunnen ook net zo goed samen zingen
en meisjes...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Buurman en B uurman waren niet grappig, die waren vaak overdreven en nep en eh, pubers. Goed zingen konden ze ook niet bepaald. Dus ja, ze zijn beide een duo.
Ik vond ze erg leuk. Let op: mening, geen feit. En als ze samen zongen klonk dat super.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Buurman en B uurman waren niet grappig, die waren vaak overdreven en nep en eh, pubers. Goed zingen konden ze ook niet bepaald. Dus ja, ze zijn beide een duo.
kijk maar eens goed, er zitten knips in, dus het zijn meedere camera's...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner, maar ik denk dat die paal om een wagentje staat dat rondrijdt. Alle shots van 1 en dezelfde camera dus.
Ik kan me iig niet voorstellen dat een dergelijk optreden in meerdere takes wordt opgenomen.
dat zie ik dus niet hoor... maar goed ik ga niet al die filmpjes bestuderenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:18 schreef sbientje het volgende:
[..]
kijk maar eens goed, er zitten knips in, dus het zijn meedere camera's...
Helemaal mee eens. Als ze dit niveau kunnen handhaven, zijn ze van de groepjes in elk geval de numero uno.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ze waren gewoon goed! Ben benieuwd naar de eerste liveshow!
Nou geef ze dan eens stemmen in de survivalgamequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:04 schreef sbientje het volgende:
ik vind ze ook hartstikke goed hoorvan wat tot nu toe ind e liveshows staat zijn zij mijn favo's. zal vrijdag wel veranderen, maar toch
pics!!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:50 schreef Noek het volgende:
Ik zag ze gisteravond in de Mc Donalds. De 50+ manager ging natuurlijk met ze op de foto en ipv cheese zei hij Idols!Dawast, wie wil me aanraken?
Ikquote:Op donderdag 1 april 2010 09:50 schreef Noek het volgende:
Ik zag ze gisteravond in de Mc Donalds. De 50+ manager ging natuurlijk met ze op de foto en ipv cheese zei hij Idols!Dawast, wie wil me aanraken?
Geen camera op een paal of op een karretjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner, maar ik denk dat die paal om een wagentje staat dat rondrijdt. Alle shots van 1 en dezelfde camera dus.
Ik kan me iig niet voorstellen dat een dergelijk optreden in meerdere takes wordt opgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |