best goed?quote:
Gebeurt wel verder dat een extra stem, of achtergrond(koortje) wordt ingezongen op een band.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:00 schreef iBenny het volgende:
Het optreden van BadBoyz is bewerkt.. Als je goed luistert heb je een 3de stem..
ik vond wel dat het camera werk een beetje flashy was ook.. die camera die ronddraait zeg maar, je zou toch de andere cameraman moeten zien dan. volgens mij is het niet in 1 keer opgenomen... maar goed, ze blijven goedquote:Op maandag 29 maart 2010 00:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Gebeurt wel verder dat een extra stem, of achtergrond(koortje) wordt ingezongen op een band.
Zelfs wel ooit door de zangers zelf!
Queen deed dit ook. Duurde soms weken voor ze klaar waren voor de uiteindelijke opname.
Alleen 100 keer beter kunnen zingenquote:Op maandag 29 maart 2010 00:27 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind ze geweldig. Beetje de mannelijke versie van Buurman & Buurman
Dat doe je met zo'n camera aan een paal. Niet met een rond rennende cameraman ofzo.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:40 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik vond wel dat het camera werk een beetje flashy was ook.. die camera die ronddraait zeg maar, je zou toch de andere cameraman moeten zien dan. volgens mij is het niet in 1 keer opgenomen... maar goed, ze blijven goed
dat snap ik, maar dan ehb je alsnog een cameraman nodig met een vaste camera toch, voor die andere shots.. en die zou je dan langs moeten zien komen in al dat gedraaiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:11 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat doe je met zo'n camera aan een paal. Niet met een rond rennende cameraman ofzo.
Ik moest aan de Blues Brothers denken maar ik vind ze super, je wordt er gewoon vrolijk vanquote:Op maandag 29 maart 2010 00:27 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind ze geweldig. Beetje de mannelijke versie van Buurman & Buurman
Ze zijn ook een duo, zijn net zo leuk en grappig en kunnen ook net zo goed samen zingenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
Waar slaat die Buurman & Buurman vergelijking nu steeds weer op
Ik ben geen kenner, maar ik denk dat die paal om een wagentje staat dat rondrijdt. Alle shots van 1 en dezelfde camera dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat snap ik, maar dan ehb je alsnog een cameraman nodig met een vaste camera toch, voor die andere shots.. en die zou je dan langs moeten zien komen in al dat gedraai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |