Dit lijkt me echt een roddel. Natuurlijk was hun optreden afgelopen vrijdag heel goed, maar om daar nou meteen iets achter te zoeken... We zien of eigenlijk horen bij de liveshows wel of je gelijk hebtquote:Op zondag 28 maart 2010 17:08 schreef gaspedaalpsychopaat het volgende:
Had dan niemand in de gaten dat er gesjoemeld is met die opname? Het leek in mijn ogen wel een studio opname van badboys. Het geluid was veel te goed geintegreerd met de zang vergleken met de andere groepen.
Een maat van mij was naar een van die vorige voorrondes geweest met publiek en hij zij dat sommige acts echt heeel vals waren en op tv viel het allemaal wel mee, dus waarschijnlijk wordt het naderhand geautotuned (waarschijnlijk in het belang van de groepen die xfactor door wil) . Ik weet het niet zeker maar het lijkt me iig geen zuivere koffie
Ik hoef er zelf absoluut geen cd van o.i.d., maar ze steken met kop en schouders boven de andere groepen uit.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:21 schreef nktc het volgende:
Vrijdag was het de eerste keer dat ik ze goed vond zingen.. Maar ik ben bevooroordeeld, ik vind ze ruk...
best goed?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |