abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79636966
Ik vind ze echt zo grappig!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:46:31 #127
297313 CrawlingOcean
met tomatensaus graag
pi_79637361
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 08:43 schreef Symphonic het volgende:
Ze moeten echt stoppen met die irritante kutgeluidjes die ze erin monteren. Je haalt de geloofwaardigheid van die twee er enorm mee naar beneden. En damn wat waren ze briljant goed gisteren. Ik had echt het kippenvel op mijn rug staan. Er staat iets als een huis, en het klinkt als een klok
idd, en j-me is zo schattig als hij lacht als hij zingt haha
'' Falen is niet het vallen zelf, falen is het niet meer opstaan. ''
pi_79637423
Waarom praten ze elkaar de hele tijd na??
Echt slecht dit hahaha
pi_79637454
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 08:43 schreef Symphonic het volgende:
Ze moeten echt stoppen met die irritante kutgeluidjes die ze erin monteren. Je haalt de geloofwaardigheid van die twee er enorm mee naar beneden. En damn wat waren ze briljant goed gisteren. Ik had echt het kippenvel op mijn rug staan. Er staat iets als een huis, en het klinkt als een klok
Vanaf nu zijn ze alleen nog maar live op tv dus die geluidjes zullen wel verdwijnen vanaf nu.
Willem-Jan van Puffelen
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:54:40 #130
249756 Symphonic
Look o Look
pi_79637488
Gelukkig wel
Ik vind het echt kanshebbers voor de overwinning...
Ik denk nog even terug aan buurman en buurman, maar dit is echt een veeeeel betere versie
Juin uit Eigen Tuin!
pi_79637529
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:54 schreef Symphonic het volgende:
Gelukkig wel
Ik vond het echt geniaal anders !
Willem-Jan van Puffelen
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:58:59 #132
249756 Symphonic
Look o Look
pi_79637552
Natuurlijk is het best leuk een keertje, maar iedere keer is too mucht.
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:15:41 #133
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_79637788
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Anyway, vind ze mwah. En erger me een beetje aan dat marokkanen-accent van die blanke jongen.
Ja echt, gister was het ook weer "die optreden"

Maar ja, triest genoeg zijn ze van de groepen nog wel het meest professioneel
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_79638635
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:15 schreef eleusis het volgende:

Maar ja, triest genoeg zijn ze van de groepen nog wel het meest professioneel
Ja. Nu vind ik deze categorie sowieso ruk maar in die categorie zijn ze wel nr. 1.
Maar ze zijn zo af-fucking-schuwelijk!
Go hard or go home
pi_79639404
Vind ze wel goed eigenlijk . Beetje zoetsappig allemaal, dat badde zie ik nog niet helemaal. Maar van mij hoeven ze ook niet met joints en guns in hun handen te lopen hoor . Een iets stoerder repetoire kan al veel doen, dus niet alleen van die Gordon-glijers. Rev 'n Ros zijn ook best ver gekomen in de competitie, kan er voor deze jongens ook wel inzitten. Voorspel dat Bad Boyz de finale wel halen.
pi_79643700
Trieste overacterende :"Holly"-figuren. Maar onder bakvissen zal er wel een markt voor zijn.
pi_79643833
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:58 schreef Symphonic het volgende:
Natuurlijk is het best leuk een keertje, maar iedere keer is too mucht.
Wij moesten er hier elke keer weer om lachen.
Geniale montage echt.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_79643991
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind ze wel goed eigenlijk . Beetje zoetsappig allemaal, dat badde zie ik nog niet helemaal. Maar van mij hoeven ze ook niet met joints en guns in hun handen te lopen hoor . Een iets stoerder repetoire kan al veel doen, dus niet alleen van die Gordon-glijers. Rev 'n Ros zijn ook best ver gekomen in de competitie, kan er voor deze jongens ook wel inzitten. Voorspel dat Bad Boyz de finale wel halen.
Bad Boyz zie ik meer als en tweede Five, maar dan met zn 2en Wilden ook een wat ruiger imago hebben dan de meeste boybands...
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zaterdag 27 maart 2010 @ 16:20:57 #139
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79645929
Ik vind ze leuk! Ik zet mijn centjes in op badboyz.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 23:40:49 #140
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79658172
Als er een groep gaat winnen is het BadBoyz. Boy zingt ook elke aflevering beter.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79665971
Vrijdag was het de eerste keer dat ik ze goed vond zingen.. Maar ik ben bevooroordeeld, ik vind ze ruk...
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
pi_79674386
Had dan niemand in de gaten dat er gesjoemeld is met die opname? Het leek in mijn ogen wel een studio opname van badboys. Het geluid was veel te goed geintegreerd met de zang vergleken met de andere groepen.
Een maat van mij was naar een van die vorige voorrondes geweest met publiek en hij zij dat sommige acts echt heeel vals waren en op tv viel het allemaal wel mee, dus waarschijnlijk wordt het naderhand geautotuned (waarschijnlijk in het belang van de groepen die xfactor door wil) . Ik weet het niet zeker maar het lijkt me iig geen zuivere koffie
pi_79674593
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:08 schreef gaspedaalpsychopaat het volgende:
Had dan niemand in de gaten dat er gesjoemeld is met die opname? Het leek in mijn ogen wel een studio opname van badboys. Het geluid was veel te goed geintegreerd met de zang vergleken met de andere groepen.
Een maat van mij was naar een van die vorige voorrondes geweest met publiek en hij zij dat sommige acts echt heeel vals waren en op tv viel het allemaal wel mee, dus waarschijnlijk wordt het naderhand geautotuned (waarschijnlijk in het belang van de groepen die xfactor door wil) . Ik weet het niet zeker maar het lijkt me iig geen zuivere koffie
Dit lijkt me echt een roddel. Natuurlijk was hun optreden afgelopen vrijdag heel goed, maar om daar nou meteen iets achter te zoeken... We zien of eigenlijk horen bij de liveshows wel of je gelijk hebt
  zondag 28 maart 2010 @ 17:18:14 #144
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79674618
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:21 schreef nktc het volgende:
Vrijdag was het de eerste keer dat ik ze goed vond zingen.. Maar ik ben bevooroordeeld, ik vind ze ruk...
Ik hoef er zelf absoluut geen cd van o.i.d., maar ze steken met kop en schouders boven de andere groepen uit.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79674686
Ik vind ze leuk en goed . Denk dat ze zeker een goede kans maken, helemaal omdat ze wel leuk voer voor de 15-jarige bakvisjes zijn.
Ze moeten niet too much worden, wat nu soms wel het geval is. Soms zit ik met plaatsvervangende schaamte naar ze te kijken...

Maar over het algemeen
pi_79674822
.... wow...

Aangezien ik de tv had uitgezet vrijdag toen Romy eruit vloog heb ik net pas het optreden van Bad-boyz gezien.
Wat was dat goed zeg...
Winnaars? (Nu de competitie zo zwak is zonder Romy... )
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_79677376
Wauw, voor het eerst dat ik een groepje leuk én goed vind van mij mogen ze zelfs winnen, ze zijn echt leuk om naar te kijken en ook nog om naar te luisteren. Ben benieuwd naar hoe de liveshows gaan verlopen!!!
pi_79679604
Het optreden van BadBoyz is bewerkt.. Als je goed luistert heb je een 3de stem..
(Ik heb dat ook al eerder gehoord bij andere optredens dit seizoen)
Ik ben dan ook erg benieuwd naar de liveshows
pi_79679910
Ik hoor het niet hoor
pi_79680841
Nog een keer geluisterd , tijdens het refrein hoor je idd nog een stem, maar ze zingen met een band mee, leek wel een band van karaoke ofzo, die hebben dat ook

Niks mis mee toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')