idd, en j-me is zo schattigquote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:43 schreef Symphonic het volgende:
Ze moeten echt stoppen met die irritante kutgeluidjes die ze erin monteren. Je haalt de geloofwaardigheid van die twee er enorm mee naar beneden. En damn wat waren ze briljant goed gisteren. Ik had echt het kippenvel op mijn rug staan. Er staat iets als een huis, en het klinkt als een klok
Vanaf nu zijn ze alleen nog maar live op tv dus die geluidjes zullen wel verdwijnen vanaf nu.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:43 schreef Symphonic het volgende:
Ze moeten echt stoppen met die irritante kutgeluidjes die ze erin monteren. Je haalt de geloofwaardigheid van die twee er enorm mee naar beneden. En damn wat waren ze briljant goed gisteren. Ik had echt het kippenvel op mijn rug staan. Er staat iets als een huis, en het klinkt als een klok
Ja echt, gister was het ook weer "die optreden"quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Anyway, vind ze mwah. En erger me een beetje aan dat marokkanen-accent van die blanke jongen.
Ja. Nu vind ik deze categorie sowieso ruk maar in die categorie zijn ze wel nr. 1.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:15 schreef eleusis het volgende:
Maar ja, triest genoeg zijn ze van de groepen nog wel het meest professioneel
Wij moesten er hier elke keer weer om lachen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:58 schreef Symphonic het volgende:
Natuurlijk is het best leuk een keertje, maar iedere keer is too mucht.
Bad Boyz zie ik meer als en tweede Five, maar dan met zn 2enquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind ze wel goed eigenlijk. Beetje zoetsappig allemaal, dat badde zie ik nog niet helemaal. Maar van mij hoeven ze ook niet met joints en guns in hun handen te lopen hoor
. Een iets stoerder repetoire kan al veel doen, dus niet alleen van die Gordon-glijers. Rev 'n Ros zijn ook best ver gekomen in de competitie, kan er voor deze jongens ook wel inzitten. Voorspel dat Bad Boyz de finale wel halen.
Dit lijkt me echt een roddel. Natuurlijk was hun optreden afgelopen vrijdag heel goed, maar om daar nou meteen iets achter te zoeken... We zien of eigenlijk horen bij de liveshows wel of je gelijk hebtquote:Op zondag 28 maart 2010 17:08 schreef gaspedaalpsychopaat het volgende:
Had dan niemand in de gaten dat er gesjoemeld is met die opname? Het leek in mijn ogen wel een studio opname van badboys. Het geluid was veel te goed geintegreerd met de zang vergleken met de andere groepen.
Een maat van mij was naar een van die vorige voorrondes geweest met publiek en hij zij dat sommige acts echt heeel vals waren en op tv viel het allemaal wel mee, dus waarschijnlijk wordt het naderhand geautotuned (waarschijnlijk in het belang van de groepen die xfactor door wil) . Ik weet het niet zeker maar het lijkt me iig geen zuivere koffie
Ik hoef er zelf absoluut geen cd van o.i.d., maar ze steken met kop en schouders boven de andere groepen uit.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:21 schreef nktc het volgende:
Vrijdag was het de eerste keer dat ik ze goed vond zingen.. Maar ik ben bevooroordeeld, ik vind ze ruk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |