Ik vind ze niet knap, maar ik kan me voorstellen dat meisjes van 16 hun wel knap vinden.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb geen smaak, ik weet het, maar zijn zij nu echt algemeen beschouwd knap?
Haha kijk hem met de rug van zijn hand tegen die spieren aanduwen om ze groter te laten lijken!quote:Op woensdag 17 februari 2010 06:41 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Baaaaaddd, je weet zelluf.
ze zijn allebei indischquote:Op maandag 15 maart 2010 20:06 schreef babbelinsky het volgende:
Die indische jongen vind ik in ieder geval echt een hele mooie jongen om te zien en die andere is ook best mooi.
knap irritant ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb geen smaak, ik weet het, maar zijn zij nu echt algemeen beschouwd knap?
helemaal eens,stelletje gays zijn hetquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:21 schreef serana82 het volgende:
sorry maar deze gasten zijn alles behalve BAD, ik denk dat ze beter Gay boys kunnen heten(sorry voor de gays hier, niks mis mee). is het jullie dan niet opgevallen dat die blanke jonge alleen maar verliefd kijkt naar die andere?? het is een beetje to much, ik denk dat ze even door de bijlmer, schilderswijk en spangen moeten lopen met hun bad boy liedje, kijken hoe lang ze dat volhouden![]()
![]()
Wahaha jááá'! Fantastisch is dat en het komt iedere keer weer terugquote:Op maandag 15 maart 2010 10:04 schreef Blik het volgende:
mooiste zijn de soundeffects bij iedere box, hug, jump die door de regie erachter wordt gezet
Goede entertainers en zangers.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:45 schreef miieejj het volgende:
Die gasten .. die gaan nog wel ver komen hoor
Dat is idd best apart, maar ook weer leuk om te zien ze komen imho niet gay over en zowel 'so what'.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef sbientje het volgende:
dat geknuffel, ik blijf het grappig vinden. Ik zie nooit mannen dat doen onder elkaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |