abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77690128
pi_77690162
Ik weet niet wie BenX is en autistisch zijn we geen van beiden.

Oh ja, ik werd ook direct verliefd op zijn prachtige stem op ventrilo (programma waarmee je online met meerdere mensen tegelijk kan praten) Een warme, mannelijke stem en hij zong zo mooi Een beetje Frank Sinatra stemidee. En hij nam altijd de leiding overal en dat vond ik ook zo leuk aan hem, ik hou wel van mannen die het voortouw nemen. En we konden uren kletsen over niets. En dan samen muziek luisteren op youtube, ook zo leuk. En vooral heel veel onzin dingen in wow doen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77690403
oh isa, vind t zo leuk voor je dat je weer zo goed in je vel zit en geniet En verder is t geen film om alleen te kijken, gaat over het ontstaan vd IRA. Zo erg heftig en indrukwekkend.
pi_77690493
Ik heb altijd een beetje moeite met films over de IRA meestal geen leuke films om te kijken (wat niet hetzelfde is als een slechte film oid).

En ik heb het heel erg getroffen Ik moet alleen heel erg wennen aan een man om me heen en dan ook nog een die voor mij gekozen heeft
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 februari 2010 @ 00:16:45 #5
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77690627
Alles went behalve een vent
pi_77690712
gewoon genieten en t over je heen laten komen en het is idd geen leuke film, wel erg goed! kan niet stoppen met kijken iig. ook weer een stukje geschiedenis wat je meekrijgt.
pi_77691025
2 afleveringen van t nieuwe seizoen van lost gekeken. Ben benieuwd of we dit laatste seizoen echte antwoorden krijgen nu slaap tijd! werk ze isa en lein
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77691102
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 00:29 schreef DarkElf het volgende:
2 afleveringen van t nieuwe seizoen van lost gekeken. Ben benieuwd of we dit laatste seizoen echte antwoorden krijgen nu slaap tijd! werk ze isa en lein
Lost en antwoorden krijgen, dat is een contradictio in terminis

En kaas, dat lijkt me dan erg moeilijk leven als je daar last van hebt. Als man zijnde.
pi_77692148
tranen met tuiten hier, wat een heftige en intense film
  zaterdag 6 februari 2010 @ 01:15:00 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77692246
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 01:11 schreef SeaOfLove het volgende:
tranen met tuiten hier, wat een heftige en intense film
Wij hebben hem ook bekeken. Geen tranen met tuiten hier bij mij, maar wel indrukwekkend mooi en goed gespeeld.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77692413
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 01:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Wij hebben hem ook bekeken. Geen tranen met tuiten hier bij mij, maar wel indrukwekkend mooi en goed gespeeld.
ik ben ongesteld he maargoed anders had ik ook wel gehuild. wat een film zeg! ik probeer nu de volgende vol te houden, die lijkt me ook heel mooi. hopelijk blijf ik wakker.
pi_77693234
nog 50 minuten, wat een depressieve film Heb je t druk isa?
pi_77693743
Ik heb het niet druk, maar er bleef hier net een stelletje kletsen en ze gingen maar niet weg. Ik denk dat hun beider iq opgeteld niet boven de 100 uitkwam, beetje vermoeiend simpel
pi_77694173
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 02:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het niet druk, maar er bleef hier net een stelletje kletsen en ze gingen maar niet weg. Ik denk dat hun beider iq opgeteld niet boven de 100 uitkwam, beetje vermoeiend simpel
Ik net film uitgekeken, wederom tranen, wat een triest verhaal! en milou net wakker: mammie jij lezen en geeft me wuthering heights aan. ik: lieverd, mama heeft dat net gelezen, mama heeft nu een ander boek. milou van nou oké jammer dan ik ga dora en boots lezen pakt haar boek erbij en gaat hardop lezen En nu zit ze van isa isa isa, één van de figuren uit dora
pi_77694288
en toen moest ik dus gaan voorlezen waar ik totaal geen zin in heb, dus ik : mama legt het dora boek naast het bed hoor! milou : dat zijnne niet leuke grapjes mammie!
pi_77694332
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 03:35 schreef SeaOfLove het volgende:
en toen moest ik dus gaan voorlezen waar ik totaal geen zin in heb, dus ik : mama legt het dora boek naast het bed hoor! milou : dat zijnne niet leuke grapjes mammie!
Nee, dat zijn ook geen leuke grapjes mama

pi_77694425
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 03:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dat zijn ook geen leuke grapjes mama

tranen met tuiten hier net van het lachen dus. milou : oh mammie niet huilen! ik: nee lieverd mama moest lachen Milou: oh om cnk? Ik van wtf! en zeg: nee om jou omdat je zo lief bent Milou: Ja ik ben een lieffie he mammie?!
pi_77694465
ik ga slapen nu met zo'n 12 van milou's liefste knuffels en madameke zelf natuurlijk
  zaterdag 6 februari 2010 @ 07:57:57 #19
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77695044
Goedemorgen allemaal!
pi_77695093
Goedemorgen
Ik heb overal spierpijn? Voornamelijk in mijn benen? Echt niks geks gedaan en echt spierpijn. Typisch!
pi_77695162
Ik ben wakker En ik heb net gedouched

Maar nu ben ik wakker En kaas ligt heerlijk te snurken
pi_77695176
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:16 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik heb overal spierpijn? Voornamelijk in mijn benen? Echt niks geks gedaan en echt spierpijn. Typisch!
Oh oh! Je lichaam is alvast rek-en-strek-oefeningen aan het doen voor het grote gebeuren! Maar de baby moet nog een weekje blijven zitten hoor, ik heb 14 februari gegokt!

En goedemorgen aan iedereen!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_77695179
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben wakker En ik heb net gedouched

Maar nu ben ik wakker En kaas ligt heerlijk te snurken
Heej! Een vrolijke Lein! Wat fijn! Hoi!
pi_77695205
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:42 schreef Tezz het volgende:
Heej! Een vrolijke Lein! Wat fijn! Hoi!
Ja ik ben vrolijk En een tikkie hyper van de Red Bull, dat drink ik als ik nachtdienst heb. De laatste was om 3 uur leeg, niet zo gek dus dat ik nu wakker ben
pi_77695212
goeiemorgen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77695228
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:41 schreef Tezz het volgende:

[..]

Oh oh! Je lichaam is alvast rek-en-strek-oefeningen aan het doen voor het grote gebeuren! Maar de baby moet nog een weekje blijven zitten hoor, ik heb 14 februari gegokt!

En goedemorgen aan iedereen!
Géén 14 februari!
Dan is mijn broer jarig en het zoontje van mijn andere broer en ze vinden het heel stom dat ze altijd semi-grappige valentijnskaartjes krijgen van tantes enzo
pi_77695230
Maar volgens mij blijftie nog wel even zitten
pi_77695233
de nacht van 14 op 15, echt waar
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77695241
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Géén 14 februari!
Dan is mijn broer jarig en het zoontje van mijn andere broer en ze vinden het heel stom dat ze altijd semi-grappige valentijnskaartjes krijgen van tantes enzo
Tja, de natuur laat zich niet regelen natuurlijk......

Er is trouwens wel een goede truc om de bevalling op te wekken hoor! Daar ben je vast mee bekend! Dus dat zou ik dan op 10 februari of zo ff doen.....
(ben je al 40 weken trouwens?)
pi_77695287
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:50 schreef freecell het volgende:
Maar volgens mij blijftie nog wel even zitten
Volgens mij klem jij je benen gewoon dicht op Valentijn. Geen ruimte voor BabyTARACell2.0 om het daglicht te aanschouwen
pi_77695306
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:53 schreef Tezz het volgende:

[..]

Tja, de natuur laat zich niet regelen natuurlijk......

Er is trouwens wel een goede truc om de bevalling op te wekken hoor! Daar ben je vast mee bekend! Dus dat zou ik dan op 10 februari of zo ff doen.....
(ben je al 40 weken trouwens?)
Welnee, 38 nu
Alleen iedereen vraagt al weken of de baby er nu nog niet is Begint echt vervelend te worden.
Leander was namelijk 3 weken te vroeg. En volgens onze berekening (die klopt, dat weten we zeker ) 3 weken en 4 dagen te vroeg.
Die was er nu al anderhalve week zeg maar

En bekend met de truc Het werkt alleen niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77695326
wat wint degene eigenlijk die de datum goed geraden heeft?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77695332
nou 12 mag ook niet (mama jarig) 15 mag niet (2 goede vrienden jarig) 7 mag niet (dochter van m'n broer jarig).
11-13 zijn mijn ouders weg, vanaf de 21e zijn TARA's vader en zijn vrouw op cursus en dan ook 5 dagen écht onbereikbaar...

Maar verder is de baby heel welkom hoor

Echt, het kan mij dus geen donder schelen wanneer de baby komt en wie er dan jarig is! Alleen de 14e zou ik iets minder vinden.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:07:27 #34
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77695333
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:06 schreef DarkElf het volgende:
wat wint degene eigenlijk die de datum goed geraden heeft?
De baby natuurlijk, inclusief poepluiers en geschreeuw snachts

(Ik moet er niet aan denken)
pi_77695347
Ik ga trouwens zelf voor de 17e
Al hoop ik stiekem wel dat het wat eerder wordt. Overdag vind ik het wel allemaal prima nog, maar ik heb zo ongeveer elke avond oefenweeën en net als ik denk 'nu wordt het wat'dan stopt het weer En dat is best slopend.
pi_77695349
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:07 schreef Windigo het volgende:

Doen ze niet Deze baby willen TARA en Freecell wéér zelf houden. Net als de vorige
pi_77695358
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:09 schreef freecell het volgende:
Ik ga trouwens zelf voor de 17e
Al hoop ik stiekem wel dat het wat eerder wordt. Overdag vind ik het wel allemaal prima nog, maar ik heb zo ongeveer elke avond oefenweeën en net als ik denk 'nu wordt het wat'dan stopt het weer En dat is best slopend.
Ik hoop trouwens dat je kindje er mooier uit ziet dan die baby in je ticker. Die ziet eruit als een alien met een waterhoofd
pi_77695399
Goeiemorgen Te lang weer niet geweest zie ik Druk druk druk en zo
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_77695400
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:07 schreef Windigo het volgende:

[..]

oh ik dacht meer aan een leuke prijs

in dit geval verander ik mijn inzet naar 28 maart ..

dan win ik iig niet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77695405
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:09 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Doen ze niet Deze baby willen TARA en Freecell wéér zelf houden. Net als de vorige

Zelf gemaakt! Houden!
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:10 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik hoop trouwens dat je kindje er mooier uit ziet dan die baby in je ticker. Die ziet eruit als een alien met een waterhoofd
Nou, niet dat Leander zo mooi was toen hij er nèt was
2 minuten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow en ik vind de baby in de ticker ook wat engig hoor

En waarmee ontbijten jullie op deze mooie zaterdagmorgen?
TARA is in de kerk aan het ontbijten met een hele stapel andere mannen Ik zei nog: kan je hummel niet meenemen? maar dat was geen optie
pi_77695428
ik heb een half chocoladekoekje op.

verder nog niets, zo eerst eens een rondje rennen denk ik, tis perfect weer ervoor!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77695440
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:51 schreef DarkElf het volgende:
de nacht van 14 op 15, echt waar
ik had ingezet op 15
pi_77695447
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:17 schreef freecell het volgende:

Zelf gemaakt! Houden!
Was ook maar een garpje
quote:
Nou, niet dat Leander zo mooi was toen hij er nèt was
2 minuten:
SPOILER
Maar wel mooi opgedroogd doe es voorbeeldje?
quote:
ow en ik vind de baby in de ticker ook wat engig hoor

En waarmee ontbijten jullie op deze mooie zaterdagmorgen?
TARA is in de kerk aan het ontbijten met een hele stapel andere mannen Ik zei nog: kan je hummel niet meenemen? maar dat was geen optie
Flauw van TARA! Kleine man is ook een man! Ja toch, steer?
Ik ga zo maar weer met een bier ontbijten. Ik ben véél te wakker en ik ben vergeten om slaappillen mee te pikken te lenen van m'n werk
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 februari 2010 @ 09:22:09 #44
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77695451
MOgge
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:22:10 #45
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77695452
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oh ik dacht meer aan een leuke prijs

in dit geval verander ik mijn inzet naar 28 maart ..

dan win ik iig niet
Goed plan! geef ze vooral niet het idee dat je interesse hebt

Ik doe gewoon helemaal niet mee aan de wedstrijd
pi_77695573
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:21 schreef Leintjeuh het volgende:

Maar wel mooi opgedroogd doe es voorbeeldje?
Hmmm, is lastig nu, hij probeert de camera te pikken:
SPOILER
Het beste wat ik nu kreeg was dit:
SPOILER
[/spoiler]

Lein: bierze en welterusten !
pi_77695610
Heeft ie een bult op de (voor de kijkers) rechterkant van z'n voorhoofd?
pi_77695684
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Welnee, 38 nu
Alleen iedereen vraagt al weken of de baby er nu nog niet is Begint echt vervelend te worden.
Leander was namelijk 3 weken te vroeg. En volgens onze berekening (die klopt, dat weten we zeker ) 3 weken en 4 dagen te vroeg.
Die was er nu al anderhalve week zeg maar

En bekend met de truc Het werkt alleen niet.
SPOILER
Oh maar dan komt ie vast 24 februari. Dan heb ik het gewoon verkeerd gezien in mijn glazen bol! Gewoon 40 weekjes laten zitten hoor!

En voor wat betreft de truc: hmm. Nou ja, proberen kan geen kwaad, toch?
pi_77695694
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Heeft ie een bult op de (voor de kijkers) rechterkant van z'n voorhoofd?
Uiteraard! Een grote blauwe
pi_77695704
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:47 schreef Tezz het volgende:

[..]

Oh maar dan komt ie vast 24 februari. Dan heb ik het gewoon verkeerd gezien in mijn glazen bol! Gewoon 40 weekjes laten zitten hoor!

En voor wat betreft de truc: hmm. Nou ja, proberen kan geen kwaad, toch?
Zeker niet
pi_77695742
Leander is een dropje.....

(mijn kind leek sprekend op Boedha toen ze net geboren was. Echt zo'n Michelin-poppetje. Geweldig!)
pi_77695758
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:48 schreef freecell het volgende:
Uiteraard! Een grote blauwe
Kinderen moet je niet op hun hoofd laten stuiteren
pi_77695778
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:54 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

o
pi_77695801
Bente als baby (nu we toch aan kind-spam doen )
SPOILER
SPOILER
pi_77695805
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:54 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

of ze lopen gewoon tegen een muur op zoals dat exemplaar van mij die de hoek om wilde rennen maar de bocht te snel nam
pi_77695827
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 09:58 schreef Tezz het volgende:
Bente als baby (nu we toch aan kind-spam doen )
SPOILER
SPOILER
Wat een droppie
Die tweede foto vooral! Die armpjes! Geweldig!
Ik heb een spaghetti-sliert als kind

Gisteren nadat ik drinken over TARA heengooide ging hij speelgoed opruimen (met z'n hoofd onder de bank)
Over 2 minuten weer weg-foto:
-weg-

Hij vond zichzelf heel erg slachtoffer Van mij mocht hij best even weer wat aantrekken voor hij ging opruimen, maargoed

[ Bericht 8% gewijzigd door freecell op 06-02-2010 10:06:31 ]
pi_77695856
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat een droppie

Gisteren nadat ik drinken over TARA heengooide ging hij speelgoed opruimen (met z'n hoofd onder de bank)

Hij vond zichzelf heel erg slachtoffer Van mij mocht hij best even weer wat aantrekken voor hij ging opruimen, maargoed
Het gekke is dat ik als kind ook zo'n sliert was (nu niet meer, woehaha). Mijn man was als baby ook zo'n Michelinprop. En nu is hij mooi slank (alhoewel mijn voedsel hem wel een buikje aan het geven is, hihi)

[ Bericht 5% gewijzigd door Tezz op 06-02-2010 10:10:49 ]
pi_77695877
Oh, en de foto van TARA:
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 februari 2010 @ 10:04:58 #59
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77695886
TARA
pi_77695898
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:00 schreef freecell het volgende:
Wat een droppie

SPOILER

niet alleen je kind is van spagetti
pi_77695900
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:03 schreef Tezz het volgende:

[..]

Het gekke is dat ik als kind ook zo'n sliert was (nu niet meer, woehaha). Mijn man was als baby ook zo'n Michelinprop. En nu is hij mooi slank (alhoewel mijn voedsel hem wel een buikje aan het geven is, hihi)
Ik was als kind ook slanker dan TARA Die zat mooi op de curve, ik tot mijn 5e iets eronder.
Maarja, daarna hè?
pi_77695912
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

niet alleen je kind is van spagetti
nope
Maar nu haal ik de foto weg en staatie nog bij jullie
Dat helpt ook niet
pi_77695921
leander Oh en wat een moppie was baby bente Hier heerlijk ontbijtje gehad met milou. wat was ze gezellig vanacht, zo lief
pi_77695929
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:06 schreef freecell het volgende:
Ik was als kind ook slanker dan TARA Die zat mooi op de curve, ik tot mijn 5e iets eronder.
Maarja, daarna hè?
psssst je moet even op de spoiler in mijn quote klikken. I made a funny
pi_77695933
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:07 schreef freecell het volgende:
nope
Dat helpt ook niet
Nietes!
pi_77695969
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:08 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

psssst je moet even op de spoiler in mijn quote klikken. I made a funny
Wheh
pi_77695979
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:07 schreef freecell het volgende:

[..]

nope
Dat helpt ook niet
Hij is weg hoor FC! En de spoiler van Lein is
pi_77695997
Ik hang nu al anderhalf uur achter de pc. Ik ga mijn kind maar eens wat quality-time geven...... (als in duffe spelletjes doen)
pi_77696402
Kennen jullie The King Singers?

Geniaal

Ze zingen acapella en dan bekende en onbekende stukken. Als het nodig is zingen ze zelf de instrumenten erbij
Alleen jammer dat hun beatles-nummers niet online staan
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 februari 2010 @ 10:49:46 #70
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77696561
Er was laatst bij DWDD ook zo'n Belgische groep die alles acapella deed . Was ook leuk
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:53:27 #71
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77696613
Even een workout

pi_77696706
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:49 schreef borisz het volgende:
Er was laatst bij DWDD ook zo'n Belgische groep die alles acapella deed . Was ook leuk
Deze is leuker

Idioot hoog kunnen ze
pi_77696762
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:41 schreef freecell het volgende:
Kennen jullie The King Singers?

Ze zingen acapella en dan bekende en onbekende stukken. Als het nodig is zingen ze zelf de instrumenten erbij
Alleen jammer dat hun beatles-nummers niet online staan
Acapella is sowieso best cool Ik ben ooit eens naar een theatershow geweest van gasten die dus idd alles met hun stem deden Instrumenten de hele rateplan. Briljant.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_77696811
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:57 schreef freecell het volgende:

Deze is leuker

Idioot hoog kunnen ze
Zingen ze ook nonchristelijke nummers? Stemmen zijn prachtig!
Ik wacht ook op het nieuwe programma van Ernst D. Smit ; popzangers die hij met wat technieken opera laat zingen, lijkt me geweldig!
pi_77696879
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Acapella is sowieso best cool Ik ben ooit eens naar een theatershow geweest van gasten die dus idd alles met hun stem deden Instrumenten de hele rateplan. Briljant.
Nog eentje met een boel instrumentjes

Ik vind ze zo grappig
pi_77696907
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:02 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zingen ze ook nonchristelijke nummers? Stemmen zijn prachtig!
Ik wacht ook op het nieuwe programma van Ernst D. Smit ; popzangers die hij met wat technieken opera laat zingen, lijkt me geweldig!
Ze zingen zo ongeveer alles van de beatles Is een ook een complete beatles-cd van ze.
Alleen die staan dus helaas niet online

Maar de eerste en laatste die ik postte zijn ook non-christelijk
pi_77696945
Die trompetjes op 3:15
pi_77696955

pi_77697049
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:53 schreef kaasplankje het volgende:
Even een workout

al gedaan, heb 10-12-12 gerend net en nu staat de mr roerei te maken voor me
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 februari 2010 @ 11:18:41 #80
22592 crew  Ole
pi_77697153
* Ole eet voorlopig geen mosselen meer
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_77697184
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:18 schreef Ole het volgende:
beroerd geworden?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 11:26:19 #82
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_77697307
quote:
Is dit een eufemisme?
Confidence through competence
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 februari 2010 @ 11:27:57 #83
22592 crew  Ole
pi_77697326
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:20 schreef freecell het volgende:

[..]

beroerd geworden?
Nou zeg!
Begon gister op mijn werk. Nog één les er doorheen geperst, en tot net in bed doorgebracht.

Hoop dat het nu beter gaat
pi_77697387
Ik heb gister in een opwelling een zakje rode linzen gekocht. Nog nooit gegeten, nog nooit klaargemaakt. Iemand ideetjes of geniale recepten?
pi_77697395
quote:
Oe, ik heb mijn gezin gister ook mosselen voorgezet (ikzelf lust ze echt nie). Maar dat ging goed !
pi_77697473
Goedemorgen! (kan nog net )

nog één weekendje voor de boeg zonder school, en dan beginnen we weer van voren met een nieuw blok..
Maar ook alweer over de helft van dit jaar dan!

Wat een schattige kindjes komen er voorbij!

Van rode linzen heb ik ook geen verstand

Iemand nog suggesties voor mij trouwens?
Ik wil vooraf vanavond (of morgen, maar hoe dan ook vandaag boodschappen ) een zalmbonbon maken...
En als toetje iets met toffee van gecondenseerde melk denk ik.. want zo'n blikje heb ik nog staan en ik ben zo benieuwd hoe dat smaakt..
Kan er wel zelf ijs mij maken!

Maar nu heb ik dus even geen inspiratie voor wat er tussen moet.........
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 februari 2010 @ 11:38:44 #87
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77697646
quote:
Haha, tof

Wat eng dat je dan wel een Nederlandse reclame krijgt trouwens..
pi_77697651
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:36 schreef LieLie het volgende:

...

Iemand nog suggesties voor mij trouwens?
Ik wil vooraf vanavond (of morgen, maar hoe dan ook vandaag boodschappen ) een zalmbonbon maken...

...

Prak in een kom een pakje monchou (of andere roomkaas) los met een handje verse gehakte dille, het sap van een halve citroen, zeezout, peper en wat snippertjes zalm.
Neem een plakje gerookte zalm en rol daar een beetje vulling in. Takje dille er op voor de garnering en serveren met wat partjes citroen als extra decoratie!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 februari 2010 @ 11:45:20 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77697713
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:43 schreef LieLie het volgende:

[..]

Haha, tof

Wat eng dat je dan wel een Nederlandse reclame krijgt trouwens..
IP kunstjes .
Six Nations Cup is mooi toernooi van over de plas .
pi_77697778
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:09 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O.D.
Ze zijn echt leuk die zangerts
pi_77697806
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:43 schreef Tezz het volgende:

[..]

Prak in een kom een pakje monchou (of andere roomkaas) los met een handje verse gehakte dille, het sap van een halve citroen, zeezout, peper en wat snippertjes zalm.
Neem een plakje gerookte zalm en rol daar een beetje vulling in. Takje dille er op voor de garnering en serveren met wat partjes citroen als extra decoratie!
Oh, haha, de suggesties bedoelde ik voor wat ik na de zalmbonbon moest eten, dat had duidelijker gekund
Voor de bonbon heb ik een recept met uitgelekte griekse yoghurt, wat citroen, sjalotje, geroosterde paprika en stukjes zalm.. dan folie in een klein kommetje, bedekken met plakjes zalm, vulling erin, dan de plakjes dichtvouwen en het folie erom doen en dan tijdje in de koelkast
pi_77697825
quote:
Hij zou films standaard in moeten spreken
pi_77698208
LieLie: ik gooi linzen altijd door gerechten heen
Zo van 'er kan ook wel een handje linzen bij'
En linzensoep is natuurlijk altijd lekker
pi_77698209
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hij zou films standaard in moeten spreken
Morgan!

Oh en goede morgen.. eh.. middag
pi_77698239
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:05 schreef freecell het volgende:
Linzensoep.. doe eens een goed recept? Mijn moeder maakte het vroeger en toen lustte ik het niet, maar ik weet zeker dat ik het nu heerlijk zal vinden! Ik weet alleen geen goed recept..
pi_77698241
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:05 schreef freecell het volgende:
De linzen zijn van Tezz
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:26:44 #98
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77698724
DE, het is heel erg, maar ik moet wéér om het cranberrie-compote-recept vragen!
Had het de vorige keer opgeslagen op mijn andere laptop en die staat nu in een kast in Zwolle.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_77699082
• 1 eetlepel olijfolie
• 1 ui, gesnipperd
• 2 tenen knoflook, geperst
• 1 stengel bleekselderij, fijngesneden
• 1 wortel, in plakjes
• 250 g linzen
• 1 l groentebouillon (van 2 tabletten)
• 2 laurierblaadjes
• 1 kruidnagel
• 2 aardappels vastkokend, in stukken
• 1/2 citroen, geperst
• 1 runderrookworst (250 g)
• 4 eetlepels verse peterselie (zakje a 30 g), fijngesneden
Bereiden
Verwarm in een pan met dikke bodem de olijfolie. Fruit de ui en de knoflook. Voeg de bleekselderij en de wortel toe en bak al roerend 5 minuten. Voeg de linzen toe en giet de bouillon erbij. Voeg de laurier en de kruidnagel toe en laat 40 minuten zachtjes koken. Voeg na 20 minuten zachtjes koken ook de stukken aardappel toe. Breng tot slot de linzensoep op smaak met het citroensap en (versgemalen) peper en zout. Verwarm op het laatst de worst in de soep.

Die heb ik wel eens gemaakt, best lekker
En anders variaties op het thema
pi_77699194
Thanx FC!! Is dit ook zo'n soep die een dag later nog lekkerder is??
pi_77699336
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Thanx FC!! Is dit ook zo'n soep die een dag later nog lekkerder is??
Ik ken geen soepen die niet een dag later lekkerder zijn
Dus vermoedelijk wel, al heb ik het nooit getest.
pi_77699425
Hehehe ik ook niet idd. Maar je weet maar nooit
Maak ik die vandaag voor morgen namelijk
pi_77700731
Thx voor het linzen-recept! Ik ga voor vanavond eens een receptje proberen wat vorige week in de 'Boodschappen' stond (magazine van de EmTe). Eens uitproberen of we het lekker vinden....
pi_77701655
De choco-koekjes staan in de oven...
pi_77701962
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:01 schreef Tezz het volgende:
De choco-koekjes staan in de oven...
Haha
pi_77702236
Toch maar wel Tezz?
pi_77703520
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:23 schreef Den_Haag het volgende:
Toch maar wel Tezz?
Ze zijn mislukt. Helemaal ingestort en aan de bakplaat blijven pakken. Is misschien maar goed ook....
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:15:16 #108
55709 Stereotomy
pi_77703545
failcookies
pi_77703822
Stomme koekies
pi_77704245
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:23 schreef Bluezz het volgende:
Stomme koekies
daarom met milou appeltaart gemaakt, het ruikt heerlijk hier in huis. en omdat ze vandaag zo lief is geweest gaan we morgen naar macdonalds. ze heeft echt goed door dat ik ziek ben en heeft me even lekker laten liggen. ben inmiddels wel koortsvrij
pi_77704338
Lekker En lief van milou
Ik ben ook al vanaf maandag een lekkere snotkop, alles zit vol, keelpijn & verhoging, ik word het redelijk zat nu
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:43:25 #112
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77704355
njam, we gaan langzaam maar zeker de goede kant op..

"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:44:57 #113
55709 Stereotomy
pi_77704396
Dat Loch Ness monster in vier delen

Ben ff de stad in. Even naar een pianowinkel, kijken voor digitale pianos. Nevermind dat ik eigenlijk meer een nieuwe fiets nodig heb.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:45:26 #114
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77704411
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Dat Loch Ness monster in vier delen
zo slecht dat het leuk is
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_77704435
Het lijkt me leuk om whisky te lusten
pi_77704447
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:42 schreef Bluezz het volgende:
Lekker En lief van milou
Ik ben ook al vanaf maandag een lekkere snotkop, alles zit vol, keelpijn & verhoging, ik word het redelijk zat nu
kan me er alles bij voorstellen,lolz. jij ook beterschap
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:50:14 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77704533
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:43 schreef TAV74 het volgende:

[ afbeelding ]

Jummie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77705113
Ik had dat 'jummie-gevoel' eerder bij de cookie-foto van gisteren, maar Whiskey is vast ook jummie! (de keren dat ik het geprobeerd heb vond ik het vreselijk...)

Er staat hier een pan linzen te pruttelen. Geen idee hoe het gaat smaken en ook geen idee of ik een beetje leuke combi's gemaakt heb.... We zullen zien straks...
pi_77705240
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:39 schreef SeaOfLove het volgende:
ben inmiddels wel koortsvrij
Heb je soms nog iets van boodschappen nodig? Of niet meer?
pi_77705253
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:43 schreef TAV74 het volgende:

[ afbeelding ]

Holy crap Ziet er best ok uit
pi_77705769
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Holy crap Ziet er best ok uit
Het is heeeeel ok kan ik je vertellen

Oh en Nessie heb ik afgelopen zomer in Oban gekocht. Ooit, in 2001, bij Loch Ness geweest en er daar een voor mijn moeder gekocht. Die staat nog steeds in de vensterbank en wordt steeds in andere opstellingen gezet door de schoonmaakster Treft ze hem weer eens helemaal in de knoop aan! En ik heb altijd spijt gehad dat ik er nooit een voor mezelf mee heb genomen omdat ik hem zo koddig vind! Dus toen ik hem in Oban zag maar meteen gekocht
pi_77706084
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb je soms nog iets van boodschappen nodig? Of niet meer?
ik red me gelukkig weer helemaal, tnx
pi_77706112
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:44 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik red me gelukkig weer helemaal, tnx
Volgende keer ff PM-en als je wat nodig hebt he Ik woon toch in de buurt
  zaterdag 6 februari 2010 @ 16:46:04 #124
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77706115
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Het is heeeeel ok kan ik je vertellen

Oh en Nessie heb ik afgelopen zomer in Oban gekocht. Ooit, in 2001, bij Loch Ness geweest en er daar een voor mijn moeder gekocht. Die staat nog steeds in de vensterbank en wordt steeds in andere opstellingen gezet door de schoonmaakster Treft ze hem weer eens helemaal in de knoop aan! En ik heb altijd spijt gehad dat ik er nooit een voor mezelf mee heb genomen omdat ik hem zo koddig vind! Dus toen ik hem in Oban zag maar meteen gekocht
En hij lijkt echt!

pi_77706215
haha, dat monster :p

Ik lus vooralsnog geen enkele vorm van alcohol.. dus whiskey al helemaal niet

Hier een blikje gecondenseerde melk in de pan gehad.. ben benieuwd hoe dat straks wordt!

en een zalmbonbon in de koelkast, ook benieuwd naar!

Zo even de erpel in de oven maken..

Heerlijk zo'n niks-dag
pi_77706316
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Volgende keer ff PM-en als je wat nodig hebt he Ik woon toch in de buurt
wat lief! zal t onthouden Ben gelukkig ook gezegend met een lieve buurvrouw en overbuurman
pi_77707275
Linzen zijn lekker!

De rode variant wel te verstaan, want die heb ik net op. Gestoofd met ui, knof, spek, rode paprika en bouillon. En op het laatst nog stukjes varkenshaas en gebakken champignons er door. Burp!
pi_77707432
klinkt goed tezzje
pi_77707491
Als ergens staat 'gestoofd met ui en knof' vind ik het al lekker klinken

Maar ik kan me niks voorstellen bij linzen..
pi_77707674
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:36 schreef LieLie het volgende:
Als ergens staat 'gestoofd met ui en knof' vind ik het al lekker klinken

Maar ik kan me niks voorstellen bij linzen..
Een beetje bruine-bonen-achtig.
Tenminste zo vond ik het smaken... Maar de smaak is enigszins vertroebeld natuurlijk door de spek en knof.
pi_77707828
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:42 schreef Tezz het volgende:

[..]

Een beetje bruine-bonen-achtig.
Tenminste zo vond ik het smaken... Maar de smaak is enigszins vertroebeld natuurlijk door de spek en knof.
Ah, daar was ik al een beetje bang voor.. bruine bonen vind ik één van de meest vieze dingen die er zijn :p
pi_77707840
Bonen

Hier sudderen kalkoen, courgette & grilt er een aubergine
pi_77707916
Hier wordt zo roti gehaald als een van mijn vrienden van het station naar mijn woning loopt
pi_77707981
wij hebben zo erwtensoep uit een blik
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:52:18 #135
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77708020
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:46 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ah, daar was ik al een beetje bang voor.. bruine bonen vind ik één van de meest vieze dingen die er zijn :p
Maar dan zonder vieze smaak!

Linzen zijn zalig.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 18:02:37 #136
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77708329
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:52 schreef Duderella het volgende:

[..]

Maar dan zonder vieze smaak!

Linzen zijn zalig.
Ben weer terug na een dagje amsterdam

En linzen lijken misschien wat op bonen qua smaak, ze smaken alleen wel verfijnder Ze zijn lekker (en dat komt van iemand die niet van bonen houd )
pi_77708766
Hier staat de ovenschotel ratatouille met brie en gegrilde aubergine in de oven en staat de victoria baars lekker te pocheren op het gasfornuis

Oh en morgen middag maak ik linzensoep al la FC. Ben benieuwd
pi_77708848
Oh ook al gegrilde aubergine I love it. En morgen venkel
  zaterdag 6 februari 2010 @ 18:20:54 #139
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77708896
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:19 schreef Bluezz het volgende:

Echtscheiding?
pi_77708979
golfer doet dapper mee met het frankensteindieet
pi_77708983
Je editte
pi_77709007
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Ja heerlijk Bij dit recept doe ik ze in plakjes met olijfolie insmeren en op een bakplaat onder de grill in de oven. Worden ze lekker droog ook. Dat is voor dit recept erg lekker!
pi_77709010
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:23 schreef Bluezz het volgende:
golfer doet dapper mee met het frankensteindieet

Mijn linzensoep was gisteren ook geweldig
  zaterdag 6 februari 2010 @ 18:25:39 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77709037
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:20 schreef Duderella het volgende:

Echtscheiding?
De kans er op wordt natuurlijk wel verhoogd door die venkel.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 6 februari 2010 @ 18:26:58 #145
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77709067
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:23 schreef Bluezz het volgende:
Je editte
Wie editte en wat is het Frankensteindieet?
pi_77709138
hoi ik heb al 3 hoegaarden op , net met een buurman (en mijn mr ) in een kroeg gehangen en we gaan bij wat mensen eten dus t worden wrs meer Hoegaardes

fijne avond allemaal!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 februari 2010 @ 18:31:16 #147
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77709188
MOrgen viert Oma dr verjaardag. Dat wordt verse ossenstaartsoep .
pi_77709250
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:31 schreef borisz het volgende:
MOrgen viert Oma dr verjaardag. Dat wordt verse ossenstaartsoep .
nou, dat heb ik al in geen 20 jaar klaargemaakt Eet smakelijk alvast
pi_77709257
Hoi allemaal!

Isa, ik heb gewoon het gemiddelde genomen van likeur recepten op internet. Ik zie mijn oom bijna nooit. Maar ik heb hem over mijn experimenten verteld over de telefoon en hij vond het leuk!

Freecell Als je baby op de 10e wordt geboren en het is een meisje, geloof ik in reincarnatie!
Mijn zus is die dag 7 jaar geleden overleden.

En ik vind linzen uit Frankrijk errug lekker. Het zijn groenig-bruine en vrij klein. Ik koop ze in blik, lekker makkelijk.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 februari 2010 @ 18:34:22 #150
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77709286
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

nou, dat heb ik al in geen 20 jaar klaargemaakt Eet smakelijk alvast
Echt een specialiteit van oma
pi_77709301
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn linzensoep was gisteren ook geweldig
hen jij ook een receptje dan?
pi_77709375
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:34 schreef borisz het volgende:

[..]

Echt een specialiteit van oma
Lekker!
Ik vind dat altijd leuk als iemand een specialiteit heeft. Die van mijn oma was Rumtopf.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 18:44:42 #153
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_77709567
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:29 schreef DarkElf het volgende:
hoi ik heb al 3 hoegaarden op , net met een buurman (en mijn mr ) in een kroeg gehangen en we gaan bij wat mensen eten dus t worden wrs meer Hoegaardes

fijne avond allemaal!
Veel plezier hon'

Doe morgen dan even je cranberrie-recept!
pi_77709712
Elfie, burp Geniet ervan
pi_77710151
Oh, die zalmbonbon was echt heerlijk!!

En 't toetje was errug slecht, maar ook lekker
IJs met warme banaan en van dat toffee-spul
pi_77710173
Hm.. maar zowel de smaak als de structuur van bruine bonen staan me niet aan.. Ik moet ze echt niet :p

Maar wie weet, is dit toch anders
pi_77710377
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:06 schreef LieLie het volgende:
Hm.. maar zowel de smaak als de structuur van bruine bonen staan me niet aan.. Ik moet ze echt niet :p

Maar wie weet, is dit toch anders
Linzen zijn kleiner, met minder taaie velletjes en niet zo melig. Ze hebben ook een kruidig smaakje van zichzelf.
Ik houd van bruine bonen, maar ik vind linzen lekkerder.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77710417
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:14 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Linzen zijn kleiner, met minder taaie velletjes en niet zo melig. Ze hebben ook een kruidig smaakje van zichzelf.
Ik houd van bruine bonen, maar ik vind linzen lekkerder.

Die zalmbonbon vind ik wel een idee voor het kerstdiner, klinkt lekker!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 februari 2010 @ 19:26:30 #159
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77710717
Nog nooit linzen gegeten volgens mij . Althans kan het me niet herinneren. Bruine bonen zijn eetbaar mits goed klaar gemaakt. Ben er niet dol op en zal het alleen maar eten als het moet .
pi_77710824
Linzen zijn lekker
En ik vind ze eerder iets van erwten en kapucijners hebben dan van bonen
pi_77710878
zo dametje ligt al lekker in bed, zou zelf ook wel een tukkie kunnen doen.
pi_77711021
Je hebt een lief dametje SOL!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77711238
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:32 schreef SeaOfLove het volgende:
zo dametje ligt al lekker in bed, zou zelf ook wel een tukkie kunnen doen.
Nou doe dat dan!

Manlief ligt reeds te snurken op de bank en ik ga met Bente Flused Away kijken!
pi_77711341
Ik zoek een likeurrecept...... heb alweer 2 ideeen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77711845
tnx krakke wat voor ideeën? tezz ik wilde die ook kijken met milou,maar ze kon weereens niet wakker blijven
pi_77712015
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:02 schreef SeaOfLove het volgende:
tnx krakke wat voor ideeën? tezz ik wilde die ook kijken met milou,maar ze kon weereens niet wakker blijven
Citroenverbena, mits de plant het volgende zomer weer doet. In de herfst verliest hij zijn blad, dus ik kan het net zo goed afplukken en er iets mee doen.
En groene walnoten, hopelijk kan ik die op vakantie in Frankrijk rapen. Ik weet iig een boom daar en het is dan de goede tijd.
Note to self: weckfles meenemen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77712512
misschien daar ook pure alcohol kopen? in italië koste een fles nog geen 10e, in frankrijk wellicht ook zo goedkoop?
pi_77712723
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:23 schreef SeaOfLove het volgende:
misschien daar ook pure alcohol kopen? in italië koste een fles nog geen 10e, in frankrijk wellicht ook zo goedkoop?
Ik heb het niet gezien in de supermarkt, wel een goed idee!

Ik maak trouwens vooral likeur met dingen die weinig sap toevoegen. Dus voorlopig gaat het prima met wodka. Ik wil nl eerst proeven voordat ik andere smaakjes ga toevoegen.
Het derde idee is trouwens dennnelikeur.

Oh! Wacht! Ik heb een hobby!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77713268
dennenlikeur is een leuk idee Wij hadden het gewoon uit de supermarkt,toevallig viel mijn oog erop. leuke hobby, volgende x bij jou een zelfgemaakte likeurmeet
pi_77713452
ik ben weer wakker. Vriendje is naar Zwolle voor wat mannen-gezelschap met fietserts en ik heb een pizza'tje in de oven staan. Nog 2 nachtjes
pi_77713684
poeh he lein, werkze straks en eetze voor nu.
pi_77714044
Werkze Lein!

Voor een likeurmeet moet ik nog wel aan de bak dan! En denne en andere ingredienten zijn nog lang niet rijp. Zal volgend jaar worden denk ik....

Tot later, heb bezoek!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77714732
veel plezier krakke!
pi_77715089
Flushed away was stiekem best koddig

Nu lekker een glaasje whisky uitkiezen en een Wallander kijken
pi_77715775
Flushed away was leuk!

En nu even wat kookprogramma's terugkijken...
pi_77716012
ik ben boston legal aant kijken nu: james spader William Shatner als Dennie Crane
pi_77716167
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 22:01 schreef Tezz het volgende:
Flushed away was leuk!

En nu even wat kookprogramma's terugkijken...
vanmiddag 'binnenkort geopend' gekeken weer op sbs, milou helemaal door het dolle heen: isse over de kook he mammie isse over de kook!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 22:46:20 #178
55709 Stereotomy
pi_77717103
Ik doe eens gek en ga naar bed.

Doei!
pi_77717139
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 22:14 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

vanmiddag 'binnenkort geopend' gekeken weer op sbs, milou helemaal door het dolle heen: isse over de kook he mammie isse over de kook!

Lol Sol!

Bezoek weer weg, kwam 'even' een sjekkie bietsen. Was gezellie.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77717153
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 22:46 schreef Stereotomy het volgende:

Doei!
Trusten gekkie!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77717516
quote:

Doei!
Steer! Je bent toch niet ziek?!?!

Trusten!
pi_77717758
truste steer
pi_77717878
zo weer in t mooie Utrecht morgen werken
pi_77717893
Ik ga ook slapen, mijn hoofd zit vol.
Trusten allemaal!

Enne Sol, als ik een likeurmeet doe, wat neem jij dan mee? Denk er maar over. Hapjes zijn welkom en Milou ook.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77717896
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:34 schreef freecell het volgende:

hen jij ook een receptje dan?
Och lieverd, ik doe altijd maar wat als ik kook

Zo even uit mijn hoofd zaten er linzen in (duh), selderijblad, wortel, prei, knoflookteentjes en bouillon. Dat 1,5 uur laten pruttelen. Met de staafmixer iets gladder gemaakt, maar niet door en door. Ik heb saucijsjes gebakken en spekjes en de saucijsjes in plakjes gesneden. Dat ook door de soep. Umm...en op het laatst nog 2 uien in kleine stukjes gesneden en er doorheen gedaan (ik hou van dat beetje knapperige) En dan op smaak gemaakt met peper en citroensap.
pi_77717942
quote:

Doei!
Voor elven op zaterdagavond?
pi_77717962
En iedereen die gaat slapen uiteraard een goede nacht!

En een likeurmeet klinkt leuk haha
pi_77718043
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:13 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga ook slapen, mijn hoofd zit vol.
Trusten allemaal!

Enne Sol, als ik een likeurmeet doe, wat neem jij dan mee? Denk er maar over. Hapjes zijn welkom en Milou ook.
Ik ben niet zo van de likeur, is het goed als ik een flesje single malt mee neem?
pi_77718056
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:18 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik ben niet zo van de likeur, is het goed als ik een flesje single malt mee neem?
Een drankmeet Leuk, cocktails maken
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:20:13 #190
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77718092
hmm, dat was Wallander 1 en de eerste twee glaasjes.

Nu een tweede Wallander een glaasje 3, ik ben aan rook toe. Laproaigh maar weer eens denk...
pi_77718182
Nee schat, Bunnahabhain uit The Ultimate Collection
pi_77718239
truste krakke en een ieder die gaat slapen! en ik zou niet weten wat ik dan zou maken voor likeur
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:25:02 #193
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77718246
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee schat, Bhunnahabhain
Lekker, lieverd. Schenk maar in.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77718247
Ik had zin in een likeurtje, maar helaas...... Er staat alleen nog vieze nep ammaretto. Dus maar lekker een rode port ingeschonken!
pi_77718282
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Lekker, lieverd. Schenk maar in.
Tsk! Ik dacht dat je niet zo van de Islay's was?? Lieverd..
pi_77718310
Qua likeur kan je me begraven in de limoncello
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:26:57 #197
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77718315
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee schat, Bunnahabhain uit The Ultimate Collection
Een mens kan zich bedenken. Maar die Laphroaigh komt hierna nog
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:27:32 #198
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77718337
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Tsk! Ik dacht dat je niet zo van de Islay's was?? Lieverd..
Niet alle Islay's nee.

Ik ga, denk ik, binnenkort die Indiase malt eens aanschaffen. Twijfel nog tussen de 50 en 67 % fles. Denk maar te beginnen met die 50%.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77718534
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Niet alle Islay's nee.
Welke dan wel?
quote:
Ik ga, denk ik, binnenkort die Indiase malt eens aanschaffen. Twijfel nog tussen de 50 en 67 % fles. Denk maar te beginnen met die 50%.
Amruth? Of hoe je het ook schrijft? Zag ik vandaag staan. Schijnt best rokerig te zijn meen ik te hebben begrepen. Ben benieuwd wat je er van vind

Hmm de Bunnahabhain is lekker. Rokerig, iets medicinaal en vrij droog qua afdronk. Typisch Islay maar ook heel erg zichzelf. Heb de 'gewone' Bunnahabhain ook eens geproefd maar weet niet meer precies hoe die was. Wat dat betreft kan ik dus niet vergelijken.
Toch vrij zacht ook.. zeker na die Talsiker 57 (=ook 57% nl )
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:34:04 #200
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77718543
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Niet alle Islay's nee.
Islay's
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:41:45 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77718755
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Welke dan wel?
Bowmore en Coal Ila kan ik mij herinneren wel lekker te vinden.
quote:
Amruth? Of hoe je het ook schrijft? Zag ik vandaag staan. Schijnt best rokerig te zijn meen ik te hebben begrepen. Ben benieuwd wat je er van vind
Ja die bedoel ik.
quote:
Hmm de Bunnahabhain is lekker. Rokerig, iets medicinaal en vrij droog qua afdronk. Typisch Islay maar ook heel erg zichzelf. Heb de 'gewone' Bunnahabhain ook eens geproefd maar weet niet meer precies hoe die was. Wat dat betreft kan ik dus niet vergelijken.
Toch vrij zacht ook.. zeker na die Talsiker 57 (=ook 57% nl )
Die Talisker heb ik bij de brouwerij geproefd. Redelijk pittig vond ik die.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77718764
Ik kan het niet meer volgen
pi_77718990
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:42 schreef Isabeau het volgende:
ik ook niet
pi_77719075
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:49 schreef SeaOfLove het volgende:

ik ook niet
dan zijn we in ieder geval niet alleen
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:53:23 #205
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77719133
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Het gaat een keer niet over koekjes en linzen en gelijk kunnen ze het niet meer volgen.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:54:25 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77719161
Ik gooi er nog even een aflevering van The Wire doorheen hier.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77719201
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

dan zijn we in ieder geval niet alleen
alleen vind ik whiskey wel lekker, weet alleen de namen nooit, ik dronk wat cnk me voorzette, hij kocht ook wel bijzondere whiskey's. heerlijk 's avonds bij de haard met chill muziekje op de achtergrond en lekker kletsen of juist samen genieten van het stil zijn.
pi_77719271
bij user snuggle had ik ook een heerlijke whiskey op en bij user vats ook
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 februari 2010 @ 23:58:16 #209
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77719277
Heb van de week gebuurd bij de de Ieren en Jameson gedronken, wel aardig spul maar niet bijzonder. Beetje te zacht
pi_77719404
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:55 schreef SeaOfLove het volgende:

alleen vind ik whiskey wel lekker, weet alleen de namen nooit, ik dronk wat cnk me voorzette, hij kocht ook wel bijzondere whiskey's. heerlijk 's avonds bij de haard met chill muziekje op de achtergrond en lekker kletsen of juist samen genieten van het stil zijn.
Herkenbaar hoor! Ik drink ook graag whiskey en weet ook nooit de namen. Net als met wijn.
pi_77719635
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Herkenbaar hoor! Ik drink ook graag whiskey en weet ook nooit de namen. Net als met wijn.
oh dacht dat jij juist geen whiskey luste wijn weet ik vooral dat ik chardonnay en witte bordeaux erg lekker vind
pi_77719713
Mijn fles port is leeg.
En ik heb geen nieuwe.
Maar wel songfestivalliedjes op de achtergrond!
SPOILER
  zondag 7 februari 2010 @ 00:14:23 #213
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77719784
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Bowmore en Coal Ila kan ik mij herinneren wel lekker te vinden.
[..]
Coal Ila is ook wel heel erg lekker Heb nu eindelijk mijn Laphroaigh staan, heerljk die rooksmaak
pi_77719840
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
Die Talisker heb ik bij de brouwerij geproefd. Redelijk pittig vond ik die.
De 57? Of de gewone. De gewone is een stuk pittiger, de 57 sterker. Maar beide vol van smaak iig. Ik ben fan Terwijl ik de 'gewone' de 1e keer echt niet lekker vond
pi_77719849
dan maar aan de nep-amaretto tezz Die in belgië is btw prima te doen maar dat is dan ook geen liqorette (schrijf ik dat goed? )
pi_77720000
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:17 schreef SeaOfLove het volgende:
dan maar aan de nep-amaretto tezz Die in belgië is btw prima te doen maar dat is dan ook geen liqorette (schrijf ik dat goed? )
Ik heb hem ooit gekocht voor in een crumble (met amandelen). En nu staat die fles hier.

Ik heb limoen en munt en bacardi. Eens kijken of ik iets kan brouwen....
pi_77720120
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:23 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik heb hem ooit gekocht voor in een crumble (met amandelen). En nu staat die fles hier.

Ik heb limoen en munt en bacardi. Eens kijken of ik iets kan brouwen....
oh je hebt nog bacardi! anders had ik je wijntje gemaild, ik mag toch geen alcohol
pi_77720239
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:27 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

oh je hebt nog bacardi! anders had ik je wijntje gemaild, ik mag toch geen alcohol
Jummie! Een bijna-mojito!!!!!! (met bastersuiker in plaats van rietsuiker en met citroen in plaats van limoen. En ook geen crushed ice maar gewoon blokjes. En ook geen sparood, maar spablauw. Maar het lijkt er op).
  zondag 7 februari 2010 @ 00:34:47 #219
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77720311
Hoi, ook weer terug van de foute bierweek
pi_77720357
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:34 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi, ook weer terug van de foute bierweek
Foute bierweken zijn leuk!!!!!

(Waar was je plank, ik heb het even gemist geloof ik)
pi_77720388
hellow ik heb t braaf gehouden, nog maar 1 hoegaarden is erin gegaan en verder bruiswater
heerlijk gegeten trouwens: coquilles uit de oven vooraf, toen parelhoen met een fijne saus, allerlei groentjes en aardappelkroketjes en daarna nog een stukje tiramisu (zelfgemaakt) maar die kreeg ik er nog niet eens half in... pff
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77720406
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:31 schreef Tezz het volgende:

[..]

Jummie! Een bijna-mojito!!!!!! (met bastersuiker in plaats van rietsuiker en met citroen in plaats van limoen. En ook geen crushed ice maar gewoon blokjes. En ook geen sparood, maar spablauw. Maar het lijkt er op).
dit dopen we om tot een tezzojito WB kaas, leuk gehad?
  zondag 7 februari 2010 @ 00:41:20 #223
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77720456
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:36 schreef Tezz het volgende:

[..]

Foute bierweken zijn leuk!!!!!

(Waar was je plank, ik heb het even gemist geloof ik)
Ja, was gezellig! Ik was in Zwolle en ik had nét niet teveel gedronken om nog terug te rijden
pi_77720472
ben echt moe, lees morgen wel bij

trusten allemaal!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77720496
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:41 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja, was gezellig! Ik was in Zwolle en ik had nét niet teveel gedronken om nog terug te rijden
Aha. Dan was het geen bierfeest want dan heb je maar 1 pilsje gedronken.
pi_77720499
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:41 schreef DarkElf het volgende:
ben echt moe, lees morgen wel bij

trusten allemaal!
Trusten!!!!!!!!!!
pi_77720517
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

dit dopen we om tot een tezzojito WB kaas, leuk gehad?
Mijn Tezzojito's zijn lekker!!!!!!!! Ik ga er straks vast nog eentje maken!!!!!!!
  zondag 7 februari 2010 @ 00:44:42 #228
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77720546
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:42 schreef Tezz het volgende:

[..]

1.5
Ik hoef niet zat te zijn om het naar mn zin te hebben hoor
Truste DE
pi_77720584
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:42 schreef Tezz het volgende:

[..]

nou dat ene biertje zal dan vast een feest zijn geweest voor hem Slaapze DE, ws had jij meer een bierfeest :-)
pi_77720623
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:44 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

1.5
Ik hoef niet zat te zijn om het naar mn zin te hebben hoor
Truste DE
Oke dan, je bent geslaagd voor mijn 'ik-rijd-niet-met-alcohol-test'! Hier, een Tezzojito als beloning!
  zondag 7 februari 2010 @ 00:49:27 #231
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77720634
Bier is trouwens niet verwarren met pils hé?
pi_77720652
tezz wanneer is t carnaval?proost op de volgende tezzojito Ik ga ook een wijntje nemen nu, als bluez t kan met zware pijnstillers kan ik t ook
  zondag 7 februari 2010 @ 00:52:03 #233
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77720692
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:48 schreef Tezz het volgende:

[..]

Oke dan, je bent geslaagd voor mijn 'ik-rijd-niet-met-alcohol-test'! Hier, een Tezzojito als beloning!
Ik pas even als je 't niet erg vind ik neem een kopje thee en dan ga ik lekker maffen
pi_77720712
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:50 schreef SeaOfLove het volgende:
tezz wanneer is t carnaval?proost op de volgende tezzojito Ik ga ook een wijntje nemen nu, als bluez t kan met zware pijnstillers kan ik t ook
Volgend weekend begint het 'feest'.
Ik kom er helaas weer niet onderuit dit jaar. Misschien zondag, want dan is mijn moeder jarig dus heb ik gelukkig andere verplichtingen.
Bente vindt het zooooooooo leuk! En sinds ik niet meer met mijn vriendin pilsjes kan gaan scoren in de kroeg maar net moet doen alsof ik het leuk vind op het kindercarnaval vind ik er niets meer aan!
pi_77720721
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:52 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik pas even als je 't niet erg vind ik neem een kopje thee en dan ga ik lekker maffen
Oh.

Nou welterusten dan!
pi_77720855
een boze milou hier, ze was weer even wakker Zette de tv op muziek. stampvoetend gaat ze er vandoor met haar beer richting bed Milou: muziekie isse niette leuk mam! jij stomme piemel! ik van
pi_77720888
Hier is de 4e whisky reeds op.. en de 2e Wallander gekeken. Toevallig vallen we nu in Torre (van De Staat) met een orkest op ned3 Geweldig!! Maar zo dus maar naar bed of zo..
pi_77720943
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:52 schreef Tezz het volgende:

[..]

Volgend weekend begint het 'feest'.
Ik kom er helaas weer niet onderuit dit jaar. Misschien zondag, want dan is mijn moeder jarig dus heb ik gelukkig andere verplichtingen.
Bente vindt het zooooooooo leuk! En sinds ik niet meer met mijn vriendin pilsjes kan gaan scoren in de kroeg maar net moet doen alsof ik het leuk vind op het kindercarnaval vind ik er niets meer aan!
kindercarnaval is sowieso stom
pi_77721035
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier is de 4e whisky reeds op.. en de 2e Wallander gekeken. Toevallig vallen we nu in Torre (van De Staat) met een orkest op ned3 Geweldig!! Maar zo dus maar naar bed of zo..
de staat Die heb ik om niet nader te noemen reden gemist op westerpop En juist om hullie wilde ik naar westerpop
  zondag 7 februari 2010 @ 01:05:33 #240
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77721038
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:59 schreef Sunnythesun het volgende:
The Wire is hier ook weer bekeken en ik zit nu gewoon aan de slobber Glen Talloch.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77721067
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:05 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

de staat Die heb ik om niet nader te noemen reden gemist op westerpop En juist om hullie wilde ik naar westerpop
echt een briljante liveband. op Lowlands gezien en onlangs hier in Hellendoorn in de Lantaarn! Geweldig!!

@ Golfer: nooit geproefd maar drink smakelijk
pi_77721128
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:06 schreef Sunnythesun het volgende:
echt een briljante liveband. op Lowlands gezien en onlangs hier in Hellendoorn in de Lantaarn! Geweldig!!
Ik vind echt helemaal niets aan De Staat he Het is tig-uit-een-dozijn-rock
  zondag 7 februari 2010 @ 01:09:35 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77721150
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:06 schreef Sunnythesun het volgende:

@ Golfer: nooit geproefd maar drink smakelijk
Supermarkt literfles voor ca. 13 euro.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77721169
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Neeee! juist niet!!!! Ze doen juist net ff wat anders en hebben zo hun eigen stempel! Joh beter luisteren hoor!

Kane, dat is tig-uit-een-dozijn-rock met ook nog eens een kutzanger.. En zo zijn er meer voorbeelden, maar De Staat niet hoor! Die doen echt wat anders.
  zondag 7 februari 2010 @ 01:10:49 #245
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77721181
quote:

[..]

Dat je het niet leuk vindt kan, maar tig uit het dozijn is het echt absoluut NIET. En live al helemaal niet. Snap ook niet helemaal dat je dit van de Staat zegt terwijl we tegenwoordig overspoeld worden met honderden bands die allemaal hetzelfde klinken
pi_77721201
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:02 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ja. Je kunt niet plankgas aan het bier (want tja, verantwoordelijkheid he) en je kind staat om de vijf minuten aan je been te trekken of er nog een euro voor snoep af kan.
En je moet de Kabouter-Plop dans doen.

HOE ERG IS DAT!!!!!!!! Help me God...........
pi_77721226
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:10 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Neeee! juist niet!!!! Ze doen juist net ff wat anders en hebben zo hun eigen stempel! Joh beter luisteren hoor!
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:10 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat je het niet leuk vindt kan, maar tig uit het dozijn is het echt absoluut NIET.
Kan best zijn, maar ik vind het heel veel op andere dingen lijken
pi_77721230
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:02 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik moet vrijdag weer op school verplicht 'leuk doen' en ik heb zooooo niets met carnaval als geboren westerling
pi_77721238
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

Op wat dan???
pi_77721263
quote:

[..]

wat sun zei: heerlijke live-band lekker roti gegeten p?
  zondag 7 februari 2010 @ 01:14:18 #251
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77721264
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

Zit een flinke stonerinvloed in, maar zelfs binnen dat genre klinken ze redelijk uniek.
pi_77721306
the infadels vind ik ook helemaal ken ze alleen maar van festivals die ik bezocht heb en een concert in een cultureel centrum
pi_77721345
Nog maar een slokje Laphroaig.. En ff naar de EBBA's kijken met Jools.. geinig.
  zondag 7 februari 2010 @ 01:19:35 #254
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77721360
En hier een Smokehead, enige dat ik nog kon verzinnen waarmee ik qua rook nog over Laphroaigh heen kon

wel zo bedtijd denk ik
pi_77721389
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:11 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja. Je kunt niet plankgas aan het bier (want tja, verantwoordelijkheid he) en je kind staat om de vijf minuten aan je been te trekken of er nog een euro voor snoep af kan.
En je moet de Kabouter-Plop dans doen.

HOE ERG IS DAT!!!!!!!! Help me God...........
vorig jaar met alle festivals en ik milou vroeg of ze wat wilde eten koos ze de overpriced fruitkraam aan
pi_77721406
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:21 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

vorig jaar met alle festivals en ik milou vroeg of ze wat wilde eten koos ze de overpriced fruitkraam aan
Nou SOL, geloof me: in carnavalscafe's kun je kiezen uit snoep, chips of vette hap qua voedsel!
  zondag 7 februari 2010 @ 01:22:15 #257
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77721409
Slobbertje is op. Bedtijd.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77721424
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:22 schreef golfer het volgende:
Slobbertje is op. Bedtijd.

Ik wil eigenlijk ook naar bed, maar heb nog een vol glas drank staan en ik ben aan het baggeren in ONZ...

Maar uiteraard welterusten!
pi_77721454
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:12 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik moet vrijdag weer op school verplicht 'leuk doen' en ik heb zooooo niets met carnaval als geboren westerling
ik ben een echte brabantse
pi_77721506
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:22 schreef Tezz het volgende:

[..]

Nou SOL, geloof me: in carnavalscafe's kun je kiezen uit snoep, chips of vette hap qua voedsel!
i know, afgelopen jaar met festivals was t ook voor t eerst dat er fruitkraam staat
pi_77721534
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:23 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk ook naar bed, maar heb nog een vol glas drank staan en ik ben aan het baggeren in ONZ...

Maar uiteraard welterusten!
waar? en is mijn lieve vriend pezu er ook?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2010 01:32:09 ]
pi_77721572
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Op wat dan???
Pak een paar willekeurige andere rockbandjes die in een weekend spelen in Den Haag en daar zou het zo tussen kunnen naar mijn idee maar goed...nu ga ik vermoedelijk foute dingen zeggen
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:14 schreef SeaOfLove het volgende:
lekker roti gegeten p?
Was ok ja
pi_77721586
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:29 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

waar en is mijn lieve vriend pezu er ook?
Nee! Die heb ik nog niet gezien! Zal hem eens zoeken.... (of lokken met een kusje)
  zondag 7 februari 2010 @ 01:32:15 #264
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_77721587
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Pak een paar willekeurige andere rockbandjes die in een weekend spelen in Den Haag en daar zou het zo tussen kunnen naar mijn idee maar goed...nu ga ik vermoedelijk foute dingen zeggen
Ik snap het zo erg niet dat ik me echt afvraag of je de goede band voor je hebt
pi_77721601
quote:

[..]

Er is verder geloof ik 1 bandje uit DH wat ik ken (en klein is) en dat is Pitch Blond en die lijken er in de verste verte niet op. Dus dan doen ze toch iets verkeerd daar in DH Want De Staat ken ik wel
pi_77721621
quote:

[..]

[..]

Was ok ja
je zou eens wat vaker naar festivals moeten gaan dan p. ken jij de studmuffins?
pi_77721649
Ik ga nooit naar festivals of bandjes...... Hooguit ooit een theatertour.
Het doet me niet zo heel veel eigenlijk.... (of misschien geldt hier wel: onbekend maakt onbemind)
pi_77721843
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:36 schreef Tezz het volgende:
Ik ga nooit naar festivals of bandjes...... Hooguit ooit een theatertour.
Het doet me niet zo heel veel eigenlijk.... (of misschien geldt hier wel: onbekend maakt onbemind)
ik ben echt dol op (gratis)festivals, op parkpop na heel kleinschalig De betaalde festivals waren een spektakel. neerpelt open air, extrema, pukkelpop
pi_77721919
en op het bijna kleinste gratis festival heb ik wel fun loving criminals gezien. milou heeft toen de meeste foto's gemaakt
pi_77722121
Nou, ik ga een festival maken in mijn bedje! Trusten SOL! (want de rest slaapt al denk ik)
pi_77722253
quote:
Op zondag 7 februari 2010 02:08 schreef Tezz het volgende:
Nou, ik ga een festival maken in mijn bedje! Trusten SOL! (want de rest slaapt al denk ik)
Ik nog niet hoor
pi_77723009
quote:
Op zondag 7 februari 2010 02:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik nog niet hoor
Ik ook niet
pi_77723727
Goedemorgen
AFlossing van de nachtploeg hier
Nuja, tijdelijk dan, zo naar de kerk en dan naar een jarig nichtje!
pi_77723772
Mogguh
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:32 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik snap het zo erg niet dat ik me echt afvraag of je de goede band voor je hebt
Ja hoor Ik moest ze fotograferen op Westerpop 2009 en op Crossing Border 2008
quote:

Op zondag 7 februari 2010 01:34 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

je zou eens wat vaker naar festivals moeten gaan dan p. ken jij de studmuffins?
Vaker naar festivals? ff kijken: ik liep vorig jaar op The Hague Jazz, Crossing Border, Haagse Popweek, Haags Pop Podium, Koninginnenach, diverse versies van het Summertime Festival, Popronde 2009. Dit jaar staan The Hague Jazz, Westerpop, Crossing Border, Parkpop, Schippop, Schollenpop en nog wat van die zooi op de agenda

En de Stud Muffins? Ja Da's die band die 13 feb. hun afscheidsconcert hebben Leuke band hoewel de muziek dan wel weer relatief standaard popmuziek is.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:33 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Er is verder geloof ik 1 bandje uit DH wat ik ken (en klein is) en dat is Pitch Blond en die lijken er in de verste verte niet op. Dus dan doen ze toch iets verkeerd daar in DH Want De Staat ken ik wel
Tijd om vaker in Den Haag te komen Nou ja...het scheelt wel dat ik bijna elke week al die lokale zooi zie of fotografeer

Maar goed...dit is een discussie waar we niet uit gaan komen
pi_77723800
mogguh FC! Ik kreeg net ontbijt op bed van milou Een beschuitje met klonten boter en een plak salami erop
pi_77723812
quote:
Op zondag 7 februari 2010 09:25 schreef SeaOfLove het volgende:
mogguh FC! Ik kreeg net ontbijt op bed van milou Een beschuitje met klonten boter en een plak salami erop
Lief
pi_77723817
en P ook goedemorgen , even je lange post lezen
pi_77723851
quote:
Op zondag 7 februari 2010 09:25 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik vind het lief
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 februari 2010 @ 09:33:37 #279
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77723864
Milou

Mogge

Zo aan de slag en dan vanmiddag naar oma . Voor het eerst sinds jaren geen schaatsen kijken bij oma . Haar verjaardag bestond eerst uit WK allround kijken, maar door de OS is het WK allround pas over een maand.
pi_77723891
ja lief he! Gelukkig had ze de tv aan en begon mega mindy en was ze zo weer in de huiskamer zodat ik op mijn tenen naar de keuken ben geslopen en het weg heb gegooid en daarna vol trots mijn lege bordje heb getoond met de woorden: mmm, dat was lekker milou, dankjewel
pi_77723899
Goedemorgen..........

Ik wilde nog niet uit bed, maar dochterlief wel! Balen, ik had nog wel een uurtje willen slapen..
En eigenlijk is ze oud genoeg om alleen naar beneden te gaan, maar ze kan niet bij de knip van de achterdeur en de hond moet 's morgens als er iemand beneden is even plassen dus ik moet toch echt mee naar beneden om die deur open te maken....
pi_77723921
quote:
Op zondag 7 februari 2010 09:37 schreef SeaOfLove het volgende:
ja lief he! Gelukkig had ze de tv aan en begon mega mindy en was ze zo weer in de huiskamer zodat ik op mijn tenen naar de keuken ben geslopen en het weg heb gegooid en daarna vol trots mijn lege bordje heb getoond met de woorden: mmm, dat was lekker milou, dankjewel

pi_77723925
oh P stoppen ze er mee ik heb jaren geleden een x gedate met de zanger muziek is idd gewoon pop, maar wel aanstekelijk, kon alles meezingen destijds
pi_77723942
quote:
Op zondag 7 februari 2010 09:41 schreef SeaOfLove het volgende:
oh P stoppen ze er mee ik heb jaren geleden een x gedate met de zanger muziek is idd gewoon pop, maar wel aanstekelijk, kon alles meezingen destijds
http://www.studmuffins.nl/runsite/?p=1089 Kijk maar Volgende week zaterdag in het Paard-cafe. Heeeel misschien dat ik erbij ga zijn. Ik moet eigenlijk aan de andere kant van Den Haag fotograferen

Die zanger is een aardige gast Hij gaat ook gewoon door samen emt zijn gitarist volgens mij. Ik heb ze in de laatste Haagse Popweek akoestisch gezien in de Vavoom op de Grote Markt. Dat was een tof optreden
  Moderator / Miss SHO zondag 7 februari 2010 @ 09:47:09 #285
22592 crew  Ole
pi_77723970
quote:
Op zondag 7 februari 2010 09:37 schreef SeaOfLove het volgende:
  Moderator / Miss SHO zondag 7 februari 2010 @ 09:48:09 #286
22592 crew  Ole
pi_77723977
SoL is een super mammie!
pi_77724012
kan helaas niet op de site kijken met mijn telefoon heb je niet iemand nodig om met al je spullen te sjouwen btw op de festivals
pi_77724033
quote:
Op zondag 7 februari 2010 09:51 schreef SeaOfLove het volgende:
kan helaas niet op de site kijken met mijn telefoon heb je niet iemand nodig om met al je spullen te sjouwen btw op de festivals
Helaas helaas
pi_77724048
quote:
Op zondag 7 februari 2010 09:48 schreef Ole het volgende:
SoL is een super mammie!
*sol heeft gewoon een leuk kind Voel me vooral supermama als milou hier 4 vriendjes te spelen heeft en ik ze allemaal weer heel terug kan geven aan de eigen ouders
pi_77724058
quote:
Op zondag 7 februari 2010 09:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Helaas helaas
doe er eens wat aan
pi_77724129
quote:
Op zondag 7 februari 2010 09:38 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen..........

Ik wilde nog niet uit bed, maar dochterlief wel! Balen, ik had nog wel een uurtje willen slapen..
En eigenlijk is ze oud genoeg om alleen naar beneden te gaan, maar ze kan niet bij de knip van de achterdeur en de hond moet 's morgens als er iemand beneden is even plassen dus ik moet toch echt mee naar beneden om die deur open te maken....
ik vind het zo heerlijk dat milou nu eindelijk wat zelfstandiger is. helemaal vertrouwen kan ik haar nog niet dus ik heb de voordeur (niet dat ik ook een achterdeur heb ) wel altijd op slot voor het geval ze er vandoor wil gaan. Maar dat is meestal 's avonds als we ruzie hebben gehad. Staat ze daar dan in haar pyjama met jas en schoenen aan en haar rugzak gevuld met knuffels
  Moderator / Miss SHO zondag 7 februari 2010 @ 10:10:32 #292
22592 crew  Ole
pi_77724169
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:04 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik vind het zo heerlijk dat milou nu eindelijk wat zelfstandiger is. helemaal vertrouwen kan ik haar nog niet dus ik heb de voordeur (niet dat ik ook een achterdeur heb ) wel altijd op slot voor het geval ze er vandoor wil gaan. Maar dat is meestal 's avonds als we ruzie hebben gehad. Staat ze daar dan in haar pyjama met jas en schoenen aan en haar rugzak gevuld met knuffels

wil ze de wijde wereld in zeker
  zondag 7 februari 2010 @ 10:12:10 #293
55709 Stereotomy
pi_77724190

Mogge! 11 uur slapen is niet zo verfrissend
pi_77724204
quote:
Op zondag 7 februari 2010 09:56 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

doe er eens wat aan
Hoe goed ben je in het schrijven van reviews van optredens?
pi_77724224
Ik ga maar eens een knap ontbijtje in elkaar draaien...
  zondag 7 februari 2010 @ 10:15:34 #296
55709 Stereotomy
pi_77724232
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:14 schreef Tezz het volgende:
Ik ga maar eens een knap ontbijtje in elkaar draaien...
Wa hedde gij daarin dan?
pi_77724233
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:10 schreef Ole het volgende:

[..]

wil ze de wijde wereld in zeker
ze is net nils holgersson Wat ben je vroeg wakker ole
pi_77724236
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Staat ze daar dan in haar pyjama met jas en schoenen aan en haar rugzak gevuld met knuffels
pi_77724252
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wa hedde gij daarin dan?
Toast, eieren, lekkere kaas enzo.
Wilde ok wa?
  Moderator / Miss SHO zondag 7 februari 2010 @ 10:17:16 #300
22592 crew  Ole
pi_77724259
Slapen is lekker