Lost en antwoorden krijgen, dat is een contradictio in terminisquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:29 schreef DarkElf het volgende:
2 afleveringen van t nieuwe seizoen van lost gekeken. Ben benieuwd of we dit laatste seizoen echte antwoorden krijgennu slaap tijd!
werk ze isa en lein
Wij hebben hem ook bekeken. Geen tranen met tuiten hier bij mij, maar wel indrukwekkend mooi en goed gespeeld.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:11 schreef SeaOfLove het volgende:
tranen met tuiten hier, wat een heftige en intense film
ik ben ongesteld hequote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben hem ook bekeken. Geen tranen met tuiten hier bij mij, maar wel indrukwekkend mooi en goed gespeeld.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het niet druk, maar er bleef hier net een stelletje kletsen en ze gingen maar niet weg. Ik denk dat hun beider iq opgeteld niet boven de 100 uitkwam, beetje vermoeiend simpel
Nee, dat zijn ook geen leuke grapjes mamaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:35 schreef SeaOfLove het volgende:
en toen moest ik dus gaan voorlezen waar ik totaal geen zin in heb, dus ik : mama legt het dora boek naast het bed hoor! milou : dat zijnne niet leuke grapjes mammie!
tranen met tuiten hier net van het lachen dus. milou : oh mammie niet huilen! ik: nee lieverd mama moest lachenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ook geen leuke grapjes mama![]()
Oh oh! Je lichaam is alvast rek-en-strek-oefeningen aan het doen voor het grote gebeuren! Maar de baby moet nog een weekje blijven zitten hoor, ik heb 14 februari gegokt!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:16 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik heb overal spierpijn?Voornamelijk in mijn benen?
Echt niks geks gedaan en echt spierpijn. Typisch!
Heej! Een vrolijke Lein! Wat fijn! Hoi!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben wakkerEn ik heb net gedouched
Maar nu ben ik wakker![]()
En kaas ligt heerlijk te snurken
Ja ik ben vrolijkquote:
Géén 14 februari!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh oh! Je lichaam is alvast rek-en-strek-oefeningen aan het doen voor het grote gebeuren! Maar de baby moet nog een weekje blijven zitten hoor, ik heb 14 februari gegokt!
En goedemorgen aan iedereen!
Tja, de natuur laat zich niet regelen natuurlijk......quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Géén 14 februari!
Dan is mijn broer jarig en het zoontje van mijn andere broer en ze vinden het heel stom dat ze altijd semi-grappige valentijnskaartjes krijgen van tantes enzo
Volgens mij klem jij je benen gewoon dicht op Valentijn. Geen ruimte voor BabyTARACell2.0 om het daglicht te aanschouwenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:50 schreef freecell het volgende:
Maar volgens mij blijftie nog wel even zitten
Welnee, 38 nuquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tja, de natuur laat zich niet regelen natuurlijk......
Er is trouwens wel een goede truc om de bevalling op te wekken hoor!Daar ben je vast mee bekend! Dus dat zou ik dan op 10 februari of zo ff doen.....
(ben je al 40 weken trouwens?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De baby natuurlijk, inclusief poepluiers en geschreeuw snachtsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:06 schreef DarkElf het volgende:
wat wint degene eigenlijk die de datum goed geraden heeft?
Doen ze nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:07 schreef Windigo het volgende:
De baby natuurlijk, inclusief poepluiers en geschreeuw snachts![]()
(Ik moet er niet aan denken)
Ik hoop trouwens dat je kindje er mooier uit ziet dan die baby in je ticker. Die ziet eruit als een alien met een waterhoofdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:09 schreef freecell het volgende:
Ik ga trouwens zelf voor de 17e
Al hoop ik stiekem wel dat het wat eerder wordt. Overdag vind ik het wel allemaal prima nog, maar ik heb zo ongeveer elke avond oefenweeën en net als ik denk 'nu wordt het wat'dan stopt het weerEn dat is best slopend.
oh ik dacht meer aan een leuke prijsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:07 schreef Windigo het volgende:
[..]
De baby natuurlijk, inclusief poepluiers en geschreeuw snachts![]()
(Ik moet er niet aan denken)
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Doen ze nietDeze baby willen TARA en Freecell wéér zelf houden. Net als de vorige
Nou, niet dat Leander zo mooi was toen hij er nèt wasquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat je kindje er mooier uit ziet dan die baby in je ticker. Die ziet eruit als een alien met een waterhoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow en ik vind de baby in de ticker ook wat engig hoor
En waarmee ontbijten jullie op deze mooie zaterdagmorgen?
TARA is in de kerk aan het ontbijten met een hele stapel andere mannenIk zei nog: kan je hummel niet meenemen? maar dat was geen optie
![]()
Was ook maar een garpjequote:
quote:Nou, niet dat Leander zo mooi was toen hij er nèt was
2 minuten:Maar wel mooi opgedroogd doe es voorbeeldje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flauw van TARA! Kleine man is ook een man! Ja toch, steer?quote:ow en ik vind de baby in de ticker ook wat engig hoor
En waarmee ontbijten jullie op deze mooie zaterdagmorgen?
TARA is in de kerk aan het ontbijten met een hele stapel andere mannenIk zei nog: kan je hummel niet meenemen? maar dat was geen optie
![]()
Ik ga zo maar weer met een bier ontbijten. Ik ben véél te wakker en ik ben vergeten om slaappillen mee te pikken te lenen van m'n werk
Goed plan!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ik dacht meer aan een leuke prijs
in dit geval verander ik mijn inzet naar 28 maart ..
dan win ik iig niet
Hmmm, is lastig nu, hij probeert de camera te pikken:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar wel mooi opgedroogd doe es voorbeeldje?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste wat ik nu kreeg was dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
Lein: bierze en welterusten !
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee, 38 nu
Alleen iedereen vraagt al weken of de baby er nu nog niet isBegint echt vervelend te worden.
Leander was namelijk 3 weken te vroeg. En volgens onze berekening (die klopt, dat weten we zeker) 3 weken en 4 dagen te vroeg.
Die was er nu al anderhalve week zeg maar
En bekend met de trucHet werkt alleen niet.
Oh maar dan komt ie vast 24 februari. Dan heb ik het gewoon verkeerd gezien in mijn glazen bol! Gewoon 40 weekjes laten zitten hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor wat betreft de truc: hmm. Nou ja, proberen kan geen kwaad, toch?Alleen met zelfspot kun je overleven...
Uiteraard! Een grote blauwequote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Heeft ie een bult op de (voor de kijkers) rechterkant van z'n voorhoofd?
Zeker nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh maar dan komt ie vast 24 februari. Dan heb ik het gewoon verkeerd gezien in mijn glazen bol! Gewoon 40 weekjes laten zitten hoor!
En voor wat betreft de truc: hmm. Nou ja, proberen kan geen kwaad, toch?
oquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kinderen
moet
je
niet
op
hun
hoofd
laten
stuiteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
of ze lopen gewoon tegen een muur op zoals dat exemplaar van mij die de hoek om wilde rennen maar de bocht te snel namquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kinderen
moet
je
niet
op
hun
hoofd
laten
stuiteren
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:58 schreef Tezz het volgende:
Bente als baby (nu we toch aan kind-spam doen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een droppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tweede foto vooral! Die armpjes! Geweldig!
Ik heb een spaghetti-sliert als kind
Gisteren nadat ik drinken over TARA heengooide ging hij speelgoed opruimen (met z'n hoofd onder de bank)
Over 2 minuten weer weg-foto:
-weg-
Hij vond zichzelf heel erg slachtofferVan mij mocht hij best even weer wat aantrekken voor hij ging opruimen, maargoed
[ Bericht 8% gewijzigd door freecell op 06-02-2010 10:06:31 ]
Het gekke is dat ik als kind ook zo'n sliert was (nu niet meer, woehaha). Mijn man was als baby ook zo'n Michelinprop. En nu is hij mooi slank (alhoewel mijn voedsel hem wel een buikje aan het geven is, hihi)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat een droppie
Gisteren nadat ik drinken over TARA heengooide ging hij speelgoed opruimen (met z'n hoofd onder de bank)
Over 2 minuten weer weg-foto:
Hij vond zichzelf heel erg slachtofferVan mij mocht hij best even weer wat aantrekken voor hij ging opruimen, maargoed
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:00 schreef freecell het volgende:
Wat een droppie
Over 2 minuten weer weg-foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet alleen je kind is van spagetti
Ik was als kind ook slanker dan TARAquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik als kind ook zo'n sliert was (nu niet meer, woehaha). Mijn man was als baby ook zo'n Michelinprop. En nu is hij mooi slank (alhoewel mijn voedsel hem wel een buikje aan het geven is, hihi)
nopequote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]niet alleen je kind is van spagetti
psssst je moet even op de spoiler in mijn quote klikken. I made a funnyquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:06 schreef freecell het volgende:
Ik was als kind ook slanker dan TARADie zat mooi op de curve, ik tot mijn 5e iets eronder.
Maarja, daarna hè?
Nietes!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:07 schreef freecell het volgende:
nope
Maar nu haal ik de foto weg en staatie nog bij jullie
Dat helpt ook niet
Whehquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
psssst je moet even op de spoiler in mijn quote klikken. I made a funny
Hij is weg hoor FC! En de spoiler van Lein isquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:07 schreef freecell het volgende:
[..]
nope
Maar nu haal ik de foto weg en staatie nog bij jullie
Dat helpt ook niet
Deze is leukerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:49 schreef borisz het volgende:
Er was laatst bij DWDD ook zo'n Belgische groep die alles acapella deed. Was ook leuk
Acapella is sowieso best coolquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:41 schreef freecell het volgende:
Kennen jullie The King Singers?
Ze zingen acapella en dan bekende en onbekende stukken. Als het nodig is zingen ze zelf de instrumenten erbij
Alleen jammer dat hun beatles-nummers niet online staan
Zingen ze ook nonchristelijke nummers? Stemmen zijn prachtig!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:57 schreef freecell het volgende:
Deze is leuker
Idioot hoog kunnen ze
Nog eentje met een boel instrumentjesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Acapella is sowieso best coolIk ben ooit eens naar een theatershow geweest van gasten die dus idd alles met hun stem deden
Instrumenten de hele rateplan. Briljant.
Ze zingen zo ongeveer alles van de beatlesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zingen ze ook nonchristelijke nummers? Stemmen zijn prachtig!
Ik wacht ook op het nieuwe programma van Ernst D. Smit ; popzangers die hij met wat technieken opera laat zingen, lijkt me geweldig!
al gedaan, heb 10-12-12 gerend netquote:
Nou zeg!quote:
Oe, ik heb mijn gezin gister ook mosselen voorgezet (ikzelf lust ze echt nie). Maar dat ging goed !quote:
Haha, tofquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:38 schreef borisz het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/rugby_union/8500298.stm
Prak in een kom een pakje monchou (of andere roomkaas) los met een handje verse gehakte dille, het sap van een halve citroen, zeezout, peper en wat snippertjes zalm.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:36 schreef LieLie het volgende:
...
Iemand nog suggesties voor mij trouwens?
Ik wil vooraf vanavond (of morgen, maar hoe dan ook vandaag boodschappen) een zalmbonbon maken...
...
IP kunstjesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, tof
Wat eng dat je dan wel een Nederlandse reclame krijgt trouwens..
O.D.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:09 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, haha, de suggesties bedoelde ik voor wat ik na de zalmbonbon moest eten, dat had duidelijker gekundquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Prak in een kom een pakje monchou (of andere roomkaas) los met een handje verse gehakte dille, het sap van een halve citroen, zeezout, peper en wat snippertjes zalm.
Neem een plakje gerookte zalm en rol daar een beetje vulling in. Takje dille er op voor de garnering en serveren met wat partjes citroen als extra decoratie!
Hij zou films standaard in moeten sprekenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:38 schreef borisz het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/rugby_union/8500298.stm
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij zou films standaard in moeten spreken
Linzensoep.. doe eens een goed recept? Mijn moeder maakte het vroeger en toen lustte ik het niet, maar ik weet zeker dat ik het nu heerlijk zal vinden! Ik weet alleen geen goed recept..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:05 schreef freecell het volgende:
LieLie: ik gooi linzen altijd door gerechten heen
Zo van 'er kan ook wel een handje linzen bij'
En linzensoep is natuurlijk altijd lekker
De linzen zijn van Tezzquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:05 schreef freecell het volgende:
LieLie: ik gooi linzen altijd door gerechten heen
Zo van 'er kan ook wel een handje linzen bij'
En linzensoep is natuurlijk altijd lekker
Ik ken geen soepen die niet een dag later lekkerder zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Thanx FC!! Is dit ook zo'n soep die een dag later nog lekkerder is??
Ze zijn mislukt. Helemaal ingestort en aan de bakplaat blijven pakken. Is misschien maar goed ook....quote:
daarom met milou appeltaart gemaakt, het ruikt heerlijk hier in huis. en omdat ze vandaag zo lief is geweest gaan we morgen naar macdonalds. ze heeft echt goed door dat ik ziek ben en heeft me even lekker laten liggen. ben inmiddels wel koortsvrijquote:
zo slecht dat het leuk isquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Dat Loch Ness monster in vier delen
kan me er alles bij voorstellen,lolz. jij ook beterschapquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:42 schreef Bluezz het volgende:
LekkerEn lief van milou
Ik ben ook al vanaf maandag een lekkere snotkop, alles zit vol, keelpijn & verhoging, ik word het redelijk zat nu
Jummie.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:43 schreef TAV74 het volgende:
njam, we gaan langzaam maar zeker de goede kant op..
[ afbeelding ]
quote:
Holy crapquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:43 schreef TAV74 het volgende:
njam, we gaan langzaam maar zeker de goede kant op..
[ afbeelding ]
Het is heeeeel ok kan ik je vertellenquote:
ik red me gelukkig weer helemaal, tnxquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Heb je soms nog iets van boodschappen nodig? Of niet meer?
Volgende keer ff PM-en als je wat nodig hebt hequote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik red me gelukkig weer helemaal, tnx
En hij lijkt echt!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is heeeeel ok kan ik je vertellen![]()
![]()
![]()
Oh en Nessieheb ik afgelopen zomer in Oban
gekocht. Ooit, in 2001, bij Loch Ness geweest en er daar een voor mijn moeder gekocht. Die staat nog steeds in de vensterbank en wordt steeds in andere opstellingen gezet door de schoonmaakster
Treft ze hem weer eens helemaal in de knoop aan! En ik heb altijd spijt gehad dat ik er nooit een voor mezelf mee heb genomen omdat ik hem zo koddig vind! Dus toen ik hem in Oban zag maar meteen gekocht
![]()
wat lief! zal t onthoudenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgende keer ff PM-en als je wat nodig hebt heIk woon toch in de buurt
Een beetje bruine-bonen-achtig.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:36 schreef LieLie het volgende:
Als ergens staat 'gestoofd met ui en knof' vind ik het al lekker klinken![]()
Maar ik kan me niks voorstellen bij linzen..
Ah, daar was ik al een beetje bang voor.. bruine bonen vind ik één van de meest vieze dingen die er zijn :pquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Een beetje bruine-bonen-achtig.
Tenminste zo vond ik het smaken... Maar de smaak is enigszins vertroebeld natuurlijk door de spek en knof.
Maar dan zonder vieze smaak!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ah, daar was ik al een beetje bang voor.. bruine bonen vind ik één van de meest vieze dingen die er zijn :p
Ben weer terug na een dagje amsterdamquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar dan zonder vieze smaak!
Linzen zijn zalig.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Oh ook al gegrilde aubergineI love it. En morgen venkel
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Oh ook al gegrilde aubergineI love it. En morgen venkel
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:23 schreef Bluezz het volgende:
golfer doet dapper mee met het frankensteindieet
De kans er op wordt natuurlijk wel verhoogd door die venkel.quote:
Wie editte en wat is het Frankensteindieet?quote:
nou, dat heb ik al in geen 20 jaar klaargemaaktquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:31 schreef borisz het volgende:
MOrgen viert Oma dr verjaardag. Dat wordt verse ossenstaartsoep.
Echt een specialiteit van omaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nou, dat heb ik al in geen 20 jaar klaargemaaktEet smakelijk alvast
hen jij ook een receptje dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn linzensoep was gisteren ook geweldig
Lekker!quote:
Veel plezier hon'quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:29 schreef DarkElf het volgende:
hoi ik heb al 3 hoegaarden op, net met een buurman (en mijn mr
) in een kroeg gehangen en we gaan bij wat mensen eten dus t worden wrs meer Hoegaardes
fijne avond allemaal!
Linzen zijn kleiner, met minder taaie velletjes en niet zo melig. Ze hebben ook een kruidig smaakje van zichzelf.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:06 schreef LieLie het volgende:
Hm.. maar zowel de smaak als de structuur van bruine bonen staan me niet aan.. Ik moet ze echt niet :p
Maar wie weet, is dit toch anders
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Linzen zijn kleiner, met minder taaie velletjes en niet zo melig. Ze hebben ook een kruidig smaakje van zichzelf.
Ik houd van bruine bonen, maar ik vind linzen lekkerder.
Die zalmbonbon vind ik wel een idee voor het kerstdiner, klinkt lekker!
Nou doe dat dan!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:32 schreef SeaOfLove het volgende:
zo dametje ligt al lekker in bed, zou zelf ook wel een tukkie kunnen doen.
Citroenverbena, mits de plant het volgende zomer weer doet. In de herfst verliest hij zijn blad, dus ik kan het net zo goed afplukken en er iets mee doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:02 schreef SeaOfLove het volgende:
tnx krakkewat voor ideeën? tezz ik wilde die ook kijken met milou,maar ze kon weereens niet wakker blijven
Ik heb het niet gezien in de supermarkt, wel een goed idee!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:23 schreef SeaOfLove het volgende:
misschien daar ook pure alcohol kopen? in italië koste een fles nog geen 10e, in frankrijk wellicht ook zo goedkoop?
vanmiddag 'binnenkort geopend' gekeken weer op sbs, milou helemaal door het dolle heen: isse over de kook he mammiequote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:01 schreef Tezz het volgende:
Flushed away was leuk!![]()
En nu even wat kookprogramma's terugkijken...
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vanmiddag 'binnenkort geopend' gekeken weer op sbs, milou helemaal door het dolle heen: isse over de kook he mammieisse over de kook!
Trusten gekkie!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doe eens gek en ga naar bed.![]()
Doei!
Steer! Je bent toch niet ziek?!?!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Doei!
Och lieverd, ik doe altijd maar wat als ik kookquote:
Voor elven op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Doei!
Ik ben niet zo van de likeur, is het goed als ik een flesje single malt mee neem?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:13 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga ook slapen, mijn hoofd zit vol.
Trusten allemaal!
Enne Sol, als ik een likeurmeet doe, wat neem jij dan mee? Denk er maar over. Hapjes zijn welkom en Milou ook.
Een drankmeetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben niet zo van de likeur, is het goed als ik een flesje single malt mee neem?![]()
Lekker, lieverd. Schenk maar in.quote:
Een mens kan zich bedenken. Maar die Laphroaigh komt hierna nogquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee schat, Bunnahabhain uit The Ultimate Collection
Niet alle Islay's nee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tsk! Ik dacht dat je niet zo van de Islay's was?? Lieverd..
Welke dan wel?quote:
Amruth? Of hoe je het ook schrijft? Zag ik vandaag staan. Schijnt best rokerig te zijn meen ik te hebben begrepen. Ben benieuwd wat je er van vindquote:Ik ga, denk ik, binnenkort die Indiase malt eens aanschaffen. Twijfel nog tussen de 50 en 67 % fles. Denk maar te beginnen met die 50%.
Islay'squote:
Bowmore en Coal Ila kan ik mij herinneren wel lekker te vinden.quote:
Ja die bedoel ik.quote:Amruth? Of hoe je het ook schrijft? Zag ik vandaag staan. Schijnt best rokerig te zijn meen ik te hebben begrepen. Ben benieuwd wat je er van vind![]()
Die Talisker heb ik bij de brouwerij geproefd. Redelijk pittig vond ik die.quote:Hmm de Bunnahabhain is lekker. Rokerig, iets medicinaal en vrij droog qua afdronk. Typisch Islay maar ook heel erg zichzelf. Heb de 'gewone' Bunnahabhain ook eens geproefd maar weet niet meer precies hoe die was. Wat dat betreft kan ik dus niet vergelijken.
Toch vrij zacht ook.. zeker na die Talsiker 57 (=ook 57% nl)
quote:
Het gaat een keer niet over koekjes en linzen en gelijk kunnen ze het niet meer volgen.quote:
alleen vind ik whiskey wel lekker, weet alleen de namen nooit, ik dronk wat cnk me voorzette, hij kocht ook wel bijzondere whiskey's. heerlijk 's avonds bij de haard met chill muziekje op de achtergrond en lekker kletsen of juist samen genieten van het stil zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]dan zijn we in ieder geval niet alleen
Herkenbaar hoor! Ik drink ook graag whiskey en weet ook nooit de namen. Net als met wijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:55 schreef SeaOfLove het volgende:
alleen vind ik whiskey wel lekker, weet alleen de namen nooit, ik dronk wat cnk me voorzette, hij kocht ook wel bijzondere whiskey's. heerlijk 's avonds bij de haard met chill muziekje op de achtergrond en lekker kletsen of juist samen genieten van het stil zijn.
oh dacht dat jij juist geen whiskey lustequote:Op zondag 7 februari 2010 00:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor! Ik drink ook graag whiskey en weet ook nooit de namen. Net als met wijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Coal Ila is ook wel heel erg lekkerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Bowmore en Coal Ila kan ik mij herinneren wel lekker te vinden.
[..]
De 57? Of de gewone. De gewone is een stuk pittiger, de 57 sterker. Maar beide vol van smaak iig.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
Die Talisker heb ik bij de brouwerij geproefd. Redelijk pittig vond ik die.
Ik heb hem ooit gekocht voor in een crumble (met amandelen). En nu staat die fles hier.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:17 schreef SeaOfLove het volgende:
dan maar aan de nep-amaretto tezzDie in belgië is btw prima te doen maar dat is dan ook geen liqorette (schrijf ik dat goed?
)
oh je hebt nog bacardi! anders had ik je wijntje gemaild, ik mag toch geen alcoholquote:Op zondag 7 februari 2010 00:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit gekocht voor in een crumble (met amandelen). En nu staat die fles hier.
Ik heb limoen en munt en bacardi. Eens kijken of ik iets kan brouwen....
Jummie! Een bijna-mojito!!!!!! (met bastersuiker in plaats van rietsuiker en met citroen in plaats van limoen. En ook geen crushed ice maar gewoon blokjes. En ook geen sparood, maar spablauw. Maar het lijkt er op).quote:Op zondag 7 februari 2010 00:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh je hebt nog bacardi! anders had ik je wijntje gemaild, ik mag toch geen alcohol
Foute bierweken zijn leuk!!!!!quote:Op zondag 7 februari 2010 00:34 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi, ook weer terug van de foute bierweek
dit dopen we om tot een tezzojitoquote:Op zondag 7 februari 2010 00:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jummie! Een bijna-mojito!!!!!! (met bastersuiker in plaats van rietsuiker en met citroen in plaats van limoen. En ook geen crushed ice maar gewoon blokjes. En ook geen sparood, maar spablauw. Maar het lijkt er op).
Ja, was gezellig!quote:Op zondag 7 februari 2010 00:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Foute bierweken zijn leuk!!!!!
(Waar was je plank, ik heb het even gemist geloof ik)
Aha. Dan was het geen bierfeest want dan heb je maar 1 pilsje gedronken.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, was gezellig!Ik was in Zwolle en ik had nét niet teveel gedronken om nog terug te rijden
Trusten!!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 februari 2010 00:41 schreef DarkElf het volgende:
ben echt moe, lees morgen wel bij
trusten allemaal!
Mijn Tezzojito's zijn lekker!!!!!!!! Ik ga er straks vast nog eentje maken!!!!!!!quote:Op zondag 7 februari 2010 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dit dopen we om tot een tezzojitoWB kaas, leuk gehad?
1.5quote:Op zondag 7 februari 2010 00:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Aha. Dan was het geen bierfeest want dan heb je maar 1 pilsje gedronken.
nou dat ene biertje zal dan vast een feest zijn geweest voor hemquote:Op zondag 7 februari 2010 00:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Aha. Dan was het geen bierfeest want dan heb je maar 1 pilsje gedronken.
Oke dan, je bent geslaagd voor mijn 'ik-rijd-niet-met-alcohol-test'! Hier, een Tezzojito als beloning!quote:Op zondag 7 februari 2010 00:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
1.5![]()
Ik hoef niet zat te zijn om het naar mn zin te hebben hoor![]()
Truste DE
Ik pas even als je 't niet erg vindquote:Op zondag 7 februari 2010 00:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oke dan, je bent geslaagd voor mijn 'ik-rijd-niet-met-alcohol-test'! Hier, een Tezzojito als beloning!
Volgend weekend begint het 'feest'.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:50 schreef SeaOfLove het volgende:
tezz wanneer is t carnaval?proost op de volgende tezzojitoIk ga ook een wijntje nemen nu, als bluez t kan met zware pijnstillers kan ik t ook
Oh.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik pas even als je 't niet erg vindik neem een kopje thee en dan ga ik lekker maffen
kindercarnaval is sowieso stomquote:Op zondag 7 februari 2010 00:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Volgend weekend begint het 'feest'.
Ik kom er helaas weer niet onderuit dit jaar. Misschien zondag, want dan is mijn moeder jarig dus heb ik gelukkig andere verplichtingen.
Bente vindt het zooooooooo leuk! En sinds ik niet meer met mijn vriendin pilsjes kan gaan scoren in de kroeg maar net moet doen alsof ik het leuk vind op het kindercarnaval vind ik er niets meer aan!
de staatquote:Op zondag 7 februari 2010 00:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier is de 4e whisky reeds op.. en de 2e Wallander gekeken. Toevallig vallen we nu in Torre (van De Staat) met een orkest op ned3![]()
Geweldig!! Maar zo dus maar naar bed of zo..
The Wire is hier ook weer bekeken en ik zit nu gewoon aan de slobber Glen Talloch.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier is de 4e whisky reeds op.. en de 2e Wallander gekeken. Toevallig vallen we nu in Torre (van De Staat) met een orkest op ned3![]()
Geweldig!! Maar zo dus maar naar bed of zo..
quote:Op zondag 7 februari 2010 01:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
de staatDie heb ik om niet nader te noemen reden gemist op westerpop
En juist om hullie wilde ik naar westerpop
Ik vind echt helemaal niets aan De Staat hequote:Op zondag 7 februari 2010 01:06 schreef Sunnythesun het volgende:
echt een briljante liveband. op Lowlands gezien en onlangs hier in Hellendoorn in de Lantaarn! Geweldig!!
Supermarkt literfles voor ca. 13 euro.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:06 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Golfer: nooit geproefd maar drink smakelijk
Neeee! juist niet!!!! Ze doen juist net ff wat anders en hebben zo hun eigen stempel! Joh beter luisteren hoor!quote:Op zondag 7 februari 2010 01:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind echt helemaal niets aan De Staat heHet is tig-uit-een-dozijn-rock
Dat je het niet leuk vindt kan, maar tig uit het dozijn is het echt absoluut NIET. En live al helemaal niet. Snap ook niet helemaal dat je dit van de Staat zegt terwijl we tegenwoordig overspoeld worden met honderden bands die allemaal hetzelfde klinkenquote:Op zondag 7 februari 2010 01:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Je kunt niet plankgas aan het bier (want tja, verantwoordelijkheid he) en je kind staat om de vijf minuten aan je been te trekken of er nog een euro voor snoep af kan.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 01:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neeee! juist niet!!!! Ze doen juist net ff wat anders en hebben zo hun eigen stempel! Joh beter luisteren hoor!![]()
Kan best zijn, maar ik vind het heel veel op andere dingen lijkenquote:Op zondag 7 februari 2010 01:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat je het niet leuk vindt kan, maar tig uit het dozijn is het echt absoluut NIET.
Ik moet vrijdag weer op school verplicht 'leuk doen' en ik heb zooooo niets met carnaval als geboren westerlingquote:
Op wat dan???quote:Op zondag 7 februari 2010 01:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Kan best zijn, maar ik vind het heel veel op andere dingen lijken
wat sun zei: heerlijke live-bandquote:Op zondag 7 februari 2010 01:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit een flinke stonerinvloed in, maar zelfs binnen dat genre klinken ze redelijk uniek.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Kan best zijn, maar ik vind het heel veel op andere dingen lijken
vorig jaar met alle festivals en ik milou vroeg of ze wat wilde eten koos ze de overpriced fruitkraam aanquote:Op zondag 7 februari 2010 01:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja. Je kunt niet plankgas aan het bier (want tja, verantwoordelijkheid he) en je kind staat om de vijf minuten aan je been te trekken of er nog een euro voor snoep af kan.
En je moet de Kabouter-Plop dans doen.
HOE ERG IS DAT!!!!!!!! Help me God...........
Nou SOL, geloof me: in carnavalscafe's kun je kiezen uit snoep, chips of vette hap qua voedsel!quote:Op zondag 7 februari 2010 01:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vorig jaar met alle festivals en ik milou vroeg of ze wat wilde eten koos ze de overpriced fruitkraam aan
Ik wil eigenlijk ook naar bed, maar heb nog een vol glas drank staan en ik ben aan het baggeren in ONZ...quote:
ik ben een echte brabantsequote:Op zondag 7 februari 2010 01:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag weer op school verplicht 'leuk doen' en ik heb zooooo niets met carnaval als geboren westerling![]()
i know, afgelopen jaar met festivals was t ook voor t eerst dat er fruitkraam staatquote:Op zondag 7 februari 2010 01:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou SOL, geloof me: in carnavalscafe's kun je kiezen uit snoep, chips of vette hap qua voedsel!
waar? en is mijn lieve vriend pezu er ook?quote:Op zondag 7 februari 2010 01:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook naar bed, maar heb nog een vol glas drank staan en ik ben aan het baggeren in ONZ...
Maar uiteraard welterusten!
Pak een paar willekeurige andere rockbandjes die in een weekend spelen in Den Haag en daar zou het zo tussen kunnen naar mijn ideequote:
Was ok jaquote:
Nee! Die heb ik nog niet gezien! Zal hem eens zoeken.... (of lokken met een kusje)quote:Op zondag 7 februari 2010 01:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
waar en is mijn lieve vriend pezu er ook?
Ik snap het zo erg niet dat ik me echt afvraag of je de goede band voor je hebtquote:Op zondag 7 februari 2010 01:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pak een paar willekeurige andere rockbandjes die in een weekend spelen in Den Haag en daar zou het zo tussen kunnen naar mijn ideemaar goed...nu ga ik vermoedelijk foute dingen zeggen
Er is verder geloof ik 1 bandje uit DH wat ik ken (en klein is) en dat is Pitch Blond en die lijken er in de verste verte niet op. Dus dan doen ze toch iets verkeerd daar in DHquote:Op zondag 7 februari 2010 01:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pak een paar willekeurige andere rockbandjes die in een weekend spelen in Den Haag en daar zou het zo tussen kunnen naar mijn ideemaar goed...nu ga ik vermoedelijk foute dingen zeggen
je zou eens wat vaker naar festivals moeten gaan dan p. ken jij de studmuffins?quote:Op zondag 7 februari 2010 01:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Was ok ja
ik ben echt dol op (gratis)festivals, op parkpop na heel kleinschaligquote:Op zondag 7 februari 2010 01:36 schreef Tezz het volgende:
Ik ga nooit naar festivals of bandjes...... Hooguit ooit een theatertour.
Het doet me niet zo heel veel eigenlijk.... (of misschien geldt hier wel: onbekend maakt onbemind)
Ik nog niet hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 02:08 schreef Tezz het volgende:
Nou, ik ga een festival maken in mijn bedje! Trusten SOL! (want de rest slaapt al denk ik)
Ja hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 01:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik snap het zo erg niet dat ik me echt afvraag of je de goede band voor je hebt
Vaker naar festivals?quote:![]()
Op zondag 7 februari 2010 01:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je zou eens wat vaker naar festivals moeten gaan dan p. ken jij de studmuffins?
Tijd om vaker in Den Haag te komenquote:Op zondag 7 februari 2010 01:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Er is verder geloof ik 1 bandje uit DH wat ik ken (en klein is) en dat is Pitch Blond en die lijken er in de verste verte niet op. Dus dan doen ze toch iets verkeerd daar in DHWant De Staat ken ik wel
![]()
Liefquote:Op zondag 7 februari 2010 09:25 schreef SeaOfLove het volgende:
mogguh FC! Ik kreeg net ontbijt op bed van milouEen beschuitje met klonten boter en een plak salami erop
Ik vind het liefquote:Op zondag 7 februari 2010 09:25 schreef SeaOfLove het volgende:
mogguh FC! Ik kreeg net ontbijt op bed van milouEen beschuitje met klonten boter en een plak salami erop
quote:Op zondag 7 februari 2010 09:37 schreef SeaOfLove het volgende:
ja lief he!Gelukkig had ze de tv aan en begon mega mindy en was ze zo weer in de huiskamer zodat ik op mijn tenen naar de keuken ben geslopen en het weg heb gegooid en daarna vol trots mijn lege bordje heb getoond met de woorden: mmm, dat was lekker milou, dankjewel
quote:Op zondag 7 februari 2010 09:41 schreef SeaOfLove het volgende:
oh P stoppen ze er meeik heb jaren geleden een x gedate met de zanger
muziek is idd gewoon pop, maar wel aanstekelijk, kon alles meezingen destijds
quote:Op zondag 7 februari 2010 09:37 schreef SeaOfLove het volgende:
ja lief he!Gelukkig had ze de tv aan en begon mega mindy en was ze zo weer in de huiskamer zodat ik op mijn tenen naar de keuken ben geslopen en het weg heb gegooid en daarna vol trots mijn lege bordje heb getoond met de woorden: mmm, dat was lekker milou, dankjewel
Helaas helaasquote:Op zondag 7 februari 2010 09:51 schreef SeaOfLove het volgende:
kan helaas niet op de site kijken met mijn telefoonheb je niet iemand nodig om met al je spullen te sjouwen btw op de festivals
*sol heeft gewoon een leuk kindquote:
ik vind het zo heerlijk dat milou nu eindelijk wat zelfstandiger is. helemaal vertrouwen kan ik haar nog niet dus ik heb de voordeur (niet dat ik ook een achterdeur hebquote:Op zondag 7 februari 2010 09:38 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen..........![]()
Ik wilde nog niet uit bed, maar dochterlief wel! Balen, ik had nog wel een uurtje willen slapen..
En eigenlijk is ze oud genoeg om alleen naar beneden te gaan, maar ze kan niet bij de knip van de achterdeur en de hond moet 's morgens als er iemand beneden is even plassen dus ik moet toch echt mee naar beneden om die deur open te maken....
quote:Op zondag 7 februari 2010 10:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vind het zo heerlijk dat milou nu eindelijk wat zelfstandiger is. helemaal vertrouwen kan ik haar nog niet dus ik heb de voordeur (niet dat ik ook een achterdeur heb) wel altijd op slot voor het geval ze er vandoor wil gaan. Maar dat is meestal 's avonds als we ruzie hebben gehad. Staat ze daar dan in haar pyjama met jas en schoenen aan en haar rugzak gevuld met knuffels
Hoe goed ben je in het schrijven van reviews van optredens?quote:
Wa hedde gij daarin dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 10:14 schreef Tezz het volgende:
Ik ga maar eens een knap ontbijtje in elkaar draaien...
quote:Op zondag 7 februari 2010 10:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Staat ze daar dan in haar pyjama met jas en schoenen aan en haar rugzak gevuld met knuffels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |