Lost en antwoorden krijgen, dat is een contradictio in terminisquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:29 schreef DarkElf het volgende:
2 afleveringen van t nieuwe seizoen van lost gekeken. Ben benieuwd of we dit laatste seizoen echte antwoorden krijgennu slaap tijd!
werk ze isa en lein
Wij hebben hem ook bekeken. Geen tranen met tuiten hier bij mij, maar wel indrukwekkend mooi en goed gespeeld.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:11 schreef SeaOfLove het volgende:
tranen met tuiten hier, wat een heftige en intense film
ik ben ongesteld hequote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben hem ook bekeken. Geen tranen met tuiten hier bij mij, maar wel indrukwekkend mooi en goed gespeeld.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het niet druk, maar er bleef hier net een stelletje kletsen en ze gingen maar niet weg. Ik denk dat hun beider iq opgeteld niet boven de 100 uitkwam, beetje vermoeiend simpel
Nee, dat zijn ook geen leuke grapjes mamaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:35 schreef SeaOfLove het volgende:
en toen moest ik dus gaan voorlezen waar ik totaal geen zin in heb, dus ik : mama legt het dora boek naast het bed hoor! milou : dat zijnne niet leuke grapjes mammie!
tranen met tuiten hier net van het lachen dus. milou : oh mammie niet huilen! ik: nee lieverd mama moest lachenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ook geen leuke grapjes mama![]()
Oh oh! Je lichaam is alvast rek-en-strek-oefeningen aan het doen voor het grote gebeuren! Maar de baby moet nog een weekje blijven zitten hoor, ik heb 14 februari gegokt!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:16 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik heb overal spierpijn?Voornamelijk in mijn benen?
Echt niks geks gedaan en echt spierpijn. Typisch!
Heej! Een vrolijke Lein! Wat fijn! Hoi!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben wakkerEn ik heb net gedouched
Maar nu ben ik wakker![]()
En kaas ligt heerlijk te snurken
Ja ik ben vrolijkquote:
Géén 14 februari!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh oh! Je lichaam is alvast rek-en-strek-oefeningen aan het doen voor het grote gebeuren! Maar de baby moet nog een weekje blijven zitten hoor, ik heb 14 februari gegokt!
En goedemorgen aan iedereen!
Tja, de natuur laat zich niet regelen natuurlijk......quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Géén 14 februari!
Dan is mijn broer jarig en het zoontje van mijn andere broer en ze vinden het heel stom dat ze altijd semi-grappige valentijnskaartjes krijgen van tantes enzo
Volgens mij klem jij je benen gewoon dicht op Valentijn. Geen ruimte voor BabyTARACell2.0 om het daglicht te aanschouwenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:50 schreef freecell het volgende:
Maar volgens mij blijftie nog wel even zitten
Welnee, 38 nuquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tja, de natuur laat zich niet regelen natuurlijk......
Er is trouwens wel een goede truc om de bevalling op te wekken hoor!Daar ben je vast mee bekend! Dus dat zou ik dan op 10 februari of zo ff doen.....
(ben je al 40 weken trouwens?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De baby natuurlijk, inclusief poepluiers en geschreeuw snachtsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:06 schreef DarkElf het volgende:
wat wint degene eigenlijk die de datum goed geraden heeft?
Doen ze nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:07 schreef Windigo het volgende:
De baby natuurlijk, inclusief poepluiers en geschreeuw snachts![]()
(Ik moet er niet aan denken)
Ik hoop trouwens dat je kindje er mooier uit ziet dan die baby in je ticker. Die ziet eruit als een alien met een waterhoofdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:09 schreef freecell het volgende:
Ik ga trouwens zelf voor de 17e
Al hoop ik stiekem wel dat het wat eerder wordt. Overdag vind ik het wel allemaal prima nog, maar ik heb zo ongeveer elke avond oefenweeën en net als ik denk 'nu wordt het wat'dan stopt het weerEn dat is best slopend.
oh ik dacht meer aan een leuke prijsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:07 schreef Windigo het volgende:
[..]
De baby natuurlijk, inclusief poepluiers en geschreeuw snachts![]()
(Ik moet er niet aan denken)
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Doen ze nietDeze baby willen TARA en Freecell wéér zelf houden. Net als de vorige
Nou, niet dat Leander zo mooi was toen hij er nèt wasquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat je kindje er mooier uit ziet dan die baby in je ticker. Die ziet eruit als een alien met een waterhoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow en ik vind de baby in de ticker ook wat engig hoor
En waarmee ontbijten jullie op deze mooie zaterdagmorgen?
TARA is in de kerk aan het ontbijten met een hele stapel andere mannenIk zei nog: kan je hummel niet meenemen? maar dat was geen optie
![]()
Was ook maar een garpjequote:
quote:Nou, niet dat Leander zo mooi was toen hij er nèt was
2 minuten:Maar wel mooi opgedroogd doe es voorbeeldje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flauw van TARA! Kleine man is ook een man! Ja toch, steer?quote:ow en ik vind de baby in de ticker ook wat engig hoor
En waarmee ontbijten jullie op deze mooie zaterdagmorgen?
TARA is in de kerk aan het ontbijten met een hele stapel andere mannenIk zei nog: kan je hummel niet meenemen? maar dat was geen optie
![]()
Ik ga zo maar weer met een bier ontbijten. Ik ben véél te wakker en ik ben vergeten om slaappillen mee te pikken te lenen van m'n werk
Goed plan!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ik dacht meer aan een leuke prijs
in dit geval verander ik mijn inzet naar 28 maart ..
dan win ik iig niet
Hmmm, is lastig nu, hij probeert de camera te pikken:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar wel mooi opgedroogd doe es voorbeeldje?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste wat ik nu kreeg was dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
Lein: bierze en welterusten !
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee, 38 nu
Alleen iedereen vraagt al weken of de baby er nu nog niet isBegint echt vervelend te worden.
Leander was namelijk 3 weken te vroeg. En volgens onze berekening (die klopt, dat weten we zeker) 3 weken en 4 dagen te vroeg.
Die was er nu al anderhalve week zeg maar
En bekend met de trucHet werkt alleen niet.
Oh maar dan komt ie vast 24 februari. Dan heb ik het gewoon verkeerd gezien in mijn glazen bol! Gewoon 40 weekjes laten zitten hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor wat betreft de truc: hmm. Nou ja, proberen kan geen kwaad, toch?Alleen met zelfspot kun je overleven...
Uiteraard! Een grote blauwequote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Heeft ie een bult op de (voor de kijkers) rechterkant van z'n voorhoofd?
Zeker nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh maar dan komt ie vast 24 februari. Dan heb ik het gewoon verkeerd gezien in mijn glazen bol! Gewoon 40 weekjes laten zitten hoor!
En voor wat betreft de truc: hmm. Nou ja, proberen kan geen kwaad, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |