Nee hoor, deze kun je maar 1 keer hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ooit zou ik 'm toch moeten kunnen hebben.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:07 schreef Min-e het volgende:
Hover met je muis boven de PI van je post om in de statusbalk beneden te zien hoe ver we zijn.
77690361 is jouw ID. Ga bijvoorbeeld over de quote button danquote:He? Hoe dan? Dat deed ik net en maar er stond " spring naar deze post". Verder geen getal.
De mijlpaalpost, slimmie. Of er nou zevens of achten in zitten, who cares.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:06 schreef Arcee het volgende:
Nee hoor, deze kun je maar 1 keer hebben.
I care, you care, we all care.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
De mijlpaalpost, slimmie. Of er nou zevens of achten in zitten, who cares.
Misschien gebruik je een exotische browser, of ikzelf natuurlijk, dat kan ook.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:07 schreef Min-e het volgende:
He? Hoe dan? Dat deed ik net en maar er stond " spring naar deze post". Verder geen getal.
Werkt niet, dan staat er " quote dit bericht".quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
77690361 is jouw ID. Ga bijvoorbeeld over de quote button dan
Kijk je in de statusbalk onderin je browser?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:13 schreef Min-e het volgende:
Werkt niet, dan staat er " quote dit bericht".
Je bent me niet voor de gek aan het houden he?
Als je MSIE gebruikt staat het helemaal linksonderaan in je scherm. Als je daadwerkelijk quote staat het ook in je adresbalkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:13 schreef Min-e het volgende:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kijk je in de statusbalk onderin je browser?
Thank you, zie het nu ook staan. Maar niet bij het erboven hooveren met de muis. Maar als je daadwerkelijk quote.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je MSIE gebruikt staat het helemaal linksonderaan in je scherm. Als je daadwerkelijk quote staat het ook in je adresbalk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |