quote:Op donderdag 22 december 2005 17:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bij mijn vriendin thuis krijgen ze een hond. Ze willen hem Nora noemen. Alleen er wonen al 2 mensen in huis die Mara en Senna heten. Allebei de namen eindigen net zoals de naam van de hond op ra en a, en ze hebben ook alle drie 1 lettergreep. Is het wel verstandig om de hond zo te noemen? Toen wij 6 jaar geleden een hond aan schafte dacht ik wel eens gelezen te hebben dat dat onderverstandig was omdat de hond zich snel zou kunnen vergissen omdat die naar klanken luisterd.
Je hebt gelijk, honden luisteren naar klanken.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Daar had 2 moeten staan... Ontopic please
Dribbelquote:
Ik ken een hond die Tibeaux heet.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:02 schreef big_al het volgende:
Onze hond heette Tybo.. een friese naam by the way.
Daar gaat íe op hondentraining mee gepest worden...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:47 schreef Ikiskoel het volgende:
Vind Dickens ook een leuke naam....
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:04 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Daar gaat íe op hondentraining mee gepest worden...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:46 schreef Cici het volgende:
Mijn hond heet Tyson, maar luisterd ook naar Gert-Jan, Jochem, Rothond, klootzak, als het maar lief word gezegd
Dit is hem!quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:46 schreef Cici het volgende:
Mijn hond heet Tyson, maar luisterd ook naar Gert-Jan, Jochem, Rothond, klootzak, als het maar lief word gezegd
Mooi postgetalquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:46 schreef Cici het volgende:
Damnquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:46 schreef Cici het volgende:
De ironie van het lotquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:50 schreef Byte_Me het volgende:
anticlimax... het zou mooi zijn als het dan ook nog een diep doordachte post was. een grootse gedachte. maar nee hoor, hondennamen....
Deze Tyson?quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:46 schreef Cici het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |