quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Die ken ik heul niet in Lost![]()
Of ging het daar niet meer over?
....en natuurlijk met de boekkiesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:04 schreef Pagan het volgende:
Bedankt voor de TT, Strega net gesproken, ze is heel blij met jullie medeleven en belangstelling.
Ja, zij is ook leukquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Doe mij dan zijn zusje maar, zoals in Secretary. De andere bezoekers in het filmhuis bekijken in de pauze was ook heeeel leuk. We hebben ons prima vermaakt.
Uiteraard, maar ze belde om een uur of 10 nog even en ik had wat reacties van het forum voorgelezen, vandaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
....en natuurlijk met de boekkies![]()
Mooi dat ze dit weer achter de rug heeft, kan me voorstellen dat je er als een berg tegenop ziet
Klopt, DD is een heel aparte film, soms een beetje David Lynch achtig.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zij is ook leukZe speelt ook in Donnie Darko, ze spelen ook broer en zus in die film, heel grappig
![]()
Wij zijn net aan seizoen drie begonnen, zal even moeten wachten. Dexter is geweldig.quote:
Het is op zich wel handig, zeker qua achtergrondinformatie, om bij S01E01 te beginnen, en er niet zomaar in te vallen. Je mist nogal wat als je dat doet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb het eigenlijk nog niet gekeken maar ik moet van vriend.
Loop je nou gewoon hier in mijn forum te ronselenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Pagan
Oh en ik durf het bijjjjjjjna niet te vragen... maar willen jullie deze week weer ff...?
Het wordt al een heel kort lijstje en het is nu een makkie!
[Tournament] Ronde 3: het ultieme ESF-nummer!
Ja!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Loop je nou gewoon hier in mijn forum te ronselen
Dat ze maar weer gauw herstelt en hopelijk minder last en pijn heeft.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:04 schreef Pagan het volgende:
Bedankt voor de TT, Strega net gesproken, ze is heel blij met jullie medeleven en belangstelling.
Voor als ik van de zomer weer een hondenwas actie hier heb?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag ook bij ons voor F&F komen ronselen.
Deal?
Jaja, tis al goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Pagan
Oh en ik durf het bijjjjjjjna niet te vragen... maar willen jullie deze week weer ff...?
Klaaaaaallllquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Pagan
Ja!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Voor als ik van de zomer weer een hondenwas actie hier heb?
Nu wel....ik ging beide filmpjes nog ff snel bekijken en heb toen de keuze gemaaktquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaja, tis al goed.![]()
Ing, jij hebt één duel niet beslist!
jawelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En daar heb je natuurlijk geen filmpje van ?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Al wordt het dan wel goed zoeken naar het ESF subforum denk ik
In de archieven jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Al wordt het dan wel goed zoeken naar het ESF subforum denk ik
oeh hondenwas, honden korf, hondenhoning?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Voor als ik van de zomer weer een hondenwas actie hier heb?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
Dank dames!
Dan zit Erik dat tournament niet voor *piep* te knutselen
Zonder hond mag je hier ook zijn hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een hond trouwens, ik mag hier zijn!
Ga je dan ook mee adopteren voor Bella, Ozzy en Roxanne?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik denk, jij haalt heel F&F leeg voor ESF, dan is het minste wat ik kan doen het gat proberen op te vullen een keer.
Je hebt me nog nooit IRL gezienquote:
Die liggen hier dusdanig asociaal op de bank te ronken dat ik op het randje zitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoest met de partners in crime Bink en Boor?
Nee maar ik keek en kijk regelmatig in FOT en heb je daar wel eens voorbij zien komen met een zelfportretquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit IRL gezien!
Zeg dat nou niet, ik zit Senes net wijs te maken dat het allemaal wel meevalt qua leegrovenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik denk, jij haalt heel F&F leeg voor ESF, dan is het minste wat ik kan doen het gat proberen op te vullen een keer.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Zonder hond mag je hier ook zijn hoor
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Die liggen hier dusdanig asociaal op de bank te ronken dat ik op het randje zit
Fotoboek van Marietje_34quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo hoort het![]()
![]()
Senes. welke Marietje?
Ik vind hem echt zo schandalig mooi hequote:
Wat een killerquote:
Dat is ie ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind hem echt zo schandalig mooi he
Herkenbaar. Als Yoko op schoot ligt te ronken vraag ik me ook dikwijls af waarom die op straat rondzworf.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
Oh en ook nog even Bink showen aan Erik
[ afbeelding ]
[..]
Dat is ie ook![]()
Elke dag (serieus) vraag ik me nog steeds wel even af waarom hij in het asiel zat
Truste!quote:
Ik vond katten ook altijd engquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een killer!
(Ik vind katten een beetje eng).
Cutequote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
Oh en ook nog even Bink showen aan Erik
[ afbeelding ]
[..]
Dat is ie ook![]()
Elke dag (serieus) vraag ik me nog steeds wel even af waarom hij in het asiel zat
Lijkt wel een beetje op een borderpup jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:16 schreef Greys het volgende:
Oh! Wat een tofferd!
Wij willen ook ooit een Border Terriër!Over een jaar of 20, als Bink 34 is
![]()
We zagen ooit in het bos een heel leuk hondje, dat was een Hollandse Smous:
[ afbeelding ]
Maar die bleken nogal zeldzaam en enorme wachtlijsten enzo
En toen keken we verder naar zulk soort hondjes en toen werden we verliefd op de Border!
Nee, ik ben druk met de was bezigquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:29 schreef Greys het volgende:
Zitten alle F&F SCers nu in ESF ofzo?![]()
Of zouden ze al slapen?
Ik duik er ook zo in.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Slapen! Goed idee.
Trusten poes! En de rest ook
.
Ik geloof het wel ja, dat dat ook borders waren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Border Terriers zijn leuk!![]()
![]()
Had ons aller Bea ze ook niet? Pepper heette die geleuf ik.
Heeft zichzelf opgehangen in een konijnenhol
Op zich best erg; dat we dat wetenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof het wel ja, dat dat ook borders waren.
En die ene heeft zichzelf idd verstikt in een konijnenhol, de stakker
HALLO LOVELESSquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:58 schreef Loveless85 het volgende:
Oh god hij heeft ons weer gevonden
wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Die ene dikke is naar dat concert geweest
Na 00.00 moet je Ll niet meer al te serieus nemen.quote:
waarom weet jij dat.....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
die ene dikke is naar dat concert geweest
Omdat hij in mijn plek ging, rememberquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom weet jij dat.....
normaal verwijder ik ook al z'n posts in KLBquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Na 00.00 moet je Ll niet meer al te serieus nemen.
Wij zeggen gewoon "ja" en posten overal "" achteraan
Ll![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
normaal verwijder ik ook al z'n posts in KLB
OOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat hij in mijn plek ging, remember
Nou ok.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
JA
dat wist ik allang man
hij kwam het vertellen op msnquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij kwam het vertellen op msn
goed geregeld.
hey, zelfs ik snapte het eerst nietquote:
Leg mij es uit danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hey, zelfs ik snapte het eerst niet
loveless had een date, maar hij durfde dus niet. Dus ging er iemand in zijn plaats met haar mee naar het concertquote:
welke ex? wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Is de ex ex inmiddels weer de ex ex ex dan?![]()
Of trap ik er weer es in?
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Is de ex ex inmiddels weer de ex ex ex dan?![]()
Of trap ik er weer es in?
Ik trap er dus weer inquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
welke ex? wat?![]()
doe eens vertellen
Oooooh...zooooo!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf![]()
Ik had kaartjes via FOK! gewonnen voor concert, maar was de avond voor DTH dus kon niet![]()
Heb ze toen weggegeven aan een andere FOK!ker
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh...zooooo!![]()
Wat voor concert?
En ex ex nog steeds ex ex?
Je weet toch dat LL alleen al niet te geloven is.quote:
wat? hoe heette wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Uuuhh hoe heette 't ook alweer Fiets?
FBquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Uuuhh hoe heette 't ook alweer Fiets?
- die dikkequote:
Je maakt me verdrietig. Je duikt in bedden met Fiets zónder FB-dekbedquote:
Hooooo even, ik duik nog helemaal nergens in bed huhquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je maakt me verdrietig. Je duikt in bedden met Fiets zónder FB-dekbed![]()
Ik dacht dat we echt iets speciaals hadden. Jij en ik
Pas uit, Kijk op he?quote:
ja dat!quote:
Was dat nou zo moeilijk?quote:
Noem het maar nietsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Dank je wel heur![]()
Het gaat ook weer nergens over hier![]()
Ik mis Muisje
Negeer me maar gewoon hequote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ja hoe is het met haar?
Er zijn er nog een paar foetsie vanavond of niet? oh-oh, tombola, enfermera?
Of heb ik die allemaal misgelopen
aan het zinkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
EHM!
ja dat was
....
ehm.
gekapscheist
...
gekapreist..
OOOhhh!
gekrapsckeitst
Allee
JAAAAquote:
Nooooooooooooooquote:
Ohquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:25 schreef Loveless85 het volgende:
Das misbruik van PR-gegevens
Ik stuur Die Lange op je af hoor
Dan houden we een prijsvraag waarbij je een FB dekbed kan winnenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:25 schreef Loveless85 het volgende:
Das misbruik van PR-gegevens
Ik stuur Die Lange op je af hoor
Mag ik vragen hoe Loveless overleeft zonder?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb je aders nog wel loveless
Was een surprise wedstrijd, creatief gebruik vanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan houden we een prijsvraag waarbij je een FB dekbed kan winnenEn dan ben jij de enige deelnemer
waarom pas je mijn post aan!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe Loveless overleeft zonder?
En omdat ik z'n adres nog wel heb... hebben we de prijs gelijk maar opgestuurd!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Was een surprise wedstrijd, creatief gebruik vanmaakte dat je kon winnen.
En we moesten wel een toepasselijke prijs verzinnen natuurlijk
Greys kwam juist met het plan voor deze prijsvraag!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:28 schreef Loveless85 het volgende:
GREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYS
Help me
Slaaaaaaaptquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:28 schreef Loveless85 het volgende:
GREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYS
Help me
ik ben spookmod, jeweetsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom pas je mijn post aan!
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:30 schreef senesta het volgende:
Die heb je zelf naar bed gejaagd in ONZ
Mijn afwezigheid de afgelopen week valt hier blijkbaar totaal niet opquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:20 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh ging Pfaffen, Enfermera slaapt, Tombola is ook wel ff geweest.
Nu Elies en Muisje nog
Nou, bedankt hoor.....Piet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 05:44 schreef JJH het volgende:
Ik kom even zwaaien.
Best mistig in de tweede helft van de nacht. Maar geen sneeuw meer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij was er wel, met trage PC en zou laaaaaat terugkomen als er minder mensen online warenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn afwezigheid de afgelopen week valt hier blijkbaar totaal niet op.......en morgen zal ik er ook niet veel zijn
![]()
Doei...weer even slapen![]()
Waarom RC voeren?!!?!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:14 schreef nieslief het volgende:
Mogguh,
Vraagje: kruising Boxer/Mastiff, vrouwtje, 31 kilo, 3 jaar. Eet Farmfood brokken. Ze kotst gal telkens, nu wil de DA dat ze 6 weken Royal Canin voert maar baasje vind dat rotvoer, beessie lust het niet en ze vindt Farmfood wat natuurlijker dan Royal Canin met al die toevoegingen.
Ze wil graag op natuurlijke wijze kijken of er iets is dat de maag kalmeert. Heeft iemand enig idee??
Het enige wat ik kan bedenken is dat de DA een fan is van Royal Canin en het liefst wil dat elke hond dat eet. De DA denkt aan een onrustige maag en darmen en dan moest baasje maar duur voer geven. Ze denkt niet aan een voedselallergie.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom RC voeren?!!?!
Die snap ik ff niet. Er zijn zoveel andere merken. Denkt de da aan een voedselallergie ofzo?
Echt???????quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jawel![]()
alleen die ligt bij mijn moeder, ben ik zondag weer
Andere da zoeken is tip 1.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:14 schreef nieslief het volgende:
Mogguh,
Vraagje: kruising Boxer/Mastiff, vrouwtje, 31 kilo, 3 jaar. Eet Farmfood brokken. Ze kotst gal telkens, nu wil de DA dat ze 6 weken Royal Canin voert maar baasje vind dat rotvoer, beessie lust het niet en ze vindt Farmfood wat natuurlijker dan Royal Canin met al die toevoegingen.
Ze wil graag op natuurlijke wijze kijken of er iets is dat de maag kalmeert. Heeft iemand enig idee??
Dat was ook mijn eerste reactie maar haar vriend wil dat niet en dan is farmfood eigenlijk de meest natuurlijke oplossing. Zouden homeopatische druppels helpen en welke dan??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Andere da zoeken is tip 1.
Van Farmfood naar Royal Canine kan nooit beter zijn natuurlijk.
Ik zou m eerder op vers zetten en dan paard of zo
Ik geloof niet in die homeopatische troep, dr komt hier nog geen bachdruppel binnen ,dus daar kan ik je niet mee helpenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:54 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie maar haar vriend wil dat niet en dan is farmfood eigenlijk de meest natuurlijke oplossing. Zouden homeopatische druppels helpen en welke dan??
..is het zondag.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Ola, Ik zit in een slaapzak op de bank ziek en zielig te zijn. Gezellig met kat die ook in de slaapzak wil.
Nee, hij mag er wel op maar niet er in. Inmiddels zit ie op de vensterbank naar meeuwen te loeren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wil, maar niet mag? xD Of zit ie al in je slaapzak
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:31 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, hij mag er wel op maar niet er in. Inmiddels zit ie op de vensterbank naar meeuwen te loeren.
Lekker in die slaapzak laten dan heb je een kruik die echt warm blijft.....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Ola, Ik zit in een slaapzak op de bank ziek en zielig te zijn. Gezellig met kat die ook in de slaapzak wil.
Och dat vind ik sneu voor jullie, fijn voor de poezen maar wel heel erg sneu voor julliequote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Zie op de website dat de poezels allebei geplaatst zijn. Gelukkig wel samen.
Da's jammer voor julliequote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Zie op de website dat de poezels allebei geplaatst zijn. Gelukkig wel samen.
Ohhhh!quote:
Die heb ik laatst nog gezien!quote:
Komt vast van de pillenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog gezien!
Hoe ze ook danst! Alsof er een wortel in der kont zit
Ben je ookquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he![]()
Damnnn ik voel me oud xD
Tom Morelloquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
![]()
![]()
als het nummer je niet ligt, meot je even doorzappen naar 07:00
solo van Tom Morello
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:31 schreef Goodbye het volgende:
Morrrrning!
Oh, die is al weer voorbij! Middaaaaag!![]()
quote:
Lou ownen was altijd wat lastigerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tom Morello
Ik own z'n ass altijd keihard bij Guitar Hero![]()
![]()
Maar RATM @ Pinkpop was![]()
![]()
![]()
Die intro![]()
ff kijken of ik 'm kan youtuppen
Geweldig spelquote:
Inderdaad, Slash was ook een prutserquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lou ownen was altijd wat lastiger
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie![]()
Ik heb zojuist het cadeautje voor meneer I. definitief geregeld
Nog 1x dan....en weer niet quotenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat het was, want toen ik ging lezen gister was de spoilerttt al leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Ingetje79 op 06-02-2010 13:00:09 ]I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog 1x dan....en weer niet quoten
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
en weer niet quoten
🐙
Aaaah, ik ben zo jaloers. Ik wil dat ook!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
2 VIP KAARTJES MET MEET AND GREET VOOR HET CONCERT VAN FRANS BAUER.
EXTRASPECIAAL IS DAT JE 24-UUR LANG MET HEM EN MARIS MAG OPTREKKEN, LEKKER DAAR EEN NACHTJE LOGEREN, MET ONS FRANSKE AAN HET ONTBIJT, LEKKER BAKKIE KOFFIE VAN FRANSKE
IS DAT NIET GEWELDIG MENNEER ING?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
EXTRASPECIAAL IS DAT JE 24-UUR LANG MET HEM EN MARIS MAG OPTREKKEN, LEKKER DAAR EEN NACHTJE LOGEREN, MET ONS FRANSKE AAN HET ONTBIJT, LEKKER BAKKIE KOFFIE VAN FRANSKE
Ik denk dat ie me huilend in de armen valt van gelukquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet het wel zeker. Dat is toch de natte droom van iedere manquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie me huilend in de armen valt van geluk
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie me huilend in de armen valt van geluk
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie me huilend in de armen valt van geluk direct de scheidingspapieren aanvraagt![]()
Tuurlijk, wrijf het er maar in (bwehhehe), heel nederland heeft een tekort aan zout, en mevrouw heeft 10kg op d'r auto liggenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ynske![]()
Greys, hebbie het gezien?
Dan haal ik het weer weg en ga es 10 kilo zout van m'n auto verwijderen
Ze mogen het van me terugkopenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tuurlijk, wrijf het er maar in (bwehhehe), heel nederland heeft een tekort aan zout, en mevrouw heeft 10kg op d'r auto liggen
wat een rare slak is dat nou, we hebben er al 10 kg zout op gegooid en hij smelt nog nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tuurlijk, wrijf het er maar in (bwehhehe), heel nederland heeft een tekort aan zout, en mevrouw heeft 10kg op d'r auto liggen
Friesche naaktslak is dat, niet dood te krijgen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat een rare slak is dat nou, we hebben er al 10 kg zout op gegooid en hij smelt nog niet
Nu valt het nog mee.quote:
Ik haal em ook niet door de wasstraat; 1 euro afspoelen + ff snel wassen en dan weer 1 euro afspoelenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb m'n auto sinds het sneewt nog niet gewassen cq afgespoeld ofzo![]()
Vind het zonde van dat tientje als het toch weer gaat sneeuwen en ze blijven strooien![]()
Benieuwd hoe m'n lak er straks uitziet
heet dat niet een washandje?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:59 schreef Ynske het volgende:
gister vingerloze handschoenen gemaakt
[ afbeelding ]
Misschien moet ik het ook maar eens doen danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik haal em ook niet door de wasstraat; 1 euro afspoelen + ff snel wassen en dan weer 1 euro afspoelen![]()
Ik zag net dat de bouten van wieldingesen al begonnen te roesten, dus het moet gewoon echt ff.
nietusquote:
Ja, maar in alle andere slowchats waar ik zit gaat het nog langzamer (en het zijn er een paarquote:
aaah dus jij bent een slowsletquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar in alle andere slowchats waar ik zit gaat het nog langzamer (en het zijn er een paar).
Ja, ik denk gewoon dat het komt dat hier heel veel mensen zittenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar in alle andere slowchats waar ik zit gaat het nog langzamer (en het zijn er een paar).
Dat zijn gewoon polswarmersquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
nietus
1want de; v(m) -en handschoen met een duim maar zonder vingers
dr zit geen duim aan :p
[ afbeelding ]
uhuh, het feit dat iedereen zo gek is als een deur, heeft er niks mee te makenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik denk gewoon dat het komt dat hier heel veel mensen zitten
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
nietus
1want de; v(m) -en handschoen met een duim maar zonder vingers
dr zit geen duim aan :p
[ afbeelding ]
quote:
dat kan ook jaquote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, het feit dat iedereen zo gek is als een deur, heeft er niks mee te maken
laat maar ...quote:
dus welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:13 schreef oh-oh het volgende:
Ynske dat is echt niet warm met zulke gaten, dat bestaat gewoon niet
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tuurlijk niet [ afbeelding ][ afbeelding ]
Das een kruisje, das borduren toch, een kruissteek?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
dus wel
overigens deze zijn wel grappig
[ afbeelding ]
Ja ga maar weg ja, zie wat je hebt aangerichtquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een kruisje, das borduren toch, een kruissteek?
Anyhow, ik ben weer weg, schoonmaken![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ga maar weg ja, zie wat je hebt aangericht
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tuurlijk niet [ afbeelding ][ afbeelding ]
Miaaaauwquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:16 schreef Greys het volgende:
Oh Goodbye...
Ik hoorde gister dat ik vanaf volgende week tot en met eind mei drie dagen per week lesbisch ben!
Wat?quote:
Mja, misschien moeten we er biseksueel van makenquote:
Doen jullie dat eens jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mja, misschien moeten we er biseksueel van maken
Oeh kom je dan (whehe ik zei 'kom'quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:16 schreef Greys het volgende:
Oh Goodbye...
Ik hoorde gister dat ik vanaf volgende week tot en met eind mei drie dagen per week lesbisch ben!
Ik ook!!quote:
nope, mag ik niet gebruiken van de fysio.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Ynske, tubigrip lijkt me warmer zitten...en beter voor je pols![]()
Auto is weer schoon....en m'n handen zijn nu zo koud dat ze helemaal trillen
quote:
Je kan toch wel Germaansquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg net een mail in de taal van het verjaardagscadeautje zeg maar....
Ik snap er geen hol van
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken hier trouwens best veel mensen wel al. Sowieso Greys (epische medemod), MissBliss uit ShowChat (lekker ding irl
![]()
) en Ynske uit FOT (won supervaak
!).
Wat snap je niet dan? Ik heb er wel eindexamen in gedaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, eigenlijk heb ik dat direct na 3Havo laten vallen
hulp nodig?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg net een mail in de taal van het verjaardagscadeautje zeg maar....
Ik snap er geen hol van
uurtje ofzo? Ligt wel een flink stukje voorbij Utrecht nog natuurlijk...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:46 schreef Greys het volgende:
Hoe lang zou het rijden zijn van Bleiswijk naar Baarn eigenlijk?
Ik weet niet eens waar ik moet zijn morgen
*ff routeplannert aanslingert*
Via A12 en A27quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:46 schreef Greys het volgende:
Hoe lang zou het rijden zijn van Bleiswijk naar Baarn eigenlijk?
Ik weet niet eens waar ik moet zijn morgen
*ff routeplannert aanslingert*
Met spesjaaale mensen, en heel spesjaaaaal liedjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:49 schreef Greys het volgende:
Dank Yns en Ll!
En nee, niet in Hilversum.
Dit is spesjaaaaaaaal, dat moet dan in een spesjaaaaaaaale studio
Uhuhquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met spesjaaale mensen, en heel spesjaaaaal liedje
En je lagoonsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
vergeet je boa niet greys!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |