quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Die ken ik heul niet in Lost![]()
Of ging het daar niet meer over?
....en natuurlijk met de boekkiesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:04 schreef Pagan het volgende:
Bedankt voor de TT, Strega net gesproken, ze is heel blij met jullie medeleven en belangstelling.
Ja, zij is ook leukquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Doe mij dan zijn zusje maar, zoals in Secretary. De andere bezoekers in het filmhuis bekijken in de pauze was ook heeeel leuk. We hebben ons prima vermaakt.
Uiteraard, maar ze belde om een uur of 10 nog even en ik had wat reacties van het forum voorgelezen, vandaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
....en natuurlijk met de boekkies![]()
Mooi dat ze dit weer achter de rug heeft, kan me voorstellen dat je er als een berg tegenop ziet
Klopt, DD is een heel aparte film, soms een beetje David Lynch achtig.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zij is ook leukZe speelt ook in Donnie Darko, ze spelen ook broer en zus in die film, heel grappig
![]()
Wij zijn net aan seizoen drie begonnen, zal even moeten wachten. Dexter is geweldig.quote:
Het is op zich wel handig, zeker qua achtergrondinformatie, om bij S01E01 te beginnen, en er niet zomaar in te vallen. Je mist nogal wat als je dat doet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb het eigenlijk nog niet gekeken maar ik moet van vriend.
Loop je nou gewoon hier in mijn forum te ronselenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Pagan
Oh en ik durf het bijjjjjjjna niet te vragen... maar willen jullie deze week weer ff...?
Het wordt al een heel kort lijstje en het is nu een makkie!
[Tournament] Ronde 3: het ultieme ESF-nummer!
Ja!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Loop je nou gewoon hier in mijn forum te ronselen
Dat ze maar weer gauw herstelt en hopelijk minder last en pijn heeft.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:04 schreef Pagan het volgende:
Bedankt voor de TT, Strega net gesproken, ze is heel blij met jullie medeleven en belangstelling.
Voor als ik van de zomer weer een hondenwas actie hier heb?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag ook bij ons voor F&F komen ronselen.
Deal?
Jaja, tis al goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Pagan
Oh en ik durf het bijjjjjjjna niet te vragen... maar willen jullie deze week weer ff...?
Klaaaaaallllquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Pagan
Ja!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Voor als ik van de zomer weer een hondenwas actie hier heb?
Nu wel....ik ging beide filmpjes nog ff snel bekijken en heb toen de keuze gemaaktquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaja, tis al goed.![]()
Ing, jij hebt één duel niet beslist!
jawelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En daar heb je natuurlijk geen filmpje van ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |