Is al eens eerder op tv geweestquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:39 schreef Tism het volgende:
Heeft iemand die pooier reclame van de GAMMA al gezien?..![]()
![]()
PS: Ik meen niet wat ik hier typte hoor. Meer nog, volgens mij delen Scandinaviërs diezelfde mentaliteit. Kleine handelsnaties gedragen zich zo, en ik merk ook dat men tegenwoordig de verengelsing moe begint te worden. Nederland begint het eerder te beseffen dan het nog kleinere Vlaanderen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:16 schreef karottetrekker het volgende:
De dag dat Nederland Engelstalig wordt dan zal pas duidelijk worden waarom Duitsland beter is. Het Nederlands taalgebied staat trouwens bekend als gebrek hebbende aan zelfrespect. Neologismen worden amper gemaakt en zelfs afgemoedigd door groepsdruk. De meeste Nederlandstaligen vinden hun moedertaal lelijk. Alle eigen muziekproducties zijn Engelstalig en tóch meestal enkel in het Nederlandstalig gebied bekend. Het Nederlands is dusdanig een losertaal dat de meerderheid van de sprekers niet eens beseft dat het Afrikaans een tot taal verheven dialect ervan is. Afrikaners delen dan ook de Nederlandse kleine mentaliteit (want Brazilliaans Portugees verschilt niet minder van het Europees Portugees en zij delen wél een schrijftaal, idem voor Quebec Frans met Europeese Frans; maar zij zijn wel trots op hun cultuur).
Nederlanders zijn zelfs dusdanige losers op taalgebied dat ze Engels praten tegen Vlamingen en doen alsof ze hun natiolect niet verstaan. LOL! Dit is de eerste stap naar totale verengelsing.
Ik dacht ook dat het serieus was, maar dat zegt denk ik meer over mijn beeld van de gemiddelde Nederlander. Ben ook benieuwd naar de gast die beweert hetero te zijn, maar niemand die dat wil geloven.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 03:43 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Het is een magnifiek uitgevoerde persiflage, waar de meiden absoluut krediet voor moeten ontvangen. Geweldig gedaanNederland wist pas dat het nep was toen ze het ook echt toegaven. Daarvoor twijfelde toch iedereen of dacht dat het serieus was. Klasse
Zou regelrecht in de archieven moeten gaan.
daar is ook een lange versie vanquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:03 schreef karottetrekker het volgende:
Gooi die vuile beeldkast maar liever buiten.
Geef mij maar Idols (engels!) voor mijn portie uitlachgenot:
Gelukkig hebben we een oplossing:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:16 schreef karottetrekker het volgende:
De dag dat Nederland Engelstalig wordt dan zal pas duidelijk worden waarom Duitsland beter is. Het Nederlands taalgebied staat trouwens bekend als gebrek hebbende aan zelfrespect. Neologismen worden amper gemaakt en zelfs afgemoedigd door groepsdruk. De meeste Nederlandstaligen vinden hun moedertaal lelijk. Alle eigen muziekproducties zijn Engelstalig en tóch meestal enkel in het Nederlandstalig gebied bekend. Het Nederlands is dusdanig een losertaal dat de meerderheid van de sprekers niet eens beseft dat het Afrikaans een tot taal verheven dialect ervan is. Afrikaners delen dan ook de Nederlandse kleine mentaliteit (want Brazilliaans Portugees verschilt niet minder van het Europees Portugees en zij delen wél een schrijftaal, idem voor Quebec Frans met Europese Frans; maar zij zijn wèl trots op hun cultuur).
Nederlanders zijn zelfs dusdanige losers op taalgebied dat ze Engels praten tegen Vlamingen en doen alsof ze hun natiolect niet verstaan. LOL! Dit is de eerste stap naar totale verengelsing.
Ik denk dat niemand dat erg zou vindenquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:30 schreef Tacobell het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En toch zou ik het niet erg vinden om in een trio te belanden met die 2.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een oplossing:
[ afbeelding ]
Oh je bedoelt die chicks die ook bij RTL Boulevard hebben toegegeven dat het nep was...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef ScienceFriction het volgende:
Net bij X factor waren twee van die wijven die wel even een geweldige auditie gingen doen... En iets dat nog nooit eerder in Nederland was vertoond... want ze waren toch meer Amerikaans...
Klacht: van die Nederlanders die denken dat ze Amerikaans zijn
En dat geloof jij?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh je bedoelt die chicks die ook bij RTL Boulevard hebben toegegeven dat het nep was...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |