abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 februari 2010 @ 16:39:05 #176
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_78062129
Heeft iemand die pooier reclame van de GAMMA al gezien?..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_78063446
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:39 schreef Tism het volgende:
Heeft iemand die pooier reclame van de GAMMA al gezien?..
Is al eens eerder op tv geweest
  dinsdag 16 februari 2010 @ 17:16:20 #178
261034 karottetrekker
Ip junder mulle!
pi_78063893
De dag dat Nederland Engelstalig wordt dan zal pas duidelijk worden waarom Duitsland beter is. Het Nederlands taalgebied staat trouwens bekend als gebrek hebbende aan zelfrespect. Neologismen worden amper gemaakt en zelfs afgemoedigd door groepsdruk. De meeste Nederlandstaligen vinden hun moedertaal lelijk. Alle eigen muziekproducties zijn Engelstalig en tóch meestal enkel in het Nederlandstalig gebied bekend. Het Nederlands is dusdanig een losertaal dat de meerderheid van de sprekers niet eens beseft dat het Afrikaans een tot taal verheven dialect ervan is. Afrikaners delen dan ook de Nederlandse kleine mentaliteit (want Brazilliaans Portugees verschilt niet minder van het Europees Portugees en zij delen wél een schrijftaal, idem voor Quebec Frans met Europese Frans; maar zij zijn wèl trots op hun cultuur).

Nederlanders zijn zelfs dusdanige losers op taalgebied dat ze Engels praten tegen Vlamingen en doen alsof ze hun natiolect niet verstaan. LOL! Dit is de eerste stap naar totale verengelsing.

[ Bericht 38% gewijzigd door karottetrekker op 16-02-2010 17:32:07 ]
  dinsdag 16 februari 2010 @ 17:17:54 #179
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_78063967
MENSEN DIE NIET SNAPPEN DAT DIT ALLES 1 GROTE HOAX IS...[/caps]
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  dinsdag 16 februari 2010 @ 17:28:56 #180
261034 karottetrekker
Ip junder mulle!
pi_78064473
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:16 schreef karottetrekker het volgende:
De dag dat Nederland Engelstalig wordt dan zal pas duidelijk worden waarom Duitsland beter is. Het Nederlands taalgebied staat trouwens bekend als gebrek hebbende aan zelfrespect. Neologismen worden amper gemaakt en zelfs afgemoedigd door groepsdruk. De meeste Nederlandstaligen vinden hun moedertaal lelijk. Alle eigen muziekproducties zijn Engelstalig en tóch meestal enkel in het Nederlandstalig gebied bekend. Het Nederlands is dusdanig een losertaal dat de meerderheid van de sprekers niet eens beseft dat het Afrikaans een tot taal verheven dialect ervan is. Afrikaners delen dan ook de Nederlandse kleine mentaliteit (want Brazilliaans Portugees verschilt niet minder van het Europees Portugees en zij delen wél een schrijftaal, idem voor Quebec Frans met Europeese Frans; maar zij zijn wel trots op hun cultuur).

Nederlanders zijn zelfs dusdanige losers op taalgebied dat ze Engels praten tegen Vlamingen en doen alsof ze hun natiolect niet verstaan. LOL! Dit is de eerste stap naar totale verengelsing.
PS: Ik meen niet wat ik hier typte hoor. Meer nog, volgens mij delen Scandinaviërs diezelfde mentaliteit. Kleine handelsnaties gedragen zich zo, en ik merk ook dat men tegenwoordig de verengelsing moe begint te worden. Nederland begint het eerder te beseffen dan het nog kleinere Vlaanderen.
pi_78065369
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 03:43 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Het is een magnifiek uitgevoerde persiflage, waar de meiden absoluut krediet voor moeten ontvangen. Geweldig gedaan Nederland wist pas dat het nep was toen ze het ook echt toegaven. Daarvoor twijfelde toch iedereen of dacht dat het serieus was. Klasse Zou regelrecht in de archieven moeten gaan.
Ik dacht ook dat het serieus was, maar dat zegt denk ik meer over mijn beeld van de gemiddelde Nederlander. Ben ook benieuwd naar de gast die beweert hetero te zijn, maar niemand die dat wil geloven.

Edit: Deze gast dus

"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:03:15 #182
261034 karottetrekker
Ip junder mulle!
pi_78065934
Gooi die vuile beeldkast maar liever buiten.

Geef mij maar Idols (engels!) voor mijn portie uitlachgenot:
pi_78101756
pi_78102124
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:07 schreef TheKC het volgende:

[..]

Is al eens eerder op tv geweest

daar is ook een lange versie van

pi_78120206
Snel even een interviewtje geven en zeggen dat het een grap is... Dikke onzin... ze hebben zichzelf terug gezien op tv en proberen nu de schade te beperken ("damage control" in Mystic Two-taal)

Zij zijn inderdaad een grap... dat kan ik niet ontkennen...
pi_78124350
Ik zie hem net pas

Die aandachtshoeren hebben geen idee hoe het leven in amerika werkelijk is, domme snollen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:15:00 #187
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_78191027
Damage control schemes
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_78976585
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:03 schreef karottetrekker het volgende:
Gooi die vuile beeldkast maar liever buiten.

Geef mij maar Idols (engels!) voor mijn portie uitlachgenot:
. Die was vet.
pi_78976731
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:16 schreef karottetrekker het volgende:
De dag dat Nederland Engelstalig wordt dan zal pas duidelijk worden waarom Duitsland beter is. Het Nederlands taalgebied staat trouwens bekend als gebrek hebbende aan zelfrespect. Neologismen worden amper gemaakt en zelfs afgemoedigd door groepsdruk. De meeste Nederlandstaligen vinden hun moedertaal lelijk. Alle eigen muziekproducties zijn Engelstalig en tóch meestal enkel in het Nederlandstalig gebied bekend. Het Nederlands is dusdanig een losertaal dat de meerderheid van de sprekers niet eens beseft dat het Afrikaans een tot taal verheven dialect ervan is. Afrikaners delen dan ook de Nederlandse kleine mentaliteit (want Brazilliaans Portugees verschilt niet minder van het Europees Portugees en zij delen wél een schrijftaal, idem voor Quebec Frans met Europese Frans; maar zij zijn wèl trots op hun cultuur).

Gelukkig hebben we een oplossing:

pi_78976884
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:30 schreef Tacobell het volgende:
[ afbeelding ]

En toch zou ik het niet erg vinden om in een trio te belanden met die 2.
Ik denk dat niemand dat erg zou vinden
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:30:43 #191
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_78976905
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_78977641
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:26 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we een oplossing:

[ afbeelding ]
pi_78977689
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef ScienceFriction het volgende:
Net bij X factor waren twee van die wijven die wel even een geweldige auditie gingen doen... En iets dat nog nooit eerder in Nederland was vertoond... want ze waren toch meer Amerikaans...

Klacht: van die Nederlanders die denken dat ze Amerikaans zijn
Oh je bedoelt die chicks die ook bij RTL Boulevard hebben toegegeven dat het nep was...
pi_78977875
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Oh je bedoelt die chicks die ook bij RTL Boulevard hebben toegegeven dat het nep was...
En dat geloof jij? Puur het voorkomen van gezichtsverlies
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:34:05 #195
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_78979846
mensen die denken dat dit nep is. puur gezichtsverlies beperken natuurlijk.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')