Jijquote:
Ja, het is alleen jammer dat ik hun koppen niet zie als ze mijn comment mochten lezen.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:13 schreef leFUCK het volgende:
[..]
haha, leuk geformuleerden i couldn't agree more!
de meiden zullen zich wel niet op deze hollandse site vertonen. kom nou zeg griekjeee, ze zijn amerikaans!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, het is alleen jammer dat ik hun koppen niet zie als ze mijn comment mochten lezen.
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik maak Godverdomme zelf wel uit wie ik waar, wanneer en waarom haat.
Ja altijd makkelijk om dat achteraf te zeggen he. Dat is altijd minder erg dan wanneer het serieus was geweest.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:05 schreef ReignBeau het volgende:
blijkt maar een geslaagde grap te zijn,
hyves :
Dana (284)
1 dec, 20:10Hahahahahahahaha!
Kan niet wachten tot mensen er in gaan trappen!
quote:
Korte termijngeheugen van de doelgroep is niet goed genoeg en dus is het elke keer weer nieuw voor ze.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:28 schreef najazeg het volgende:
ik verbaas me echt dat X-factor, Idols en popstars maar blijft lopen, het is toch allang niet leuk meer. Is het ene programma afgelopen, begint de andere weer
Waar de fuck heeft die moeder last van??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:39 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
9 maanden een relatie, na 3 maanden al zwanger en dan is je vriendje een Feijenoord holigan. Die vader schaamt zich de ogen uit zijn kop, vind je het gek dat ie steeds weg loopt.
Inderdaad! Wat dacht ik wel niet toen ik die Hollandse boerentrutten voor Hollandse boerentrutten aan zag! WHAT IN GODS NAME WAS I THINKING!!!!!!!!!!!1111111111111quote:Op maandag 8 februari 2010 01:59 schreef leFUCK het volgende:
[..]
de meiden zullen zich wel niet op deze hollandse site vertonen. kom nou zeg griekjeee, ze zijn amerikaans!![]()
Ik mis de hooivork en klompen.quote:
Ik las Autistic Twoquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Inderdaad! Wat dacht ik wel niet toen ik die Hollandse boerentrutten voor Hollandse boerentrutten aan zag! WHAT IN GODS NAME WAS I THINKING!!!!!!!!!!!1111111111111
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |