griekenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:11 schreef griekjeee het volgende:
Ontopic: Hollandse boerinnen die denken Amerikaans te zijn![]()
![]()
De laatste keer dat ik checkte hoefde je je daar niet voor te schamen, dank u.quote:
griekjeeequote:Op zondag 7 februari 2010 21:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik checkte hoefde je je daar niet voor te schamen, dank u.
Laatste keer dat ik checkte hoefde ik me daar al helemaal niet voor te schamen.quote:
i knowquote:Op zondag 7 februari 2010 21:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik checkte hoefde ik me daar al helemaal niet voor te schamen.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:22 schreef Hetiszover het volgende:
Dit is echt treurig. Als ik die vader was dan had ik mezelf wat aangedaan.
Ik huilen, wat een kanker tokkie volk woont er in Nederland.quote:
Mr.Cooperquote:
Dit dus!quote:
Daar dacht ik ook aan toen ik hun gezichten zag.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik huilen, wat een kanker tokkie volk woont er in Nederland.
Wiens kloon is dit ?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:06 schreef Bloemetjee het volgende:
Luister eens; dat een meisje voor open komt om aan NL te laten zien dat ze zwanger is... is NIET slecht! jullie moeten x naar jullie zelf kijken.. zelf doen jullie het met alles wat los en vast zit, maar een 16 jarig meisje die kiest voor een kintje en EEN jongen moeten jullie maar als voorbeeld nemen. en om mensen aftekraken omdat ze fout op hakken lopen,kan je niet iets anders versinnen? je kan niet iemand haten omdat die gene niet loopt hoe JIJ wil! en nog iets; dat met dat zwangere meisje en dr zus hebben NIETS fouts gezecht, geen accent.. helemaal niets.. ze waren eerder VERLEGEN dan een grote bek; heb je ze horen zeggen; oo ik ik kom uit amerika en ik ben mooi? NEE, dus AUB kraak geen mensen af die het niet fout hebben gedaan of bedoelen.. want dat is echt doeloos. en dat die andere twee meisjes AMERIKAANS willen zijn, LAAT hun! hun durfen op tv en alles, jullie niet!
Jij deed mee met x factor en mocht niet door?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:06 schreef Bloemetjee het volgende:
Luister eens; dat een meisje voor open komt om aan NL te laten zien dat ze zwanger is... is NIET slecht! jullie moeten x naar jullie zelf kijken.. zelf doen jullie het met alles wat los en vast zit, maar een 16 jarig meisje die kiest voor een kintje en EEN jongen moeten jullie maar als voorbeeld nemen. en om mensen aftekraken omdat ze fout op hakken lopen,kan je niet iets anders versinnen? je kan niet iemand haten omdat die gene niet loopt hoe JIJ wil! en nog iets; dat met dat zwangere meisje en dr zus hebben NIETS fouts gezecht, geen accent.. helemaal niets.. ze waren eerder VERLEGEN dan een grote bek; heb je ze horen zeggen; oo ik ik kom uit amerika en ik ben mooi? NEE, dus AUB kraak geen mensen af die het niet fout hebben gedaan of bedoelen.. want dat is echt doeloos. en dat die andere twee meisjes AMERIKAANS willen zijn, LAAT hun! hun durfen op tv en alles, jullie niet!
Is goed Shelley. Of ben jij toevallig Ciseley?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:09 schreef Bloemetjee het volgende:
&omdat een vrouw een beetje teveel lacht,is NOG GEEN reden om zo te reageren! er zijn wel ergere dingen in de werld. jullie zoeken bij elk gaatje en lachje of kuchje wel iets op... en jullie noemen dit aso? terwijl jullie van alles wijs lopen te maken&dingen te zeggen die NIET kloppen! ik vind dat die twee zussen het netjes hebben gedaan,geen arogantie of niets,gewoon verteld heefd over dr baby// dus ik snap niet waarom jullie hier mee besig houden.
LAATHET,en ga geen mensen beoordelen die het niet so bedoelen hoe jullie denken. Pffffff
haha, leuk geformuleerdquote:Op zondag 7 februari 2010 21:11 schreef griekjeee het volgende:
Ontopic: Hollandse boerinnen die denken Amerikaans te zijn![]()
![]()
Je bent dus de moeder.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:12 schreef Bloemetjee het volgende:
ik heb nooit met x-factor meegedaan. en dat hoef ik ook niet... ik ken deze meiden.. thats it
En die moeder dan???? Lachen als een josti.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:07 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan toen ik hun gezichten zag.
Ik maak Godverdomme zelf wel uit wie ik waar, wanneer en waarom haat.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:06 schreef Bloemetjee het volgende:
je kan niet iemand haten omdat die gene niet loopt hoe JIJ wil!
misschien dan toch nog enigszins begrijpelijk waarom die mystic 2 zo hopeloos amerikaans willen zijnquote:Op zondag 7 februari 2010 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik huilen, wat een kanker tokkie volk woont er in Nederland.
Jijquote:
Ja, het is alleen jammer dat ik hun koppen niet zie als ze mijn comment mochten lezen.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:13 schreef leFUCK het volgende:
[..]
haha, leuk geformuleerden i couldn't agree more!
de meiden zullen zich wel niet op deze hollandse site vertonen. kom nou zeg griekjeee, ze zijn amerikaans!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, het is alleen jammer dat ik hun koppen niet zie als ze mijn comment mochten lezen.
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik maak Godverdomme zelf wel uit wie ik waar, wanneer en waarom haat.
Ja altijd makkelijk om dat achteraf te zeggen he. Dat is altijd minder erg dan wanneer het serieus was geweest.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:05 schreef ReignBeau het volgende:
blijkt maar een geslaagde grap te zijn,
hyves :
Dana (284)
1 dec, 20:10Hahahahahahahaha!
Kan niet wachten tot mensen er in gaan trappen!
quote:
Korte termijngeheugen van de doelgroep is niet goed genoeg en dus is het elke keer weer nieuw voor ze.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:28 schreef najazeg het volgende:
ik verbaas me echt dat X-factor, Idols en popstars maar blijft lopen, het is toch allang niet leuk meer. Is het ene programma afgelopen, begint de andere weer
Waar de fuck heeft die moeder last van??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:39 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
9 maanden een relatie, na 3 maanden al zwanger en dan is je vriendje een Feijenoord holigan. Die vader schaamt zich de ogen uit zijn kop, vind je het gek dat ie steeds weg loopt.
Inderdaad! Wat dacht ik wel niet toen ik die Hollandse boerentrutten voor Hollandse boerentrutten aan zag! WHAT IN GODS NAME WAS I THINKING!!!!!!!!!!!1111111111111quote:Op maandag 8 februari 2010 01:59 schreef leFUCK het volgende:
[..]
de meiden zullen zich wel niet op deze hollandse site vertonen. kom nou zeg griekjeee, ze zijn amerikaans!![]()
Ik mis de hooivork en klompen.quote:
Ik las Autistic Twoquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Inderdaad! Wat dacht ik wel niet toen ik die Hollandse boerentrutten voor Hollandse boerentrutten aan zag! WHAT IN GODS NAME WAS I THINKING!!!!!!!!!!!1111111111111
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |