Bizarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:08 schreef assie het volgende:
Vanavond op de duitse zender SWR een samenvatting vanaf 0.35 uur.....
Effe zien of ik dit op kan nemen
Gewoon Youtube'en. Zoeken naar de betreffende artiest en rock am ring erachter (eventueel 2010). Dan heb je alles wat je wilt hebbenquote:Op zondag 20 juni 2010 13:50 schreef assie het volgende:
Zit hier wel op de schotel, maar kon het niet opnemen (en ook niet gezien)
Iemand enig idee of dit nog ergens terug te kijken is???
Als er zo snel nog namen bekend worden gemaakt kunnen we beter even wachten denk ik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:25 schreef AgeEll het volgende:
Gaslight Anthem is bevestigd op de site van Coldplay, en maandag wordt de 'metal' headliner bekend, ik verwacht echt Soad of Linkin Park
Komakie maak jij is een mooie neue topic, ik ben nog ff te lui
anders doe ik t volgende week maandag wel met de vvk en meer namen die dan bekend worden gemaakt.
Kweenie.quote:
tuurlijk ga je wel kijken, door de lengte van hun nummers komen er zoveel voorbij, 1 groot feest, was in 2007 ook te gek. Hoop sindsdien elk jaar op zequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als er zo snel nog namen bekend worden gemaakt kunnen we beter even wachten denk ik.
Ik hoop wel een dikke metal headliner. Maar dan niet Soad... Linkin Park zou wel aardig zijn hoewel ik zo teleurgesteld ben in het nieuwe album dat ik misschien niet eens zou gaan kijken (zegt een vroegere diehard fan)
Ik vond 2007 al minder dan toen ik ze vroeger een keer gezien heb....quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:11 schreef AgeEll het volgende:
[..]
tuurlijk ga je wel kijken, door de lengte van hun nummers komen er zoveel voorbij, 1 groot feest, was in 2007 ook te gek. Hoop sindsdien elk jaar op ze
Maar we wachten wel ff op maandag voor t nieuwe topic![]()
Hmm zouden Coldplay en Kings of Leon nu headliners zijn? Leuke bands maar geen headliners voor mij.quote:Frankfurt (nk) – Und weiter rollt die Bestätigungswelle: Neben den Kings of Leon gehören nun auch die britischen Stadionrocker Coldplay offiziell zum Headliner-Gespann der Zwillingsfestivals Rock am Ring und Rock im Park. Auf die Verkündung des dritten Hauptacts müssen Festivalfans auch nicht lange warten.
Dat er maandag namen bijkomen staat vast -quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:21 schreef -Sum- het volgende:
Denken jullie echt dat er maandag weer namen bijkomen? Om daarop te wachten met het nieuwe topic?
Anyways, ik vind het tot nu toe erg teleurstellend. Vooral omdat Linkink Park en Foo Fighters uit de Geruchtenkuche zijn verdwenen, dus het is uitgesloten dat die nog komen :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |