is dat dan niet duurder? - vind sowieso dat er nog aardig wat gaten zijn in t schema, mogen ze wel 1 dezer dagen mee komenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ook ja
Zou wel cool zijn als het nog echt een vette act blijkt te zijn. Aangezien je anders alleen voor Kiss naar het terrein komt. Dan ga ik er eerlijk gezegd over nadenken of ik er al wel donderdag wil zijn. Ik denk het wel. Ook gezien de gezelligheid enzo, maar alleen om Kiss.... Aan de andere kant wil ik die ook wel een keer zien
Sum41 staan donderdagavond voor RATM op Rock im Park. Dat is nog wel een leuke act vooraf.
Er staat trouwens een blokkenschema op de site van Rock am Ring en daar staat dat die TBA 3 kwartier krijgt om zijn ding te doen. Ook niet echt lang. Waarom dan niet een volledige set laten spelen door een band. Je hebt tijd zat....
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:50 schreef AgeEll het volgende:
[..]
is dat dan niet duurder? - vind sowieso dat er nog aardig wat gaten zijn in t schema, mogen ze wel 1 dezer dagen mee komen
haha ik denk dat hij bedoelt dat het duurder is om een band voor anderhalf uur te boeken dan voor 3 kwartierquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon kaarten voor 4 dagen hoor...
ohquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef -Sum- het volgende:
[..]
haha ik denk dat hij bedoelt dat het duurder is om een band voor anderhalf uur te boeken dan voor 3 kwartier
dat is idd wat ik bedoelde, vraag me dat sowieso af, of ze idd een vaste prijs hebben of dat t dus wel aan tijd/lengte enz ligt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
oh
Ik zat niet helemaal op te letten. Las mijn eigen post heel snel door waardoor ik dacht dat hij bedoelde dat het duurder zou zijn om 4 dagen RaR te doen dan 3....
Ik weet niet of het duurder is om een band voor anderhalf uur te boeken. Wat geluid en lichten betreft lijkt het me niet zo'n probleem. Dat ene bandje kan er toch wel bij. Ik denk dat het aan de band ligt hoe duur ze zijn, niet aan hoe lang ze spelen. Als ze bij kort spelen weinig geld zouden krijgen dan denk ik dat ze eerder voor een concert zouden kiezen waarbij ze hoofdact zouden zijn.
Dat is sowieso de moeilijkste dag, de andere dagen staat er niet echt wat tegenover elkaar. Op die dag vind ik alterna en center allebei erg sterk. T wordt iig Wolfmother, Gossip, Stone Sour en Muse, Mastodon, Hellyeah Door Muse mis ik idd Volbeat en deels Slayer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:05 schreef caspervc het volgende:
Ik heb er zo'n zin in!
Waarschijnlijk in de nacht van woensdag op donderdag gaan rijden, zodat we er donderdag vroeg zijn. Tentje opbouwen, biertje nemen, barbeque aan en dan 's avonds een keer KISS kijken
Wel klote dat Muse en Volbeat overlappen
`quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:50 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dat is sowieso de moeilijkste dag, de andere dagen staat er niet echt wat tegenover elkaar. Op die dag vind ik alterna en center allebei erg sterk. T wordt iig Wolfmother, Gossip, Stone Sour en Muse, Mastodon, Hellyeah Door Muse mis ik idd Volbeat en deels Slayer.
Ik ga voor de muziek naar een festival en niet per definitie voor de gezelligheid.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:03 schreef -Sum- het volgende:
wat maakt het uit, vriendin en ik zeiden wel eens dat als we ooit geen kaartjes hadden dat we er gewoon heen gingen voor de camping, die is al eindeloos gezellig
Sum 41 ook afgelast - veel bands dit jaar, na The Used en Mastodon, en Wolfmother is ziek, hoewel die dan wel beter is. En Stone Sour verwacht ik wel maar die gasten hebben t nu wel moeilijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:21 schreef Komakie het volgende:
Nou ja het scheelt voor mij weer gehaast.
Wij moeten op een onmogelijke tijd weg aangezien me vriendin waarschijnlijk tot 16:00 donderdag naar school moet en ze niet kan skippen omdat het belangrijk is ofzo
Irritant maar het is niet anders. Daarom eigenlijk niet erg dat alleen kiss chill is
Sum41 afgelastquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:28 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Sum 41 ook afgelast - veel bands dit jaar, na The Used en Mastodon, en Wolfmother is ziek, hoewel die dan wel beter is. En Stone Sour verwacht ik wel maar die gasten hebben t nu wel moeilijk.
Irritant is dat he, als er iemand ineens nog wat heeft. Paar jaar terug bleek ook een vriendin van ons nog wat moest inleveren op de vrijdagochtend dat we wilden gaan rijden. Gezeik toen ook gehad.
Die vriendin maar om 16uur van school halen en meteen naar de ring, dan heb j tot 22uur, moet wel t doen zijn, hoewel t geen lekker begin is van je weekend.
We zijn met z'n 2en. Dus een beetje ongezellig om alleen te gaan. Samen uit samen thuis.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:10 schreef -Sum- het volgende:
bah breekt die drummer van sum41 zn arm![]()
Ik heb ook al een keer met Lowlands en een keer met Pinkpop meegemaakt dat ze afzeiden maar dat is 8 jaar geledentoch, niet leuk
irritant die discussies over wanneer vertrekken. gelukkig heb ik al jaren eigen auto en ga ik wanneer ik wil met wie ik dat wil. en kunnen de achterblijvers zelf ook vervoer regelen, je laat natuurlijk niet 1 iemand achter. 1 vriend is een keer door zn vader gebracht, heel netjes!
vorig jaar heb ik vast voor iedereen die niet mee kon de tent meegenomen zodat we in ieder geval gezellig bij elkaar stonden.
dit jaar wilde ik voorzichtig proberen om dinsdagavond te gaan ipv woensdagochtend maar nu willen meer mensen dinsdagmiddag en komt 1 groepje dinsdagavond, valt me 100% mee
Ja dat wist ik al.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:50 schreef Denisee het volgende:
wij zijn van plan op woensdag ochtend vroeg te gaan rijden, we gaan met z'n 4en, dus wel vet gezellig, wel vet balen dat sum 41 niet door gaat, lijken me best vet,
maar ff iets anders( niet over RaR), weten jullie al dat ze basgitarist van slipknot dood is??
vet klote man, heb hun vorig jaar live gezien, waren echt bruutt.
Totdat het gaat regenenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:52 schreef Denisee het volgende:
en al heb je geen tent, met n slaapzak en een matje en bier slaap je wel hoor:D, gelukkig heb k er wel een:P, mag er aleen geen sterrenhemel in maken:S
Ik was 2 jaar gelede bij pinkpop een heel oude vriend van mij tegen gekomen en die kerel was met een rugzak met 1 broek en 2 shirts en ondergoed aangekomen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Totdat het gaat regenen
Dan is in een lekke tent slapen nog beter
Ik ben echt blij met onze bus. Hij is wat kort. Ongeveer 1.60m breed dus met mijn 1.90m moet ik er met opgetrokken knieën in en een beetje schuin liggen
Maar wel lekker droog en nog een beetje warm
Ergens ben je dan ook nog wel een heldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:08 schreef micha_jansen het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar gelede bij pinkpop een heel oude vriend van mij tegen gekomen en die kerel was met een rugzak met 1 broek en 2 shirts en ondergoed aangekomen.
die was gekomen met de planning maar in een boom te gaan slapen ofzo![]()
kerel is helemaal gestoort, had hem toen ook maar overtuigd dat mijn tent toch echt beter is als een boom.
haha zekerss, zou ik ook wel graag willen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ergens ben je dan ook nog wel een held
Ik ga morgen ook nog ff een dagje naar Pinkpop. Krijg ik toch nog mijn zin om Green Day te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |