Welke camping(s) gaat het hierom?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tot nu toe is het bij ons altijd gelukt.
Zo slapen wij ook altijd. Maar de bus is altijd wel een beetje gezellig gemaakt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:28 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Welke camping(s) gaat het hierom?
Gewoon nieuwsgierig want wij staan al 4 jaar op B5 en daar wil ik ook niet weg en ik heb ook geen auto waar je lekker in zou willen slapen
Vriend van mij had wel gewoon tent opgezet op de camping en als ie niet kon slapen vanwege het stadionspeakersystem van de overburen ging die in zn bus slapen op het parkeerterrein waar die wat matrassen in had liggen.
Dan heb je wel dat gezellige van de tent en de camping maar als je dat zat bent kan je doodstil slapen op het parkeerterrein. Dus t heeft ook zn voordelen om je bus NIET naast je tent te zetten.
Alleen met je andere spullen zou het handig zijn
Die gast van Alter Bridge zingt op 2 nummers en die is mee als zanger op de tour. Dus die sowieso. Misschien dat ter gelegenheid van het festival waar ze allemaal staan die gasten er ook nog wel ff bij komen idd. Dan moeten ze wel op dezelfde dag spelen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:40 schreef -Sum- het volgende:
hopen dat ie een hoop vriendjes meeneemt! grote kanshebbers: zanger van wolfmother, zanger van motorhead, dave grohl en cypres hill
quote:Op maandag 12 april 2010 10:54 schreef ghost010 het volgende:
ik wil de rook heen.aleen kan niet eerder een tiket kopen dan mei 24.
dus ik ben nu dringent opzoek naar een voorschieter xD.
ben druk aan het rond vraagen in friende kring x]
[als je wilt voorschieten.je krijgt in april rond 24 zoizo deel terug betaald.just saying x]-]
dus als alles door gaat.
ga ik vanuit leeuwarden met 2 friende naar rock am ring.
of vanuit limburg met 2 anderen. als het echt niet anders kan
het lijkt me supper gaaf.het bier zou rond de 0.50 tot 1 euro zijn??
maybe zie jullie daar
Zou leuk zijn als Lemmy nog ff komt. Het is trouwens wel een aardig album inderdaad. Dat nummer met die gast van A. Sevenfold is ook wel vetquote:Op maandag 12 april 2010 12:34 schreef AgeEll het volgende:
[..]
![]()
ontopic:
Slash zijn album is echt heerlijk. Nummer met Fergie vind ik echt heel vet. Ben ook benieuwd of er ook andere namen die op t album staan ff op t podium komen. Zanger van Alter Bridge vind ik ook al goed, dus wordt denk leuk optreden.
Erg veel zin RaR - t begint weer t kriebelen. Nog 7 en halve weekjes
vind ik ook wel een vette zanger. Wil A7X al een tijdje zien. Alleen weet ik niet of ze doorgaan zonder hun drummer die recentelijk is overleden.quote:Op maandag 12 april 2010 12:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Lemmy nog ff komt. Het is trouwens wel een aardig album inderdaad. Dat nummer met die gast van A. Sevenfold is ook wel vet
Motorhead komt toch sowieso? Dus je kan hem wel zien. Daarom denk ik dat hij er misschien nog wel bij zit.quote:Op maandag 12 april 2010 13:47 schreef AgeEll het volgende:
[..]
vind ik ook wel een vette zanger. Wil A7X al een tijdje zien. Alleen weet ik niet of ze doorgaan zonder hun drummer die recentelijk is overleden.
Als Lemmy komt ga ik helemaal stuk. Die gast is zo vet.
Ik ga voor Volbeat. Ik hoop dat me vriendin daar ook vrede mee heeft...quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:36 schreef -Sum- het volgende:
helemaal mee eens, muse tegenover volbeat is echt om te janken![]()
![]()
Ik denk dat ik voor 1 ga kiezen want als je allebei probeert te zien sta je bij beiden achteraan.
Ik neig naar Muse, ben alleen dan denk ik de enige in mn vriendengroep, als de rest vooraan bij volbeat wil staanMaar Volbeat vorig jaar al gezien, geen nieuw album --> Muse al paar jaar niet gezien, wel nieuw album, vette nieuwe show...
ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ga voor Volbeat. Ik hoop dat me vriendin daar ook vrede mee heeft...
Volbeat begint als eerste en zal waarschijnlijk korter spelen dan Muse. Dan kunnen we nog een half uurtje Muse zien en Volbeat volledig. Tenminste, dat hoop ik...
Het is alleen rot dat de dingen die ik echt wil zien op deze dag komen.
Btw jij gaat ook naar Stone Sour en Papa Roach. Ik ook
Volbeat is gewoon 1 van mijn favoriete bands. Muse niet. Maar Muse gaf de vorige keer wel een goede show en ik heb Volbeat al 5 keer gezien. Dus dat maakt de keuze niet makkelijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:38 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ik ook![]()
volbeat vorig jaar gezien dus die hoef ik niet perse te zien, en ik wil erg graag muse zien,
Hij bedoelt jou ook, ik ga helemaal niet naar stone sour en papa roachquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:38 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ik ook![]()
volbeat vorig jaar gezien dus die hoef ik niet perse te zien, en ik wil erg graag muse zien,
dacht ik al, maar k dacht, kop m ff in (ik denk veelquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:38 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Hij bedoelt jou ook, ik ga helemaal niet naar stone sour en papa roach
Oh foutje.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:38 schreef -Sum- het volgende:
[..]
koningquote:Op maandag 10 mei 2010 19:05 schreef svefn het volgende:
Sum41, Taylor Hawkins, Sleigh Bells, Martin & James, Actionteam, Project54 & Mustard Tubes zijn aan de lineup toegevoegd.
Sum 41![]()
Ik vind op Ringrocker Sum41 wel erg vroeg op de dag geplaatst.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:18 schreef -Sum- het volgende:
Als het waar is, is het wel heel vet ja
staat alleen op ringrocker, even in het forum gelezen aldaar (beroep op mn duitse taalschat gedaan) en het schijnt als co-headliner van RATM te hebben gestaan op de RIP website maar dat is na een paar minuten weer offline gehaaldvraag me af waarom, het is nog maar 3 weken, dus die 12 TBA's mogen ze er nou wel in gooien
Klinkt alsof je hoopt dat het op een andere site wat later uitvaltquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind op Ringrocker Sum41 wel erg vroeg op de dag geplaatst.
Ik ook, al denk ik niet dat het heel veel zal voorstellen (is een pure gok)quote:Ik ben wel benieuwd naar het "voorprogramma" van Kiss.
Kloptquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:24 schreef svefn het volgende:
[..]
Klinkt alsof je hoopt dat het op een andere site wat later uitvalt
[..]
Ik ook, al denk ik niet dat het heel veel zal voorstellen (is een pure gok)
Wij gaan weer voor C6 met de busquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:29 schreef -Sum- het volgende:
ik ken ook geen 1 band in de tentzou de namen gewoon lekker youtuben
hier nog mensen die voor camping B5 gaan?
Kamelot vorig jaar op Sonisphere gezien, not my cup of tea, vond t meer vrouwenmetal, vergelijkbaar met Delain en Epica.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:50 schreef Komakie het volgende:
Zebrahead en Alkaline Trio op zaterdag in de tent. Leuke punkrock
voor de rest ken ik niet zo veel in de tent. Kamelot zegt me wel iets. Metal nog wat geloof ik.
Regels? die zijn voor kinderfestivals zoals lowlands en pinkpopquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:25 schreef micha_jansen het volgende:
heeey mensen,
ik had een vraagje voor jullie.
dit is mijn eerste keer naar RAR en ik ben bar slecht in duits, dus kan de site nie goed lezen
maar wat zijn de regels voor eigen drinken meenemen naar de camping?
kan het nergens vinden en wil wel weten als dat kan.
ohja die line up kan gewoon niet meer!!!
k heb der echt f*cking veel zin in:P
Wat is zo leuk aan de Nordschleife? Dat hoor ik namelijk vaker, maar het is wel duurder en ik snap het verschil niet zo goed behalve dat het beter en gezelliger zou zijn. Maar beter waarinquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:49 schreef Terpentin07 het volgende:
Wij stonden vijf jaar geleden naast een vrachtwagen met complete band. Dus daar was het altijd een gekkenhuis.Sowieso is de Nordschleife leuker, mijn mening.En ik heb nooit problemen gehad om met de mensen daar in contact te komen.Was altijd een gezellige boel en in die vijf keer dat ik er was nooit echt problemen gezien.
Same here. dat was op zich wel relaxt. Konden lekker rustig staan en nog helemaal vooraan ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:38 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Muse is oud favoriet en Volbeat is nieuw favoriet (sinds 2/3 jaar).
Ik denk idd ook dat Volbeat maar max een uurtje is aangezien slayer al om 00:05 begint. Maar ik denk dat iedereen dan ook nog voor Slayer wil blijven staan
Terwijl Muse tot minimaal half 1 doorspeelt lijkt me. Vraag me of hoe druk het dan is, aangezien duitsers niet zo bijzonders Muse-gezind zijn merkte ik de vorige keer. Wij stonden als enige in het voorvak mee te zingen en te springen en iedereen keek ons raar aantot dat het afgelopen was en Linkin Park zou komen, toen werd het een verdrukking van jewelste!
Ik ook jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:21 schreef -Sum- het volgende:
ik ben zo benieuwd wie de TBA is voor Kisshet is nog maar 2 weken, wordt het een echte naam of een tussendoortje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |