koningquote:Op maandag 10 mei 2010 19:05 schreef svefn het volgende:
Sum41, Taylor Hawkins, Sleigh Bells, Martin & James, Actionteam, Project54 & Mustard Tubes zijn aan de lineup toegevoegd.
Sum 41![]()
Ik vind op Ringrocker Sum41 wel erg vroeg op de dag geplaatst.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:18 schreef -Sum- het volgende:
Als het waar is, is het wel heel vet ja
staat alleen op ringrocker, even in het forum gelezen aldaar (beroep op mn duitse taalschat gedaan) en het schijnt als co-headliner van RATM te hebben gestaan op de RIP website maar dat is na een paar minuten weer offline gehaaldvraag me af waarom, het is nog maar 3 weken, dus die 12 TBA's mogen ze er nou wel in gooien
Klinkt alsof je hoopt dat het op een andere site wat later uitvaltquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind op Ringrocker Sum41 wel erg vroeg op de dag geplaatst.
Ik ook, al denk ik niet dat het heel veel zal voorstellen (is een pure gok)quote:Ik ben wel benieuwd naar het "voorprogramma" van Kiss.
Kloptquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:24 schreef svefn het volgende:
[..]
Klinkt alsof je hoopt dat het op een andere site wat later uitvalt
[..]
Ik ook, al denk ik niet dat het heel veel zal voorstellen (is een pure gok)
Wij gaan weer voor C6 met de busquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:29 schreef -Sum- het volgende:
ik ken ook geen 1 band in de tentzou de namen gewoon lekker youtuben
hier nog mensen die voor camping B5 gaan?
Kamelot vorig jaar op Sonisphere gezien, not my cup of tea, vond t meer vrouwenmetal, vergelijkbaar met Delain en Epica.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:50 schreef Komakie het volgende:
Zebrahead en Alkaline Trio op zaterdag in de tent. Leuke punkrock
voor de rest ken ik niet zo veel in de tent. Kamelot zegt me wel iets. Metal nog wat geloof ik.
Regels? die zijn voor kinderfestivals zoals lowlands en pinkpopquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:25 schreef micha_jansen het volgende:
heeey mensen,
ik had een vraagje voor jullie.
dit is mijn eerste keer naar RAR en ik ben bar slecht in duits, dus kan de site nie goed lezen
maar wat zijn de regels voor eigen drinken meenemen naar de camping?
kan het nergens vinden en wil wel weten als dat kan.
ohja die line up kan gewoon niet meer!!!
k heb der echt f*cking veel zin in:P
Wat is zo leuk aan de Nordschleife? Dat hoor ik namelijk vaker, maar het is wel duurder en ik snap het verschil niet zo goed behalve dat het beter en gezelliger zou zijn. Maar beter waarinquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:49 schreef Terpentin07 het volgende:
Wij stonden vijf jaar geleden naast een vrachtwagen met complete band. Dus daar was het altijd een gekkenhuis.Sowieso is de Nordschleife leuker, mijn mening.En ik heb nooit problemen gehad om met de mensen daar in contact te komen.Was altijd een gezellige boel en in die vijf keer dat ik er was nooit echt problemen gezien.
Same here. dat was op zich wel relaxt. Konden lekker rustig staan en nog helemaal vooraan ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:38 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Hij bedoelt jou ook, ik ga helemaal niet naar stone sour en papa roach
Muse is oud favoriet en Volbeat is nieuw favoriet (sinds 2/3 jaar).
Ik denk idd ook dat Volbeat maar max een uurtje is aangezien slayer al om 00:05 begint. Maar ik denk dat iedereen dan ook nog voor Slayer wil blijven staan
Terwijl Muse tot minimaal half 1 doorspeelt lijkt me. Vraag me of hoe druk het dan is, aangezien duitsers niet zo bijzonders Muse-gezind zijn merkte ik de vorige keer. Wij stonden als enige in het voorvak mee te zingen en te springen en iedereen keek ons raar aantot dat het afgelopen was en Linkin Park zou komen, toen werd het een verdrukking van jewelste!
Ik ook jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:21 schreef -Sum- het volgende:
ik ben zo benieuwd wie de TBA is voor Kisshet is nog maar 2 weken, wordt het een echte naam of een tussendoortje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |