Hij zal wel bij zichzelf denken: hoe komt deze avond omquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:56 schreef Disana het volgende:
Met de moed der wanhoop hangt Peter een lichtslinger op. En het is pas zeven uur.
En dat doet hij allemaal voor Laysaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:56 schreef Disana het volgende:
Met de moed der wanhoop hangt Peter een lichtslinger op. En het is pas zeven uur.
Ik heb het 10 minuten volgehouden. Trek die gast, en zeker zijn muziek niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:56 schreef Disana het volgende:
Die muziek is een ramp. Ik heb het geluid niet aan staan. Misschien om 20.00 een leuke tekenfilm op SBS6. Laat Peter zijn best maar doen, er is altijd wel iemand die kijktquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het 10 minuten volgehouden. Trek die gast, en zeker zijn muziek niet.
Dus dat.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:06 schreef Disana het volgende:
Die muziek is een ramp. Ik heb het geluid niet aan staan. Misschien om 20.00 een leuke tekenfilm op SBS6. Laat Peter zijn best maar doen, er is altijd wel iemand die kijkt
* Dottey heeft het geprobeertquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je nou even op de chat tegen hem zegt dat Bob Marley vandaag 65 geworden zou zijn, draait-ie vast wel iets van hem.
Heb ik het toch goed gehoord? . Ik weet niet of hij mij bedoelt maar heb zo'n vermoeden van wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Was Oeps de Oeps die op de verjaardagskaart van Nowlive voor Johan stond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |