Peter is meer een klantje voor de dames achter het station, daar waar hij altijd z'n visfrietjes haalt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Peter N is vanavond als enige daar..
Ach, een APK-afkeurtje kan ook nog wel lekker rijden hoor..quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:48 schreef Peter6000 het volgende:
San40 eet vanavond samen met haar jongste broodjes Unoxworst.
De oudste krijgt een pizza.
Gisteren heeft San40 kroketten met brood gegeten bij haar ouders op de woonark.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh gelukkig, na een dag van afwezigheid, en maar piekeren de hele dag wat San40 vanavond zou gaan eten, heeft Peter6000
vandaag goed opgelet en hier neer geplemd.
Mijn dank is Groot Peter
Goedenmiddag/avond
Is al zichtbaar Maan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's hier vlakbij, alleen het is er altijd zo tyfus druk dat ik er zelf niet meer heen ga. Biertje halen kostte me een half uur bijvoorbeeld. Ze gaan dit jaar met duizenden kratjes het woord "Zo..." stapelen (van bavaria), dus dat zal binnenkort wel zichtbaar worden langs de a50.
Oh heerlijk, snap niet dat San40 hier een apart receptetopic heeftquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gisteren heeft San40 kroketten met brood gegeten bij haar ouders op de woonark.
Okee, dan neem ik "haar" wel, kan jij gezellig met PB een potje gaan scrabbelen ofzoquote:
En de reden daarvan is?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:06 schreef Disana het volgende:
Volgens mij was het san die met twee dochters op de grond in de woonkamer ging slapen vannacht.
San lijkt me een leuk, gek mens dus zo iets zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist maar ze had er zin in dus ik neem aan dat het een feestje betreft.
Nee, ze hebben daar helemaal niets uitgevoerd. Volgens mij heeft niemand die daar vanochtend was ook maar iets kunnen doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
San lijkt me een leuk, gek mens dus zo iets zal het wel zijn.
Heeft onze juniorontwerper nog een mooie bouwtekening gemaakt?
Of was het weer een btje hangen aan de bar en chatten?
San haar moeder woond op woonboot dacht ik, dus gezellig bij oma logeren he, en ja San is lief en je kunt met haar lachen.quote:
Jawél! Wel gaan Chanel!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:37 schreef Chanel5 het volgende:
Hij verveelt zich idd en dat gegaap werkt aanstekelijk![]()
Woon in de buurt maar ga er niet naartoe
Oh kom op, red deze eenzame chatter en vermaak onsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:37 schreef Chanel5 het volgende:
Hij verveelt zich idd en dat gegaap werkt aanstekelijk![]()
Woon in de buurt maar ga er niet naartoe
Samen met Peter N. op de chat.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:44 schreef Laysa het volgende:
Ik verveel me zo erg dat ik op de sjat zit
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Samen met Peter N. op de chat.
Hij zal wel bij zichzelf denken: hoe komt deze avond omquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:56 schreef Disana het volgende:
Met de moed der wanhoop hangt Peter een lichtslinger op. En het is pas zeven uur.
En dat doet hij allemaal voor Laysaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:56 schreef Disana het volgende:
Met de moed der wanhoop hangt Peter een lichtslinger op. En het is pas zeven uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |