Thymen The Sherminatorquote:
als je te snel scrollt en een dirty mind hebt, lees je daar zomaar iets heel anders...quote:
a dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
als je te snel scrollt en een dirty mind hebt, lees je daar zomaar iets heel anders...
Dat zeg ik ook altijdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
a dirty mind is a joy forever
nog 2 uur weekend vermaak en der rudy dat moet wel lukken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:07 schreef Bol_Wan het volgende:
nog een topic vandaag moet wel lukken mensen
Die vind ik wel goed te doen op de zondagnacht.quote:
Van Hanneke had ik ook meer verwacht, die gaat het niet redden bij 3FM.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dinsdag tussen 1 en 4 luister ik overigens ook niet meer, Hanneke vind ik te serieus voor de nachtradio.
De luisteraar wil in slaap vallen met goede muziek, niet met een wereldvreemde stelling.
Ze verslaat Domien gemakkelijk in het erdoorheen sjezen van de nummers, maar daarmee is ook alles gezegd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van Hanneke had ik ook meer verwacht, die gaat het niet redden bij 3FM.
Die Roy is toch al tig keer op 3FM geweestquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:16 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij de beller een beetje een betweter... een beetje zeggen dat Tjibbe geen Tjibbe heet...
Zegt alleen maar dat je geen inhoud hebt als dj om de muziekpauzes te overbruggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze verslaat Domien gemakkelijk in het erdoorheen sjezen van de nummers, maar daarmee is ook alles gezegd.
Dan vooral united states of eurasia, hoe Queen is datquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EINDELIJK![]()
![]()
![]()
De nieuwe Queen mensenOfwel Muse
![]()
Wat maakt dat uitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad opMuse maakte altijd zulke goede muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |