Die oren.quote:
Je zal vast wel wat anders kunnen verzinnen nog, toch?quote:
Uiteraard. Daarom ook de knipoog, ik zou never zo'n foto inzenden. Nu staat er tenminste iets hier.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zal vast wel wat anders kunnen verzinnen nog, toch?Die kinderkiekjes zijn natuurlijk wel errug simpel
Da's ver genoeg, Chanty!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:46 schreef Chanty het volgende:
Ik kom niet verder dan 'het spel der liefde'
Volgens mij hebben we net wat bedachtquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:19 schreef Mascleta het volgende:
Leuk en abstract themaIk zal mijn hersens eens laten kraken en kijken of er iets leuks te bedenken valt.
KPDquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:46 schreef Chanty het volgende:
Ik kom niet verder dan 'het spel der liefde'
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:02 schreef Kamermans het volgende:
en nog een porbeerseltje
[ afbeelding ]
Probeerseltje is tof!quote:Op maandag 8 februari 2010 22:02 schreef Kamermans het volgende:
hier een archiefje, is al wel vaker gedaan dus niet echt orgineel:
"liefde is een spel"
[ afbeelding ]
en nog een porbeerseltje
[ afbeelding ]
hoe lang voordat een foto wordt geplaatst?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:01 schreef Xilantof het volgende:
De eerste foto's zijn geplaatst!
Nicequote:Op zondag 21 februari 2010 17:29 schreef Chanty het volgende:
Zoals ik al eerder zei: verder dan het spel der liefde kom ik niet qua ideeen. Denk dat ik deze ga insturen, inhoudelijk commentaar is welkom
[ afbeelding ]
Zeker weten?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:02 schreef wendytje het volgende:
heb een foto ingestuurd en die staat er niet bij
JA! eerst was de foto verkeerd "benaamd" daarna mail met foto volgens de regelsquote:
Netjes gedaan hoor Chanty , je beste foto ooitquote:Op zondag 21 februari 2010 17:29 schreef Chanty het volgende:
Zoals ik al eerder zei: verder dan het spel der liefde kom ik niet qua ideeen. Denk dat ik deze ga insturen, inhoudelijk commentaar is welkom
[ afbeelding ]
Wow wat een mooiequote:Op zondag 21 februari 2010 17:29 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
ah, zeer traditioneel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:52 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik vind 'm ook mooi, chanty!![]()
Ik ga deze inzenden:
[ afbeelding ]
Geniaal weerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:52 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik vind 'm ook mooi, chanty!![]()
Ik ga deze inzenden:
[ afbeelding ]
Qua compositie of inhoud?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NiceNiets meer aan doen. Tof zo
![]()
Dit is met recht een van de beste foto's die ik ooit van je heb gezien
Beidenquote:
Schitterendquote:Op zondag 21 februari 2010 17:29 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
tnxquote:
Staat er bij nu.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
tnx
Zag trouwens dat het wedstrijdtopic nog geupdate is nadat ik mijn inzending al verstuurd had, maar hij staat er niet tussen. Dus mocht ie niet binnen gekomen zijn, geef maar een gil
Inzenden kan tot morgenavond 22:00.quote:
Idem.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:50 schreef Kremers het volgende:
Ik ben echt compleet leeg voor dit onderwerp, dus ik sla een keertje overGa wel stemmen.
quote:
Idem...quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:24 schreef Omniej het volgende:
[..]
Idem.
Had wel een ideetje, maar verder niet uit kunnen werken, dus ik geloof het wel voor deze maand.
Je hebt helemaal gelijk, deze gaat het worden, dankje!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:40 schreef Chanty het volgende:
2Wel jammer dat de achtergrond zo rommelig is en de oogjes niet beter in beeld komen. Maar het speelse straalt wel leuk van de foto af
Dankje, ik zie hem staan. Wel weinig, maar 11 inzendingen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:49 schreef Netsplitter het volgende:
Foto's van Chemiu, didotcicero en littlepsycho zijn gepost.
Het valt inderdaad wat tegen deze maand...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:16 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Dankje, ik zie hem staan. Wel weinig, maar 11 inzendingen.
Ikzelf vond het onderwerp, hoewel het heel breed te interpreteren valt, wat suf. Het is lastig om er iets echt leuks mee te doen. Ik kwam zelf ook niet verder dan het idee dat ik heb uitgevoerd, terwijl ik vaak toch wel meerdere ideeen heb die ik overweeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Het valt inderdaad wat tegen deze maand...
Was het onderwerp te lastig?
Straks zal het stemtopic geopend worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |