Die oren.quote:
Je zal vast wel wat anders kunnen verzinnen nog, toch?quote:
Uiteraard. Daarom ook de knipoog, ik zou never zo'n foto inzenden. Nu staat er tenminste iets hier.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zal vast wel wat anders kunnen verzinnen nog, toch?Die kinderkiekjes zijn natuurlijk wel errug simpel
Da's ver genoeg, Chanty!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:46 schreef Chanty het volgende:
Ik kom niet verder dan 'het spel der liefde'
Volgens mij hebben we net wat bedachtquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:19 schreef Mascleta het volgende:
Leuk en abstract themaIk zal mijn hersens eens laten kraken en kijken of er iets leuks te bedenken valt.
KPDquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:46 schreef Chanty het volgende:
Ik kom niet verder dan 'het spel der liefde'
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:02 schreef Kamermans het volgende:
en nog een porbeerseltje
[ afbeelding ]
Probeerseltje is tof!quote:Op maandag 8 februari 2010 22:02 schreef Kamermans het volgende:
hier een archiefje, is al wel vaker gedaan dus niet echt orgineel:
"liefde is een spel"
[ afbeelding ]
en nog een porbeerseltje
[ afbeelding ]
hoe lang voordat een foto wordt geplaatst?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:01 schreef Xilantof het volgende:
De eerste foto's zijn geplaatst!
Nicequote:Op zondag 21 februari 2010 17:29 schreef Chanty het volgende:
Zoals ik al eerder zei: verder dan het spel der liefde kom ik niet qua ideeen. Denk dat ik deze ga insturen, inhoudelijk commentaar is welkom
[ afbeelding ]
Zeker weten?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:02 schreef wendytje het volgende:
heb een foto ingestuurd en die staat er niet bij
JA! eerst was de foto verkeerd "benaamd" daarna mail met foto volgens de regelsquote:
Netjes gedaan hoor Chanty , je beste foto ooitquote:Op zondag 21 februari 2010 17:29 schreef Chanty het volgende:
Zoals ik al eerder zei: verder dan het spel der liefde kom ik niet qua ideeen. Denk dat ik deze ga insturen, inhoudelijk commentaar is welkom
[ afbeelding ]
Wow wat een mooiequote:Op zondag 21 februari 2010 17:29 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
ah, zeer traditioneel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:52 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik vind 'm ook mooi, chanty!![]()
Ik ga deze inzenden:
[ afbeelding ]
Geniaal weerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:52 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik vind 'm ook mooi, chanty!![]()
Ik ga deze inzenden:
[ afbeelding ]
Qua compositie of inhoud?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NiceNiets meer aan doen. Tof zo
![]()
Dit is met recht een van de beste foto's die ik ooit van je heb gezien
Beidenquote:
Schitterendquote:Op zondag 21 februari 2010 17:29 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |