abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103331895
Crap, waarom kende ik die bar niet toen ik in Rio was :p
Meisjes die ik in Rio kende (enkele al leren kennen in Europa), waren trouwens 'deftige' meisjes die zelf genoeg geld en perspectieven hebben opdat ze niet perse een toerist willen hebben. Ook allemaal meisjes die gewoon studeren aan de universiteit.
Maar eigenlijk vooral veel toeristes leren kennen.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:09:21 #227
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_103332181
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:01 schreef BramKVO het volgende:
Crap, waarom kende ik die bar niet toen ik in Rio was :p
Meisjes die ik in Rio kende (enkele al leren kennen in Europa), waren trouwens 'deftige' meisjes die zelf genoeg geld en perspectieven hebben opdat ze niet perse een toerist willen hebben. Ook allemaal meisjes die gewoon studeren aan de universiteit.
Maar eigenlijk vooral veel toeristes leren kennen.
Je hebt het een tikkeltje verkeerd begrepen, juist in Brazilië heb ik de ervaring gehad dat de dames het niet om het "toerist+geld+uitweg" deden, maar gewoon eens (om in neanderthaler taal te praten), gewoonweg een gringo wilde batsen en daarna gewoon wegwezen (zoals in je dromen :D). Ik heb idd ook die nette "trutjes" (lees ouders met geld) leren kennen die net zo erg waren.

Ps, het lijkt nu alsof het paradijs is in Brazilie,, maar der lopen ook gewoon afentoe ontzettend veel vrouwen rond, en het hele sex gebeuren zit gewoon in die cultuur in gebakken.. Ik wil trouwens niet zeggen dat je heel makkelijk een meid aan de haak slaat, maar erg moeilijk is het ook niet als je een beetje je best doet. En gewoon je lat verlagen als het niet wil lukken :D
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:34:37 #228
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103333130
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef DAMH het volgende:
Olimpo is een beleving die je moet hebben meegemaakt,, alleen daar komen in je eentje is een beetje kut, zit namelijk best een eindje van Copacabana af, meer landinwaarts (Zona Norte).. Als je daar geen suc6 hebt met de dames dan faal je @ life !! Lol... En geloof me daar zijn echt veel meiden die als ze nog nooit een toerist hebben gehad jou graag willen (doen) en er zijn echt hopen dames en je bent als je gaat waarschijnlijk de enige gringo :D

Daarheen geweest en met de eerste metro weer terug naar Copa,, dus sja al die veiligheids praatjes, ik zal niet ontkennen dat het er niet onveilig is, maar als je je niet te rijk uitdost als je naar Lapa of Olimpo enzo gaat dan heb je niet al teveel te vrezen... Is mijn ervaring...

Latex!
Ben ik ook weleens geweest, is inderdaad een aardig eindje uit de richting maar wel leuk, tja die veiligheid, ik heb een keer een pistool onder mijn neus gehad in Rio en dat vond ik niet echt prettig dus het kan gebeuren, vriend van me werd op klaarlichte dag op het strand beroofd en er zal geen Braziliaan zijn die jou niet over een overval/beroving kan vertellen van hem/haarzelf of dat van een familielid en dat heeft niets met rijk uitdossen te maken, uiteraard als je er woont en langer verblijft dan wordt de kans ook groter, ik heb 5 jaar in Brasil gewoond en 1 keer zelf wat meegemaakt, dus dat valt dan weer mee :) .

Verder wat jij zegt over de vrouwen kan ik alleen maar beamen ;)
pi_103338071
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef DAMH het volgende:
Olimpo is een beleving die je moet hebben meegemaakt,, alleen daar komen in je eentje is een beetje kut, zit namelijk best een eindje van Copacabana af, meer landinwaarts (Zona Norte).. Als je daar geen suc6 hebt met de dames dan faal je @ life !! Lol... En geloof me daar zijn echt veel meiden die als ze nog nooit een toerist hebben gehad jou graag willen (doen) en er zijn echt hopen dames en je bent als je gaat waarschijnlijk de enige gringo :D

Daarheen geweest en met de eerste metro weer terug naar Copa,, dus sja al die veiligheids praatjes, ik zal niet ontkennen dat het er niet onveilig is, maar als je je niet te rijk uitdost als je naar Lapa of Olimpo enzo gaat dan heb je niet al teveel te vrezen... Is mijn ervaring...

Latex!
Heb je nog meer tips zoals Olimpo.. :P
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:41:09 #230
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_103363700
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:22 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

Heb je nog meer tips zoals Olimpo.. :P
Ik weet dat in botafogo nog een leuke tent zit, maar heb echt geen flauw idee hoe die toko heet.
We waren meer van de style, indrinken en dan zien we wel waar we eindigen. Met de ervaring dat wanneer je ergens Baile Funky hoort, daar waarschijnlijk een leuke avond gaat worden :)...
Wat we dus vaak deden in Lapa, waar je dus ook gewoon in de drukte chill op straat een biertje kan tjappen terwijl je dames kijkt,, en als ze je aankijken moet je toeslaan suc6 verzekerd ;)

Maar als je maar 7 tot 8 dagen gaat, dan moet je denk ik vooral kijken waar de carnaval feesten zijn en daar naar toe gaan. Tips mbt vrouwen. De meeste die jou leuk vinden laten dat echt wel merken,, en de wat meer verlegen meiden (op eerste gezicht, die alleen durven te kijken) meteen heen lopen en vast pakken (estilo brasileiro hehe, die zijn echt bizar macho).

Entsja als je dus naar de wat duurdere plekken gaat, heb je kans dat er een hoop hoertjes tussen lopen, wat niet echt mijn ding is, aangezien je het gemakkelijk gratis kan krijgen :).. In dat geval zou ik een retourtje Colombia boeken, daar zijn ze mooier en stukke goedkoper lolz...

Vdomme, zit hier op kantoor terwijl ik iedere dag ff dit topic check,, en ik sta gewoon op het punt om vamiddag nog een ticket te boeken,,, hope dat die vrijdagavond pilsies me weer wat kunnen temperen :D
-the Dude-
pi_103372477
Ik heb in Rio, en Brazilië tout court, wel veel meer contact gehad met andere toeristen dan met Braziliaanse chicks, wat wel wat jammer is. Op festival in ilha grande wel lekkere meid leren kennen die duidelijk into me was, maar, dankzij haar vrienden, niet echt ver mee kunnen gaan (verhaal staat hier wel ergens in dit topic)
In foz iguacu een meid leren kennen die met haar vriend in een bar was. Telkens haar vriend uit het zicht was, kwam ze me opgeilen en zei ze 'if my bf was not here, i would take you to my place' . Leuk, denk je, maar dat is het niet echt, want die vriend liep er dus wel rond :( mijn maat had overigens hetzelfde voor met een andere chick daar.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:31:54 #232
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_103375357
Hmmm ik ben dus bijna helemaal geen touristen chicks tegen gekomen, in die zin dat er idd altijd wel een paar rondliepen in de hostels, maar de meeste gewoon ronduit lelijk waren. Dat andere verhaal is wel herkenbaar, je moet er idd voor zorgen dat je bijna altijd de rest van de groep/ andere vriendin ook vermaakt, anders heb je kans dat die meid die jou is wordt weggetrokken door hun vriendinnen.

Kan me nog met Oud en nieuw in Salvador do Bahia herinneren dat ik me maat kwijt was geraakt en dat ik 3 lekkere meiden was tegen gekomen waarvan ik dus één had. Alleen toen eindelijk me maat er weer bij kwam hadden die andere haar al weggetrokken en gingen ze terug naar huis ofzo, kreeg nog wel een nummer, maartja ze woonden 40km verderop. En daar had ik niet zo'n zin in, of eigenlijk wel :D

Bram je had die griet gewoon gelijk moeten vast pakken en een taxi in moeten trekken :P
-the Dude-
pi_103377648
Taxi ging moeilijk zijn, die rijden niet op ilha grande :p had inderdaad wat meer kunnen pushen, maar laat ons zeggen dat er in die vriendengroep kerels zaten waar ik geen ruzie mee zou willen :p ik heb die gasten dezelfde avond nog zien vechten met andere brazilianen, zag er niet lief uit ;) en komt er nog bij dat die meid zelf de ballen Engels sprak ... Vroeg ze me wel 100 keer voor mijn Facebook . Wat ben ik daar nou mee, wilde haar gewoon in mijn bed hebben, niet op mijn Facebook :p
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:17:02 #234
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_103503872
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef BramKVO het volgende:
maar laat ons zeggen dat er in die vriendengroep kerels zaten waar ik geen ruzie mee zou willen :p ik heb die gasten dezelfde avond nog zien vechten met andere brazilianen, zag er niet lief uit ;)Facebook :p
Historia verdade,, lopen idd grote gasten rond daarro :)
-the Dude-
pi_104417198
Iemand die weet of de iPhone 4s al te koop is in Brasil, hoeveel hij ongeveer kost en of hij unlocked is te krijgen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:40:32 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104419256
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die weet of de iPhone 4s al te koop is in Brasil, hoeveel hij ongeveer kost en of hij unlocked is te krijgen?
Quanto ele deve custar no Brasil?
No Brasil, é bem provável que ele ocupe a mesma faixa de preço cobrado atualmente pelo iPhone 4. Mas vale lembrar que, por aqui, esse número varia muito, de acordo com o pacote e os bônus que o cliente tem com a operadora. O modelo de 16 GB do iPhone 4S deve custar, no País, cerca de 1.900 reais, desbloqueado.

komt in december zag ik

E quando chega ao Brasil?
Por aqui, ele deve ser lançado até dezembro.
pi_104419574
Wat is de prijs van de oude 4?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:47:04 #238
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104419702
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is de prijs van de oude 4?
Als ik het zo lees lijkt dat hetzelfde, zal goedkoper worden als het een "ouder" model is oftewel als die 4S uit is
pi_104537680
Weet je toevallig of hij unlocked te krijgen is?

Wat is de prijs van de 4?
pi_104537993
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 00:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet je toevallig of hij unlocked te krijgen is?
Dat had je toch al gevraagd en heeft Tarado toch allang beantwoord?

quote:
Wat is de prijs van de 4?
Op zo een prijsvergelijkingssite zie ik prijzen vanaf 1399 R$.
pi_105923033
ik zit er aan te denken miss naar brazlie te gaan en had een leuk hotel in natal gezien
maar hoe zit het eigenlijk met de bezienswaardigheden en tripjes enzo in brazlie rondom natal weet iemand dat? is het daar puur strand of is er meer?
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:06:16 #242
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_105952538
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef casper019 het volgende:
ik zit er aan te denken miss naar brazlie te gaan en had een leuk hotel in natal gezien
maar hoe zit het eigenlijk met de bezienswaardigheden en tripjes enzo in brazlie rondom natal weet iemand dat? is het daar puur strand of is er meer?
Je had er eigenlijk vorige week moeten zitten, dan hebben ze een groot pre carnaval feest wat volgens mij Carnatal heet. Verder heb je in de buurt van Natal het strand dorpje "Pipa" waar veel brazilianen van die streek ook heen gaan, met een toch wel mooi strand. Zag daar overgings ook wel nederlanders rondlopen.

En ze hebben er grote zandduinen waar je met een buggytour doorheen kan crossen,, Best boring, een grote touristenval, maartja je moet het gedaan hebben denk ik maar.
-the Dude-
pi_106095366
Ja.....wij gaan ook naar Brazilie; reis inmiddels geboekt, in maart vliegen we naar Foz de Iguacu en 3 weken later terug vanaf Rio.

Brazilie staat al erg lang op mijn lijstje omdat ik een beetje portugees spreek....

We zoeken in Iguacu (mag ook aan de argentijnse kant zijn) een hotelletje / pousada o.id.
Meestal reserveren we de eerste accomodatie, zodat je als je moe aankomt niet direct heft te zoeken. De rest gaat opde bonnefoii.o

Tips zijn welkom!!!
pi_106119236
Klein hostel ! Top personeel, zwembad, lekker en goedkoop eten, geregelde uitstappen naar de watervallen , ...
pi_106122733
Heb je een suggestie voor een goed hostel?
pi_106135807
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:08 schreef Katinkat het volgende:
Heb je een suggestie voor een goed hostel?
Dat zei ik hierboven net toch ?
  woensdag 28 december 2011 @ 19:38:03 #247
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106135994
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 19:33 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Dat zei ik hierboven net toch ?
:) Ik had ook niet meteen door dat je "Klein Hostel" bedoelde
pi_106162911
Oh..ik snapte hem niet, sorry....Ga effe op internet kijken voor reviews...
pi_106316534
Waarom zijn de appartementen in Rio zo F* duur. Voor een 1 kamer appartement betaal je makkelijk 100dollar de nacht. Dat is toch idioot duur. Niemand gaat die idiote prijzen toch betalen? Of zijn er nog plekken die wel betaalbaar zijn?
pi_106316785
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:27 schreef Katinkat het volgende:
Oh..ik snapte hem niet, sorry....Ga effe op internet kijken voor reviews...
Geloof me, leuke en goedkope hostel. Enig minpuntje is de ligging. Maar eigenlijk is dat geen probleem, want openbaar vervoer is vlakbij en je kunt ook via de hostel naar de falls.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')