Je hebt het een tikkeltje verkeerd begrepen, juist in Brazilië heb ik de ervaring gehad dat de dames het niet om het "toerist+geld+uitweg" deden, maar gewoon eens (om in neanderthaler taal te praten), gewoonweg een gringo wilde batsen en daarna gewoon wegwezen (zoals in je dromenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:01 schreef BramKVO het volgende:
Crap, waarom kende ik die bar niet toen ik in Rio was :p
Meisjes die ik in Rio kende (enkele al leren kennen in Europa), waren trouwens 'deftige' meisjes die zelf genoeg geld en perspectieven hebben opdat ze niet perse een toerist willen hebben. Ook allemaal meisjes die gewoon studeren aan de universiteit.
Maar eigenlijk vooral veel toeristes leren kennen.
Ben ik ook weleens geweest, is inderdaad een aardig eindje uit de richting maar wel leuk, tja die veiligheid, ik heb een keer een pistool onder mijn neus gehad in Rio en dat vond ik niet echt prettig dus het kan gebeuren, vriend van me werd op klaarlichte dag op het strand beroofd en er zal geen Braziliaan zijn die jou niet over een overval/beroving kan vertellen van hem/haarzelf of dat van een familielid en dat heeft niets met rijk uitdossen te maken, uiteraard als je er woont en langer verblijft dan wordt de kans ook groter, ik heb 5 jaar in Brasil gewoond en 1 keer zelf wat meegemaakt, dus dat valt dan weer meequote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef DAMH het volgende:
Olimpo is een beleving die je moet hebben meegemaakt,, alleen daar komen in je eentje is een beetje kut, zit namelijk best een eindje van Copacabana af, meer landinwaarts (Zona Norte).. Als je daar geen suc6 hebt met de dames dan faal je @ life !! Lol... En geloof me daar zijn echt veel meiden die als ze nog nooit een toerist hebben gehad jou graag willen (doen) en er zijn echt hopen dames en je bent als je gaat waarschijnlijk de enige gringo
Daarheen geweest en met de eerste metro weer terug naar Copa,, dus sja al die veiligheids praatjes, ik zal niet ontkennen dat het er niet onveilig is, maar als je je niet te rijk uitdost als je naar Lapa of Olimpo enzo gaat dan heb je niet al teveel te vrezen... Is mijn ervaring...
Latex!
Heb je nog meer tips zoals Olimpo..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef DAMH het volgende:
Olimpo is een beleving die je moet hebben meegemaakt,, alleen daar komen in je eentje is een beetje kut, zit namelijk best een eindje van Copacabana af, meer landinwaarts (Zona Norte).. Als je daar geen suc6 hebt met de dames dan faal je @ life !! Lol... En geloof me daar zijn echt veel meiden die als ze nog nooit een toerist hebben gehad jou graag willen (doen) en er zijn echt hopen dames en je bent als je gaat waarschijnlijk de enige gringo
Daarheen geweest en met de eerste metro weer terug naar Copa,, dus sja al die veiligheids praatjes, ik zal niet ontkennen dat het er niet onveilig is, maar als je je niet te rijk uitdost als je naar Lapa of Olimpo enzo gaat dan heb je niet al teveel te vrezen... Is mijn ervaring...
Latex!
Ik weet dat in botafogo nog een leuke tent zit, maar heb echt geen flauw idee hoe die toko heet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:22 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Heb je nog meer tips zoals Olimpo..
Historia verdade,, lopen idd grote gasten rond daarroquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef BramKVO het volgende:
maar laat ons zeggen dat er in die vriendengroep kerels zaten waar ik geen ruzie mee zou willen :p ik heb die gasten dezelfde avond nog zien vechten met andere brazilianen, zag er niet lief uitFacebook :p
Quanto ele deve custar no Brasil?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die weet of de iPhone 4s al te koop is in Brasil, hoeveel hij ongeveer kost en of hij unlocked is te krijgen?
Als ik het zo lees lijkt dat hetzelfde, zal goedkoper worden als het een "ouder" model is oftewel als die 4S uit isquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is de prijs van de oude 4?
Dat had je toch al gevraagd en heeft Tarado toch allang beantwoord?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet je toevallig of hij unlocked te krijgen is?
Op zo een prijsvergelijkingssite zie ik prijzen vanaf 1399 R$.quote:Wat is de prijs van de 4?
Je had er eigenlijk vorige week moeten zitten, dan hebben ze een groot pre carnaval feest wat volgens mij Carnatal heet. Verder heb je in de buurt van Natal het strand dorpje "Pipa" waar veel brazilianen van die streek ook heen gaan, met een toch wel mooi strand. Zag daar overgings ook wel nederlanders rondlopen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef casper019 het volgende:
ik zit er aan te denken miss naar brazlie te gaan en had een leuk hotel in natal gezien
maar hoe zit het eigenlijk met de bezienswaardigheden en tripjes enzo in brazlie rondom natal weet iemand dat? is het daar puur strand of is er meer?
Dat zei ik hierboven net toch ?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:08 schreef Katinkat het volgende:
Heb je een suggestie voor een goed hostel?
Geloof me, leuke en goedkope hostel. Enig minpuntje is de ligging. Maar eigenlijk is dat geen probleem, want openbaar vervoer is vlakbij en je kunt ook via de hostel naar de falls.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:27 schreef Katinkat het volgende:
Oh..ik snapte hem niet, sorry....Ga effe op internet kijken voor reviews...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |