abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 7 februari 2010 @ 14:49:52 #76
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_77730012
tvp
  zondag 7 februari 2010 @ 14:52:41 #77
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_77730067
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:49 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Whehe, dan is het nog kutter dat je er niet staat.
Klopt! Maar ik had ook aantal met mn leipe kop vorige week staan bellen @ XQ Headhunterz

Hardbass 2011 in ieder geval zeker een optie, zit nu de setjes te luisteren en die klinken goed
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_77730139
Erg goed vermaakt. Goeie sets

Vond de live-acts goed te doen. De tracks van Second Identity klonken inderdaad beter dan op Youtube.

Zany draaide weer Fresh Beats...hoe triest en dat in een live-act DIe man weet volgens mij niet dat er meer klassiekers zijn.....

Ik weet niet, maar bij rood was Zatox heldig bezig , maar waar in hemelsnaam waren de NC mee bezig. Ze haalde constant het tempo eruit. Ze draaide in of andere dub-step nummer dat maar bleef doorgaan. Erg jammer.

Voor de rest was het geluid super in orde. In het begin dreunde het net iets te hard en klonk het niet helder, maar later was het tiptop in orde.

Voor de rest lekkere platen gehoord en de voetjes waren echt helemaal op, ook van de vriendin , dus iets eerder naar huis gegaan.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 7 februari 2010 @ 14:59:32 #79
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_77730236
Als ik die setjes van Hardbass zo hoorde baal ik ervan dat ik er niet was.
Had graag gewild maar kon niet voldoende mensen meekrijgen.

Volgend jaar sowieso wel.
  zondag 7 februari 2010 @ 15:11:07 #80
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_77730534
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Zany draaide weer Fresh Beats...hoe triest en dat in een live-act DIe man weet volgens mij niet dat er meer klassiekers zijn.....
Jij valt over Fresh beats? ik vond het eerder een drama dat hij bleeding er weer tussendoor gooide (ik kon wel janken op dat moment ), allemaal zaag platen, dan bleeding, en daarna weer zaagplaten.. (en ik vond stiekem vision er ook niet zo tussen passen maar die plaat is ten minste nog ergens acceptabel )

Fresh Beats is gewoon vet, en over een tijdje gooit ie er weer een andere klassieker op die hij dan iedere set draait, zo gaat dat altijd..
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_77730591
Team Red dikke win. Zatox
  zondag 7 februari 2010 @ 16:18:27 #82
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_77732472
Monsterlijk vet feest, Team Yellow . Ik was echt kapot na die set en toen ging Team Red lekker door met al die pompende zatox platen en die NC remix van Forever Az One. Het bleef gewoon maar beter worden .
There is no rehab for stupidity.
pi_77732621
Hebben jullie het over deze track??

Moet er wel even aan wennen moet ik zeggen! Hoe reageerde de zaal?
Ik hoor iedereen over die remixen etc van XQ HHZ, maar ik heb eigenlijk nog niet eens de helft van de XQ sets geluisterd, en nou ook al hard bass.. gaat hard haha!
Mixes onder de naam Khadber
pi_77732667
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:42 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Fear is dood en zal de top 40 dus niet meer maken.
Maar hier is een soort van alternatief: http://hardstyletop40.com/
Klopt, zijn dezelfde mensen. Dus in principe wordt de Hardstyle Top 40 gewoon doorgezet, alleen op een andere zender.
pi_77732684
quote:
Op zondag 7 februari 2010 15:12 schreef 16meter het volgende:
Team Red dikke win. Zatox
Dat dus, al was Team Blue ook erg lekker
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:23 schreef ElDani het volgende:

Ik hoor iedereen over die remixen etc van XQ HHZ, maar ik heb eigenlijk nog niet eens de helft van de XQ sets geluisterd, en nou ook al hard bass.. gaat hard haha!
Ja dat was em
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:32 schreef eQuaL het volgende:
Ik vergeet het nog bijna, heeft iemand ook al die spelfouten opgemerkt?

Ze kwamen telkens bij die overgang voorbij. Als je per woord zag wat die vent zei.
Was gewoon niet leuk meer, 1 keer okee, maar ik heb er meerdere gezien over de avond
Het was iets van
Threads ipv Threaths
Live ipv Life ( )
Immidiatly (wtf? )

Echt die vent die dat heeft gemaakt moet gewoon dood terug naar school

[ Bericht 38% gewijzigd door eQuaL op 07-02-2010 16:32:49 ]
  zondag 7 februari 2010 @ 17:47:00 #86
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_77735493
ik vond het een leuk feest maar dat team gedoe is niet aan mij besteed, ik vond de setjes tegenvallen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zondag 7 februari 2010 @ 18:49:34 #87
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_77737391
quote:
De zaal kakte in maar ik vond persoonlijk erg vet .
Ff serieus, letten op spelfouten tijdens een feest. Wat de fuck man _!
There is no rehab for stupidity.
  zondag 7 februari 2010 @ 18:55:57 #88
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_77737628
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

De zaal kakte in maar ik vond persoonlijk erg vet .
Ff serieus, letten op spelfouten tijdens een feest. Wat de fuck man _!
Nja als ik dat zo lees zijn het ook niet de minste spelfouten.

Je mag toch wel van B2S verwachten dat ze dit enigzins professioneel aanpakken.
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
pi_77738151
De HardBass Cd klinkt tot nu toe heel fijn al ben ik nog maar bij cd1
toch?
  zondag 7 februari 2010 @ 19:32:04 #90
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_77738797

Zo vet dat nr
quote:

Die is ook mooi
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_77739527
quote:
Ik vind het nummer wel best veel weg hebben van Summer of Hardstyle. Of heb alleen ik dat?
gr gr
  zondag 7 februari 2010 @ 19:59:48 #92
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_77739882
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ik vind het nummer wel best veel weg hebben van Summer of Hardstyle. Of heb alleen ik dat?
Waarom? Omdat er een reversed bass in zit?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_77741283
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:59 schreef mstx het volgende:

[..]

Waarom? Omdat er een reversed bass in zit?
Nouja, kick/bass en ook de synth (meer een screech eigenlijk) vind ik op die van SoH lijken.
Verder is het wel een chille track hoor.
gr gr
pi_77741361
quote:

Kijk het klonk aan de ene kant wel vet, maar om dit nou op het einde te doen....iedereen wil gewoon hard en vol gas....en dan gooien ze dit ertussen door....doe dit gewoon op een ander moment..... Ik vond het een domme actie.... nuff said..
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_77743408
Headhunterz - Psychadelic was wel heel lekker, eerste keer dat ik hem live hoorde
pi_77743618
Ik ben opeens weer in April 2009... KAMUI ! Wat stonden die te draaien op In Qontrol toen ze openden.
Was er speciaal voor hun vroeg gekomen, en ik heb daar ZO staan genieten! Nu word het eindelijk weer uitgezonden en ik ga al helemaal terug naar die avond!

http://radio.q-dance.nl : vanavond Kamui, Scot Project & Wildstylez @ IQ 2009. Ik vind het heerlijk!
pi_77743780
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:11 schreef ElDani het volgende:
Ik ben opeens weer in April 2009... KAMUI ! Wat stonden die te draaien op In Qontrol toen ze openden.
Was er speciaal voor hun vroeg gekomen, en ik heb daar ZO staan genieten! Nu word het eindelijk weer uitgezonden en ik ga al helemaal terug naar die avond!

http://radio.q-dance.nl : vanavond Kamui, Scot Project & Wildstylez @ IQ 2009. Ik vind het heerlijk!
Ze waren ook de openingsact op Mysteryland 2009 Q-dance, was idd best lekker, maar je kon er nog net niet op los gaan eigenlijk.
pi_77744426
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:14 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ze waren ook de openingsact op Mysteryland 2009 Q-dance, was idd best lekker, maar je kon er nog net niet op los gaan eigenlijk.
Ik wel.. Heel veel studentenfeestjes hebben ongeveer gelijke muziek, iets minder qua tempo maar ook bijvoorbeeld iedere 2 tellen zo'n dikke snare erin enzo, en ontzettend experimentele, rare muziek. Ik kan het echt super waarderen.
  zondag 7 februari 2010 @ 22:55:16 #99
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_77751243
Hardbass was goed! Team geel was voor mij de winner (lekker losgaan met boy, 16m, bartman, huig en rip), rood was ook goed maar mijn beentjes wilden gewoonweg niet meer...er zat niets meer in...het was op...finito...weg
Heb me wel soms geërgerd aan de promo's want het is precies wat hhz in dat YT filmpje zei tegen prophet: je hebt herkenning nodig om los te gaan.
Verder heb ik me goed geamuseerd. En hamburger tijdens brennan heart smaakte inderdaad super!
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_77751271
Gooooooooedeavond! Ik ben ook weer boven water!
Gisteren een superavond gehad (net zoals velen hier denk ik )

Eerst zelf gedraaid op Inglorious (mijn cd's weigerden Dus volledig moeten improviseren met cd's van iemand anders daaro) Desalnietemin ging het draaien gewoon nog goed en was het daar erg gezellig Ik vond het jammer dat ik weg "moest", maar toen ik eenmaal in het Gelredome was beland om half 1 had ik er geen moeite meer mee

Ik ga mijn verslagje van Hard Bass nu maar eens typen onder het genot van de nieuwe 4-dubbel-CD! Wat een knallers zeg!

Om half 1 kwam ik binnen en Second Identity was net begonnen. Beetje de groep zoeken, dus ik heb niet heel veel meegekregen van de set, maar naar mijn mening klonk het allemaal wel ok Aankleding was weer super, die 3 grote lasers vooraan bij het podium waren echt vet en het geluid was echt heeeeeeeerlijk. Beter als op Qlimax (terwijl ik het daar al heel fijn vond).

Tijd voor Team Blue (D-Block & S-Te-Fan, Wildstylez & Coone):
Over het algemeen wel een leuke set, maar niet heel geniaal ofzo. Sfeer zat er wel meteen top in gelukkig. Ze begonnen overigens wel heldig met die Hard Bass edit van vorig jaar van Subsonic Verder Throw ya handz van Coone nog gehoord. Net zoals, Together, Sound of Thunder, Psychadelic, Atrocious & Shiverz stuk voor stuk heerlijke platen om te horen op zo'n feest. Verder nog wat nieuwe DBSTF-shit, maar die was maar saai

Zany & The Beholder LIVE:
Openen met Midnight Dan kan het dus al niet meer stuk! Alleen maar heerlijke platen gehoord tijdens die live-set. Ik kan ze wel allemaal op gaan noemen, maar dat schiet niet op. Een paar uitschieters dat wel. To Protect & Serve, zaaaalige plaat. Ook eindigen met Arise! PER-FECT gewoon En euhm...het spijt me, don't hate me, maar ik vond Bleeding wel gewoon fijn. Lekker meezingen. Op de een of andere manier zijn er op een feest niet veel platen die ik niet aan kan horen. Dus bleeding ging wat mij betreft ook wel goed.

Team Yellow (Pavo, Tatanka & Frontliner):
Ik was inmiddels de Fok!kers gaan opsporen naar aanraden van Da_Ripper die mij ergens tijden de set van Blue had gespot. Ik had jullie vrij snel gevonden gelukkig en meteen maar even een stampje gemaakt op de speciale co-op van Team Yellow. When we say HARD, you say BASS. HARD BASS!
Helaas vrij snel weer weg, want mijn vriendin stond op het punt om in elkaar gestompt te worden door 1 of andere klapperkaak Snel teruggegaan en die snatshoer ff geleerd dat je zo niet om moet gaan met mensen...pfff
Toen maar bij m'n vriendin gebleven en besloten om wat te gaan eten en te chillen tijdens team Yellow. Hele fijne set overigens! Pavo is echt een held dat hij Orgasmo draaide trouwens

Brennan Heart LIVE:

Team Red (Zatox, Noisecontrollers & The Prophet):
Beste set die ik ooit in mijn leven gehoord heb. Alleen maar leuke nummers gehoord. Nog nooit zo lang achter elkaar vol gas gegaan. Iedere plaat was naar mijn mening goed uitgekozen en die Dubstyle-plaat van Noisecontrollers vond ik heldig. Iedereen had zoiets van WTF!? maar ik ging compleet los. Andromeda, Poltergeist, Let The Bass Kick, Creation, Drop The Track, Surge Of Power, Ear Fucking, Pounding Senses, I Hate U
En nog even props voor de proppert & zatox dat ze Spin me up draaiden! WAT EEN HELDENPLAAT

Deepack LIVE
Nog even naar voren gelopen met mijn vriendin om jullie proberen te vinden, mislukt helaas. Toen gewoon voor blijven beuken. Ik vond er eigenlijk niet zoveel aan Was wel blij met die 2 hardcorenummertjes eigenlijk. Die Human Bootleg is echt zooooooooo kut trouwens. BAH

Loempia's
Welterusten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')