abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 18:49:00 #51
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_77709660
quote:
ze hebben goede punten, maar om nou een van de grootste globale hardstyle forums offline te halen wegens persoonlijke redenen.... tja zijn keus, maar ik vind het triest. Maar zo zijn mensen he...
Wanneer de persoonlijke redenen bedreiging, rechtzaken etc zijn vind ik het tamelijk begrijpelijk.
En wanneer je een forum opbouwt over een stroming waar je van houdt en je de richting waar de stroming ingaat niet goed vindt en de daaruitvolgende clash weer problemen met zich mee brengt kan ik het ook begrijpen...
Nou was dat forum verre van perfect(er zaten ook echt zeikerds) maar het was wel het beste wat er over dat specifieke onderwerp te vinden was, en er werd vaak zeer inhoudelijk gediscusieerd...

Tevens is een groot struikelblok geweest het feit dat terwijl de early liefhebbers hun kritiek op hedendaagse nrs kunnen uitleggen in technische termen, de nustyle boys die de laatste dtijd erbij kwamen om te "discussieren" hun keus enkel konden verantwoorden met kreten als "early is kut!", "[insert artist] heeft de plaat gemaakt dus het is vet", niets inhoudelijks toevoegend enzo. Deze nieuwe golf met users van dit kaliber heeft tot nog meer van dit soort discussies geleid en dat is gewoon de druppel geweest.

Ik vind het ook triest dat labels en artiesten, hem verantwoordelijk houden voor wat andere users schrijven en dat er zelfs helemaal geen kritiek op releases van hun artiesten dulden... maar dat is nou eenmaal wat er achter de schermen gebeurd...

het is allemaal niet zo zwart wit als het lijkt...(het plaatje nu vind ik overigens wel tamelijk sneu, ookal zit er zeker een kern van waarheid in)

Hardbass straks!
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zaterdag 6 februari 2010 @ 18:50:28 #52
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_77709702
tvp
Tics van je petten.
pi_77710216
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:07 schreef ElDani het volgende:
TT = SUPER! Eergisteren nog gekocht!

Nieuwe Pitcher: OOK super! Heerlijke track met nieuwe invloeden. Helemaal mijn ding.
Hard Bass: Heel vet, maar gaat hem NIET worden! Ik kan geen vervoer vinden om niet in mijn eentje te reizen. Naar Amsterdam is dat voor mij te doen, maar Arnhem is voor mij +/- 2 uur reizen en dat wil ik niet alleen doen.

Voor de hard bass gangers: Jullie krijgen volgens mij Moving Head LASERS. Dat is echt SUPERvet!
Demonstratie van die dingen:

http://www.b2s.nl/media/video/hardbass/HB_2010_Vrijdag.flv

Die lasers zien er wel gaaf uit ben benieuwd vanavond
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:43:50 #54
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_77711220
Hardbasss
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:59:45 #55
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_77711739
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:43 schreef NLS04 het volgende:
Hardbasss
Ah je bent wakker, dan kom ik er zo aan want:
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:43 schreef NLS04 het volgende:
Hardbasss
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_77713733
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:15 schreef Bertje_NL het volgende:

[..]

Vorig jaar geweest, geluid was aardig maar zeker niet geweldig... De sfeer daarentegen, fantastisch! Een van mijn beste festivals ooit! Geluid zou dit jaar trouwens behoorlijk beter moeten zijn volgens P-productions. Wat mij betreft echt een aanrader.
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Potverdilleme, Bertje (mstx) is gewoon jarig op HardBass --> dat wordt iig vast 1 gratis cola voor jou jongeman, congratulations

@ FantasyIsland; wat Bertje (_NL) zegt had ik ook gehoord. Dinnetje was geweest en gaf dezelfde geluiden ( geluid; zo-zo / sfeer; top!) Alleen de ingang schijnt een ramp geweest te zijn met maar 6 poortjes en een ziek strenge controle waardoor de rij iets van 2 uur duurde

Denk niet dat ik er dit jaar bij zal zijn. Din moet werken en om dan 1,5 uur te reizen voor die laatste uurtjes
Sfeer is ook wel erg belangrijk natuurlijk Het kost niet zo duur dus ik ga dr over nadenken.
Mensen heel veel plezier @HB! Verslagjes lezen we morgen/maandag wel weer!
Zo niet.. dan toch!
pi_77714227
Dames en heren, ik wacht met smart op de verhalen van Hard Bass 2010! Ik ga in ieder geval morgen de setjes downloaden en we gaan het zien of het de toch zeer hoog gespannen verwachtingen waar kan maken.

mstx, gefelicteerd! Neem er nog maar 1 namens mij!

Over GHF: Ik vind het toch een vreemd verhaal. Bijvoorbeeld ScuL die dat topic had waarin hij alles uit zou leggen, maar toch niet deed. Dit kan natuurlijk door dreigende rechtzaken etcetera gebeuren, maar toch had ik het graag willen lezen. Het is jammer dat GHF zo verdeeld was en dat zoveel mensen met de vroegah = betah instelling er waren die blijkbaar zichzelf niet konden vinden in hetgene wat hardstyle vandaag de dag is. Dat kan natuurlijk, daar ben je helemaal vrij in, maar om daar nou een term aan te gaan hangen? Dat heb ik altijd toch vrij vaag gevonden en ik ben er zelf ook op tegen dat zoiets gebruikt word. Men noemt de hiphop van vroeger toch ook niet andres dan nu? En zo met zoveel andere stijlen in Dance (Hardcore uitgezonderd overigens, dat genre is bijkbaar te divers of iets dergelijks).

Het is wel opzienbarend dat hij ook daadwerkelijk het hele forum platgooit. Er waren toch veel artiesten die er een kijkje kwamen nemen en het was een ontmoetingsplaats voor hardstyle liefhebbers vanuit de hele wereld. Blijkbaar had hij er gewoon genoeg van, getuige dat plaatje wat hij ook laat zien.. Het zal voor onze site waarschijnlijk wel goed nieuws betekenen overigens, maar toch is het wel jammer om te zien dat zoiets opgeheven word.
Mixes onder de naam Khadber
pi_77722292
Dat nieuwe HS forum is online nu: http://www.harderstate.com/
gr gr
  zondag 7 februari 2010 @ 03:04:09 #59
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_77722712
Kom ik net van me werk is me favo site globalhardstyle dood Wtf man, ik voel me echt fucked up.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zondag 7 februari 2010 @ 07:28:56 #60
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_77723511
Bedankt voor de felicitaties

Hard Bass was echt vet. Dik geluid, goede sets, goede sfeer en lekkere loemia's, wat wil je nog meer?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 7 februari 2010 @ 09:18:51 #61
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_77723759
quote:
Op zondag 7 februari 2010 07:28 schreef mstx het volgende:
Bedankt voor de felicitaties

Hard Bass was echt vet. Dik geluid, goede sets, goede sfeer en lekkere loemia's, wat wil je nog meer?
Was zeker vet Ik begin niet aan een verhaal want daar vergeet ik veelsteveel dingen maar in korte punten:

- Goede sets alleen green was wat mager met uitzondering van crypsis.
- Donkeyrollers mash-up van de NC
- Sfeer in het algemeen
- Sfeer met de fokkers, vrienden en vriendinnen in het bijzonder. Al vanaf het begin in de bus met Remco en vriendin tot aan huig en bartman die tijdens deepack maar bleven gaan.
- Do you want heavy die voor mij eeuwig aan bartman gebrandmerkt
- Precies goede drukte
- leuke aankleding
- Paranoid, househeadz, stuck in your head, the prophecy
- Human, in the end,
- Geen Classic
- Maar Zatox als vanouds heldenspul
- 16 meter die ik alleen maar heb zien lachen
- Crusty sterkte met de enkel
- Boy en Seth helaas niet gesproken en gezien
- Vriendinnetje dat op het laatste moment toch ging
- goed geluid
- Harm

Meer komt er niet in me op. Bedankt voor de fijne nacht iedereen en truste
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_77724107
Hard Bass Netjes geluid, rotzooi viel wel mee m'n schoenen waren amper vies, en precies druk genoeg Stond wel vol maar je kon makkelijk in het midden van de zaal naar voren lopen Ben ook nog even linksvoor gaan kijken maar kon zo niemand van het fotoboek herkennen
  zondag 7 februari 2010 @ 10:35:47 #63
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_77724444
hardbass = hard vlees (ik denk dat ik het zo het beste samenvat)

van begin tot eind meer dan vermaakt met heerlijk geluid, heerlijke sets (bleeding is echt dus niet gedraaid.. ) , heerlijke aankleding (die moving head lasers zijn dikke shit, vuurwerk is ook dikke shit), heerlijke balonnen, heerlijke hamburger tijdens brennan heart, heerlijke fokkers (iedereen wel gezien behalve de jarige himself)...mooie fokmomenten:
-tkiller die maar gas blijft geven,
-de pretbek van 16meter en (bijbehorend) smsje naar zn broertje(?)..
-als je vrolijk je dansje staat te doen en er komt een nieuwe plaat in..en je voelt ineens een hand/arm om je nek/schouder en iemand roept keihard: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! ik ga niet zeggen wie het is, maar die JAAAAAAAAAAAAAH! was met een tukker-accent

en verder heerlijke spierpijn en blaren ....wat een feest
quote:
Op zondag 7 februari 2010 09:18 schreef NLS04 het volgende:
.
- Do you want heavy die voor mij eeuwig aan bartman gebrandmerkt

en nogmaals mijn excuses
The only limit is your own imagination
  zondag 7 februari 2010 @ 11:24:39 #64
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_77725057
ik zit met me familie een weekend in landal greenparks in hoenderloo, kwas gister nog in arnhem, overal hard bass posters... MAAR IK KON NIE :(:( had al afgesproken da'k hierheen ging

nu alvast ff setje annut luisteren van zany&the beholder, klinkt errug lekker
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_77725924
tvp
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_77728581
Was een mooi feessie! Gezellig, niet te druk, leuke sets, etc..

En dat smsje was best te lezen hoor.
  zondag 7 februari 2010 @ 14:04:30 #67
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_77728860
HardBass in een paar woorden:

- WHO WANTS THIS MOTHERFUCKER
- OOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHOOOOOOOO
- Zatox, geef die man een standbeeld
- Rood,Geel,Groen,Blauw
- Fokgezelschap
- Schetenbingo

Wellicht volgt morgen een uitgebreider verslag... nu lekker uitbrakken de rest van de dag na 3.5 uur slaap
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_77729186
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:54 schreef 16meter het volgende:
Was een mooi feessie! Gezellig, niet te druk, leuke sets, etc..

En dat smsje was best te lezen hoor.
Uit de verkeerde snoeppot gegeten?

01. Noisecontrollers – Attack Again (Shreek Edit)
02. Headhunterz – Forever Az One (Noisecontrollers Remix)
03. Zatox – Andromeda
04. Zatox & Nikkita – Poltergeist
05. Headhunterz & Noisecontrollers – The Space We Created
06. Proppy & Heady – The B-Side
07. Noisecontrollers – TBA
08. Zatox feat. Nikkita – Raw Style
09. Noisecontrollers & Zany – Paranoid
10. Chuckie – Let The Bass Kick (Headhunterz Remix)
11. Zatox – Creation
12. Noisecontrollers – Samara
13. Twilight Forces meets ScuL – Keep Bouncing
14. Zatox – Drop The Track
15. The Prophet vs Zatox (?)
16. Noisecontrollers – Surge Of Power
17. Zatox – Ear Fucking
18. Southstylers – Pounding Senses (Zany vs. Noisecontrollers Edit)
19. The Prophet – Counterfeit
20. Zatox – I Hate U
21. Donkey Rollers – Strike Again 2004
22. The Prophet vs. Zatox – Spin Me Up

Amen

[ Bericht 27% gewijzigd door poiuytr op 07-02-2010 14:31:06 ]
pi_77729435
Weet iemand toevallig of deze maand de Hardstyle Top 40 alweer gaat worden uitgebracht? Vond het altijd wel handig zo'n overzichtje met de laatste tracks, lekker voor in de trein.
pi_77729730
Super feest gister / vanochtend!
Green & Red sets waren te heerlijk, Yellow ging ook goed hard.
Alleen kijken naar Tatanka is al een genot .
Brennan was trouwens weer dramatisch .
  zondag 7 februari 2010 @ 14:41:49 #71
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_77729785
13. Twilight Forces meets ScuL – Keep Bouncing

klopt niet... lees de comments op lsdb
pi_77729795
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:27 schreef Devz het volgende:
Weet iemand toevallig of deze maand de Hardstyle Top 40 alweer gaat worden uitgebracht? Vond het altijd wel handig zo'n overzichtje met de laatste tracks, lekker voor in de trein.
Fear is dood en zal de top 40 dus niet meer maken.
Maar hier is een soort van alternatief: http://hardstyletop40.com/
gr gr
pi_77729800
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:27 schreef Devz het volgende:
Zover ik weet word maart de volgende, maar het zou kunnen dat er half februari nog wat komt. Zou op dat laatste niet echt rekenen.
Mixes onder de naam Khadber
  zondag 7 februari 2010 @ 14:47:18 #74
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_77729951
Vannacht meerdere malen gebeld door vrienden vanuit HardBass, klonk erg gezellig haha
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_77729985
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vannacht meerdere malen gebeld door vrienden vanuit HardBass, klonk erg gezellig haha
Whehe, dan is het nog kutter dat je er niet staat.
gr gr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')