Wanneer de persoonlijke redenen bedreiging, rechtzaken etc zijn vind ik het tamelijk begrijpelijk.quote:ze hebben goede punten, maar om nou een van de grootste globale hardstyle forums offline te halen wegens persoonlijke redenen.... tja zijn keus, maar ik vind het triest. Maar zo zijn mensen he...
Die lasers zien er wel gaaf uitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:07 schreef ElDani het volgende:
TT = SUPER! Eergisteren nog gekocht!
Nieuwe Pitcher: OOK super! Heerlijke track met nieuwe invloeden. Helemaal mijn ding.
Hard Bass: Heel vet, maar gaat hem NIET worden! Ik kan geen vervoer vinden om niet in mijn eentje te reizen. Naar Amsterdam is dat voor mij te doen, maar Arnhem is voor mij +/- 2 uur reizen en dat wil ik niet alleen doen.
Voor de hard bass gangers: Jullie krijgen volgens mij Moving Head LASERS. Dat is echt SUPERvet!
Demonstratie van die dingen:
http://www.b2s.nl/media/video/hardbass/HB_2010_Vrijdag.flv
Ah je bent wakker, dan kom ik er zo aan want:quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:15 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Vorig jaar geweest, geluid was aardig maar zeker niet geweldig... De sfeer daarentegen, fantastisch! Een van mijn beste festivals ooit! Geluid zou dit jaar trouwens behoorlijk beter moeten zijn volgens P-productions. Wat mij betreft echt een aanrader.
Sfeer is ook wel erg belangrijk natuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Potverdilleme, Bertje (mstx) is gewoon jarig op HardBass--> dat wordt iig vast 1 gratis cola voor jou jongeman, congratulations
![]()
@ FantasyIsland; wat Bertje (_NL) zegt had ik ook gehoord. Dinnetje was geweest en gaf dezelfde geluiden ( geluid; zo-zo / sfeer; top!) Alleen de ingang schijnt een ramp geweest te zijn met maar 6 poortjes en een ziek strenge controle waardoor de rij iets van 2 uur duurde
Denk niet dat ik er dit jaar bij zal zijn. Din moet werken en om dan 1,5 uur te reizen voor die laatste uurtjes
Was zeker vetquote:Op zondag 7 februari 2010 07:28 schreef mstx het volgende:
Bedankt voor de felicitaties
Hard Bass was echt vet. Dik geluid, goede sets, goede sfeer en lekkere loemia's, wat wil je nog meer?
en nogmaals mijn excusesquote:Op zondag 7 februari 2010 09:18 schreef NLS04 het volgende:
.
- Do you want heavy die voor mij eeuwig aan bartman gebrandmerkt
Uit de verkeerde snoeppot gegeten?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:54 schreef 16meter het volgende:
Was een mooi feessie! Gezellig, niet te druk, leuke sets, etc..
En dat smsje was best te lezen hoor.
Fear is dood en zal de top 40 dus niet meer maken.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:27 schreef Devz het volgende:
Weet iemand toevallig of deze maand de Hardstyle Top 40 alweer gaat worden uitgebracht? Vond het altijd wel handig zo'n overzichtje met de laatste tracks, lekker voor in de trein.
Zover ik weet word maart de volgende, maar het zou kunnen dat er half februari nog wat komt. Zou op dat laatste niet echt rekenen.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:27 schreef Devz het volgende:
Weet iemand toevallig of deze maand de Hardstyle Top 40 alweer gaat worden uitgebracht? Vond het altijd wel handig zo'n overzichtje met de laatste tracks, lekker voor in de trein.
Whehe, dan is het nog kutter dat je er niet staat.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vannacht meerdere malen gebeld door vrienden vanuit HardBass, klonk erg gezellig haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |