abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77822414
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:04 schreef Stiemie het volgende:
En dan natuurlijk niet gewoon poep die stopt waar de luier ophoudt he? Nee Poep met een hoofdletter P.
Ja, dat had ik ook vanochtend.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77834460
Die wet van Fok hè, werkt die ook andersom? Dat als ik zeg dat Isa normaalgesproken nooit direct gaat slapen na de nachtvoeding, ze het dan ineens wel gaat doen?

* NieuweUser neemt de proef op de som!

Isa gaat normaalgesproken nooit direct slapen na de nachtvoeding.

* NieuweUser gaat afwachten..
pi_77834474
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 05:16 schreef NieuweUser het volgende:
Die wet van Fok hè, werkt die ook andersom? Dat als ik zeg dat Isa normaalgesproken nooit direct gaat slapen na de nachtvoeding, ze het dan ineens wel gaat doen?

* NieuweUser neemt de proef op de som!

Isa gaat normaalgesproken nooit direct slapen na de nachtvoeding.

* NieuweUser gaat afwachten..
*duimt voor nieuweuser dat dat gaat werken*

dan doe ik ook ff mee:

Ik wil dat Evie ELKE NACHT weer snachts wil drinken....

omg wat raak je dan snel verwend... was echt al gewend aan het doorslapen... en nu de 2e nacht achter mekaar dat Evie zich wel weer meldt... Hoop zo dat het weer gaat omslaan; want merk aan mezelf dat het nu wel even weer tegenvalt dat nachtelijke ritueel. En natuurlijk moet ik ook weer een keertje extra kolven om aan die extra fles te voldoen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77834478
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 05:22 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

dan doe ik ook ff mee:

omg wat raak je dan snel verwend... was echt al gewend aan het doorslapen... en nu de 2e nacht achter mekaar dat Evie zich wel weer meldt... Hoop zo dat het weer gaat omslaan; want merk aan mezelf dat het nu wel even weer tegenvalt dat nachtelijke ritueel. En natuurlijk moet ik ook weer een keertje extra kolven om aan die extra fles te voldoen...
Het lijkt al te werken....! Oh wacht, dat moet ik natuurlijk niet zeggen want dan wordt ze vast weer wakker!

En ik kan mij goed voorstellen dat het doorslapen heeeeel snel went! Hopelijk gaat Evie snel weer doorslapen! Lijkt mij ook heerlijk trouwens, weer 1 nachtje lekker lang slapen!
pi_77835141
uhhhh mornings ladies

ik ben dr alweer... (en heb niet geslapen tussendoor....) ben zoooo moe maja verwacht om 10 uur en om 14 uur weer kraambezoek...
en tja om dat nu nog af te zeggen vind ik niet kunnen. Dus tanden op mekaar en vanavond vroeg naar bed....
en ook morgen is dr weer kraambezoek; en vrijdag kom ik het huis niet uit en laat dr ook helemaal niemand in lekker de hele dag in mijn trainingspak hangen en alleen maar voor Evie zorgen
pi_77835181
Balen dat je niet meer kon slapen BJ! Ik kon nog van half 6 tot 7 slapen, dat was nog even lekker! Veel plezier met je kraambezoek in ieder geval!
pi_77835199
bedankt nieuweuser en heel fijn dat jij nog wel een dutje hebt kunnen doen..

en heeeeeel eerlijk heb ik helemaal geen zin in kraambezoek vanmorgen...
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:45:18 #208
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77835398
BJ, waarom zeg je dan niet af? Wel aan jezelf blijven denken hoor! Jammer voor die mensen, maar kraambezoek kan altijd nog, uitrusten en bijkomen van een zware dag of nacht niet.. Als je dan toch doorbijt heb je meestal halverwege de dag spijt, is mijn ervaring.. Tenzij die mensen al onderweg zijn zou ik de afspraak verzetten hoor!
3!
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:55:52 #209
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77835537
trixie, hoe is het met jou? heb je nou echt last van hyperlactatie of is het inmiddels recht getrokken?
en met je moeder? komt ze nog 4 maal daags?

aviva was vanochtend ook weer om 5uur wakker. ze had het koud grmbl...
hier vandaag ook dubbel kraamvisite, en ik ben een beetje bang voor een regeldag.timing...

zometeen gaan we naar mn moeder. kwilnie (begraafplaats, dus. we hebben het uitgesteld om niet door de sneeuw te hoeven baggeren. dus kkijk maar niet naar buiten )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:56:29 #210
95408 Incantrix
pi_77835547
Zoow, en goodmornings hier! alles ok dames? Hiero is alles fijn, gisteren een relaxed dagje gehad met Stef en lief was vrij, dus lekker boodschappen gedaan en de intake van het KDV gehad De intake was helemaal leuk, Stef's nieuwe groep gezien, twee wendagen afgesproken (op de vrijdag is er een andere leidster, dus zo ontmoeten we iedereen) en we kunnen Stef vanaf half 8 brengen en tot 18.00 halen, helemaal super! Die tijden zijn perfect voor ons, en goed ruim! Daarna kwam mijn schoonzus voor het eerst oppassen en wij zijn naar Amsterdam gegaan voor een concert. Het oppassen ging hardstikke goed en ik voel me echt een beetje een ontaardde moeder, maar ik had eerlijkgezegd niet echt moeite met het achterlaten van Stef eigenlijk Had van veel mensen gehoord dat dat zo moeilijk zou zijn, maar nouja.. Wel fijn om weer thuis te komen hoor, en hij werd geheel tegen zijn patroon in nog wakker en wilde zomaar nog een voeding, dus dat was gezellig en fijn (én laat, 2 uur lagen we erin ). En dan ga ik nu zorgen dat ik tijdig bij de uroloog sta, tot strax!
3!
  woensdag 10 februari 2010 @ 09:00:59 #211
95408 Incantrix
pi_77835647
Davinia, de hyperlactatie is wel goed te doen, al ben ik soms die stuwing wel eens beu, soms gaat het al zeer doen na 2 uur ofzo Ook mams is ondertussen redelijk rechtgetrokken, er spelen nog wel wat dingen maar dat is meer indirect, dus daar kan ik bij doen alsof mijn neus bloed en dan heb ik er weinig last van verders Lief datje het vraagt En ik wil je al eeuwen een PM sturen maar het komt er naar niet van: hoe is het nu met jou? Is je bekken al wat bijgetrokken? Lieverd, ik moet nu echt rennen, maar dikke !
3!
pi_77835698
Mogge!

BJ hopeliljk slaap je vannacht wel goed en misschien een dutje met Evie nadat de visite weg is?

En? Nieuwe User? Heeft het gewerkt?

Ik heb Isabeau welgeteld één dag in de draagdoek naar het KDV kunnen brengen en vandaag moest ik haar vanwege die f*cking sneeuw weer in de f*cking wagen leggen. Dat vind ik zo irritant 's ochtends! Maar Isabeau die maar liefst 15 minuten daarvoor uit haar slaap gerukt was lach gezellig te kraaien en te kirren in de wagen. Daar ontdooit mijn humeur dan wel weer een beetje van. Humeur was al ver onder nul omdat ik vannacht, toen Isabeau wakker werd, in een verse kattendrol stapte met mijn blote voeten. Maar goed, Isabeau vrolijkte me wel weer een beetje op. (helaas trof ik vervolgens op weg naar mijn werk een paar jochies van een jaar of elf die op het voetpad fietsten en begonnen te schelden, omdat ik niet aan de kant ging... ik vrees dat ik iets heb geroepen over pikkies zo groot als mijn pink en een grote bek die dat moet compenseren )

Korte samenvatting: het is weer zo'n dag

Maar ik bekijk het van de zonnige kant, ik kan alleen maar vrolijker worden vanaf nu

Maandag weer naar het CB. Heb me voorgenomen om geen advies te vragen en ongevraagd advies naast me neer te leggen. Ik wil weten wat ze weegt en hoe lang ze is en that's it. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in die mafketels daar.

Als ik het zo terug lees een lekker vrolijk verhaal. Sorry, ik trek zo wel weer bij
pi_77835749
Incantrix, niks ontaards aan om goed voor de moeder van je kind te zorgen en er gewoon eens lekker tussenuit te gaan!
pi_77836102
Goedemorgen dames

Hier vanochtend weer te laat op school. Ik moet echt gaan werken aan mijn tijdschema hoor. Leah kwam vannacht om 1.00, 2.30 en 5.30 en 7.00. Gek kind (maar wat is ze lief als ze lacht )

BJ; ik heb deze week ook iedere dag kraambezoek. Wel leuk hoor maar wat rusten schiet er zo inderdaad bij in.

Incantrix; niks ontaarde moeder! Ik ben geen ontaarde moeder, vind ik zelf, en ik heb ook nooit problemen gehad om mijn kinderen achter te laten op een kdv of bij oma.

Ik heb trouwens ook veel last van stuwing. Vaak een uur na het drinken al weer. Het went moet ik zeggen.

Wat niet went is mijn overschot aan kilo's (8 om precies te zijn)

Ik kan geen enkele broek meer aan. Geen. Ik had nog een stapeltje maat 42 bedacht ik me gisteravond en ik heb ze net heel vrolijk aangepast maar raad eens
Ik loop nu voortdurend rond in leggings met tuniekjes, jurken of joggingbroeken... net zoals in mijn zwangerschap dus.
Ik word er bloedchagrijnig van
pi_77836242
Lily, ik voel je pijn. Hier nog steeds 15kg extra. En het zit allemaal op mijn buik, waardoor ik nu broeken in maat 44 aanmoet in plaats van mijn normale 36-38 Balen is dat he?!
pi_77836320
ik herken het ook; maar als ik jullie hoor/ lees mag ik niet zeuren;
ik zit nu nog op + 4,5 - 5 kg.. en maat 38-40 ipv 36-38...
maar voel me wel dik(ker)... gelukkig ben ik alweer aan het sporten en merk wel dat mijn lichaam daar al iets strakker van is geworden...

@trix; eigenlijk heb je gelijk... maar ik kan zoooo slecht aan mezelf (en anderen) toegeven dat ik het ff teveel vind...
  woensdag 10 februari 2010 @ 09:36:23 #217
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_77836363
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 05:22 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

dan doe ik ook ff mee:

Hier hetzelfde verhaal, Evi sliep ook al anderhalve week door, maar de laatste twee nachten ineens niet meer. Het voeden 's nachts valt me ook weer zwaar. Ik denk dat het aan het sprongetje ligt, ik hoop het eigenlijk . Ze is nu 8,5 week oud.
pi_77836378
Ik denk dat het em in de naam zit
pi_77836401
Isabeau heeft vanmorgen niet goed uit mijn rechterborst gedronken en nu zit ik op mijn werk te lekken. Nog geen tijd om te kolven én geen zoogcompressen bij me. Gelukkig draag ik zwart, maar dat gaat zometeen heerlijk wit uitslaan natuurlijk
pi_77836408
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:36 schreef Bucko het volgende:

[..]

Hier hetzelfde verhaal, Evi sliep ook al anderhalve week door, maar de laatste twee nachten ineens niet meer. Het voeden 's nachts valt me ook weer zwaar. Ik denk dat het aan het sprongetje ligt, ik hoop het eigenlijk . Ze is nu 8,5 week oud.
ik hoop ook voor je dat het een sprongetje is...
Evie is 9,5 week.. en ik denk dat ze vorige week al een sprongetje had...
ik hoop zo dat ze vanzelf snachts weer gaan doorslapen...
pi_77836543
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft vanmorgen niet goed uit mijn rechterborst gedronken en nu zit ik op mijn werk te lekken. Nog geen tijd om te kolven én geen zoogcompressen bij me. Gelukkig draag ik zwart, maar dat gaat zometeen heerlijk wit uitslaan natuurlijk
schrijft op:

zoogcompressen kopen voordat ik ga werken
pi_77836553
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:04 schreef Sorbootje het volgende:

En? Nieuwe User? Heeft het gewerkt?

Nadat ik het getypt heb, is ze wel ineens in slaap gevallen!! Ik ben dus benieuwd naar komende nacht!

En dat klinkt inderdaad als een fijne ochtend Sorbootje, het kan inderdaad alleen maar beter worden, haha!
pi_77836727
en sneeuwt het bij jullie ook alweer zo erg...

ik wilde graag binnenkort ook eens af en toe wandelen met mijn meisje... maar het weer is dr niet echt ideaal voor ...
en ook nog niet geweest...
pi_77836745
Nee inderdaad. jammer is dat...

ik ben ook welgeteld 1 keer met de wagen eropuit geweest
pi_77836837
Dat vindt ik ook jammer inderdaad! Ben nu twee keer met haar wezen wandelen, maar het is eigenlijk al vanaf haar geboorte dit weer! Ik kan niet wachten tot de lente begint!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')