Ja, dat had ik ook vanochtend.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:04 schreef Stiemie het volgende:
En dan natuurlijk niet gewoon poep die stopt waar de luier ophoudt he?Nee Poep met een hoofdletter P.
*duimt voor nieuweuser dat dat gaat werken*quote:Op woensdag 10 februari 2010 05:16 schreef NieuweUser het volgende:
Die wet van Fok hè, werkt die ook andersom? Dat als ik zeg dat Isa normaalgesproken nooit direct gaat slapen na de nachtvoeding, ze het dan ineens wel gaat doen?
* NieuweUser neemt de proef op de som!
Isa gaat normaalgesproken nooit direct slapen na de nachtvoeding.
* NieuweUser gaat afwachten..
Het lijkt al te werken....! Oh wacht, dat moet ik natuurlijk niet zeggen want dan wordt ze vast weer wakker!quote:Op woensdag 10 februari 2010 05:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
*duimt voor nieuweuser dat dat gaat werken*
dan doe ik ook ff mee:
Ik wil dat Evie ELKE NACHT weer snachts wil drinken....![]()
omg wat raak je dan snel verwend... was echt al gewend aan het doorslapen... en nu de 2e nacht achter mekaar dat Evie zich wel weer meldt... Hoop zo dat het weer gaat omslaan; want merk aan mezelf dat het nu wel even weer tegenvalt dat nachtelijke ritueel. En natuurlijk moet ik ook weer een keertje extra kolven om aan die extra fles te voldoen...![]()
Hier hetzelfde verhaal, Evi sliep ook al anderhalve week door, maar de laatste twee nachten ineens niet meer. Het voeden 's nachts valt me ook weer zwaar. Ik denk dat het aan het sprongetje ligt, ik hoop het eigenlijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 05:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
*duimt voor nieuweuser dat dat gaat werken*
dan doe ik ook ff mee:
Ik wil dat Evie ELKE NACHT weer snachts wil drinken....![]()
omg wat raak je dan snel verwend... was echt al gewend aan het doorslapen... en nu de 2e nacht achter mekaar dat Evie zich wel weer meldt... Hoop zo dat het weer gaat omslaan; want merk aan mezelf dat het nu wel even weer tegenvalt dat nachtelijke ritueel. En natuurlijk moet ik ook weer een keertje extra kolven om aan die extra fles te voldoen...![]()
ik hoop ook voor je dat het een sprongetje is...quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:36 schreef Bucko het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal, Evi sliep ook al anderhalve week door, maar de laatste twee nachten ineens niet meer. Het voeden 's nachts valt me ook weer zwaar. Ik denk dat het aan het sprongetje ligt, ik hoop het eigenlijk. Ze is nu 8,5 week oud.
schrijft op:quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft vanmorgen niet goed uit mijn rechterborst gedronken en nu zit ik op mijn werk te lekken. Nog geen tijd om te kolven én geen zoogcompressen bij me.Gelukkig draag ik zwart, maar dat gaat zometeen heerlijk wit uitslaan natuurlijk
Nadat ik het getypt heb, is ze wel ineens in slaap gevallen!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:04 schreef Sorbootje het volgende:
En? Nieuwe User? Heeft het gewerkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |