Ja, dat had ik ook vanochtend.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:04 schreef Stiemie het volgende:
En dan natuurlijk niet gewoon poep die stopt waar de luier ophoudt he?Nee Poep met een hoofdletter P.
*duimt voor nieuweuser dat dat gaat werken*quote:Op woensdag 10 februari 2010 05:16 schreef NieuweUser het volgende:
Die wet van Fok hè, werkt die ook andersom? Dat als ik zeg dat Isa normaalgesproken nooit direct gaat slapen na de nachtvoeding, ze het dan ineens wel gaat doen?
* NieuweUser neemt de proef op de som!
Isa gaat normaalgesproken nooit direct slapen na de nachtvoeding.
* NieuweUser gaat afwachten..
Het lijkt al te werken....! Oh wacht, dat moet ik natuurlijk niet zeggen want dan wordt ze vast weer wakker!quote:Op woensdag 10 februari 2010 05:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
*duimt voor nieuweuser dat dat gaat werken*
dan doe ik ook ff mee:
Ik wil dat Evie ELKE NACHT weer snachts wil drinken....![]()
omg wat raak je dan snel verwend... was echt al gewend aan het doorslapen... en nu de 2e nacht achter mekaar dat Evie zich wel weer meldt... Hoop zo dat het weer gaat omslaan; want merk aan mezelf dat het nu wel even weer tegenvalt dat nachtelijke ritueel. En natuurlijk moet ik ook weer een keertje extra kolven om aan die extra fles te voldoen...![]()
Hier hetzelfde verhaal, Evi sliep ook al anderhalve week door, maar de laatste twee nachten ineens niet meer. Het voeden 's nachts valt me ook weer zwaar. Ik denk dat het aan het sprongetje ligt, ik hoop het eigenlijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 05:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
*duimt voor nieuweuser dat dat gaat werken*
dan doe ik ook ff mee:
Ik wil dat Evie ELKE NACHT weer snachts wil drinken....![]()
omg wat raak je dan snel verwend... was echt al gewend aan het doorslapen... en nu de 2e nacht achter mekaar dat Evie zich wel weer meldt... Hoop zo dat het weer gaat omslaan; want merk aan mezelf dat het nu wel even weer tegenvalt dat nachtelijke ritueel. En natuurlijk moet ik ook weer een keertje extra kolven om aan die extra fles te voldoen...![]()
ik hoop ook voor je dat het een sprongetje is...quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:36 schreef Bucko het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal, Evi sliep ook al anderhalve week door, maar de laatste twee nachten ineens niet meer. Het voeden 's nachts valt me ook weer zwaar. Ik denk dat het aan het sprongetje ligt, ik hoop het eigenlijk. Ze is nu 8,5 week oud.
schrijft op:quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:38 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft vanmorgen niet goed uit mijn rechterborst gedronken en nu zit ik op mijn werk te lekken. Nog geen tijd om te kolven én geen zoogcompressen bij me.Gelukkig draag ik zwart, maar dat gaat zometeen heerlijk wit uitslaan natuurlijk
Nadat ik het getypt heb, is ze wel ineens in slaap gevallen!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:04 schreef Sorbootje het volgende:
En? Nieuwe User? Heeft het gewerkt?
Ik zie grote paralellen tussen jouw dag en mijn dag. Wandelwagen/katten/draagdoeken/sneeuw en vooral dat alles k*t isquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:15 schreef Stiemie het volgende:
IKHAAT
SNEEUW
![]()
Moest vanmorgen snel kinderen met de kinderwagen (want k*t-sneeuw) bij de opvang droppen want daarna door met zieke kat naar de dierenarts. Kinderwagen mag er niet blijven staan ivm brandveiligheid dus kinderwagen mee naar de dierenartsKom ik daar aan zegt de dierenarts: nou bij de eerste heb ik de kinderwagen na 2 maanden weggedaan en een draagdoek gekocht en bij de 2e en 3e heb ik geen wagen meet gebruikt. Is echt handig hoor! Joh je meent het
Ik kan nu niet dragen door die schijtsneeuw
Al heb ik dat wel wat subtieler gezegd natuurlijk...
Zo dat lucht op nu eerst even bijlezen
Milt, lever en lymfeklieren zijn namelijk allemaal gecontroleerd nav. de blauwe plekken en ook d'r temperatuur is gemeten. Dat was allemaal in orde. Zou het een allergische reactie kunnen zijn op het stukje mandarijn wat ze gister gegeten heeft?quote:Klachten
Aanvankelijk kunnen de symptomen bij ALL sterk lijken op een gewone infectie.
Alarmsignalen die aan leukemie moeten doen denken zijn onder meer:
• bleekheid,
• onverklaarbaar moe, buiten adem bij de minste inspanning
• herhaalde infecties,
• koorts
• botpijnen
• zwelling van de lymfeklieren
• vergroting van lever en milt
• spontane bloedingen (blauwe plekken, bloedend tandvlees, neus, overdreven maandstonden…).
Gefeliciteerd Keshet met jullie Teigetje. Had net gelezen dat ze het ook hartstikke goed doet. Zij is dezelfde dag jarig als ons zoontje.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:44 schreef Keshet het volgende:
* Keshet schuifelt wat onwennig het topic binnen.
Op de tweede dag van de tweede maand van het jaar tweeduizend en tien, om twee over half twee 's middags zijn D. en ik de trotse ouders geworden van onze prachtige dochter 'Teigetje'.
(Dus, op 02-02-2010 om 13.32 uur)
Teigetje is geboren na 26 weken en vier dagen zwangerschap en woog bij haar geboorte 450 gram. Haar lengte is onbekend maar wij denken dat ze zo'n 25 cm lang is.
Teigetje is geboren in het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam en ligt op de Neonatologie Intensive Care.
Ze heeft een aantal ontzettend spannende dagen achter de rug maar op dit moment is ze stabiel.
Ook ik lig nog in het ziekenhuis maar morgen ga ik naar huis.
(O ja, 'thuis' is vanaf vandaag in Rotterdam, we zijn vandaag ook nog ' even' verhuisd!)
Teigetje zal als alles goed gaat nog een flinke tijd in het Sophia Kinderziekenhuis moeten blijven.
Het volledige verhaal tot nu toe probeer ik binnenkort ook te plaatsen maar op dit moment gaat al onze tijd, aandacht en energie naar ons kleine vechtertje.
Ontmoet ons kleine Teigetje met haar beschermheer Kapitein Ortega:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |