abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 februari 2010 @ 07:51:52 #176
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77796296
Goedemorgen! Ben ik ook weer even na een behoorlijk kramperig dagje Het arme ding was zo uitgeput van al het huilen dat hij 9 uur tussen zijn voedingen heeft gelaten Hoop voor hem dat het nu toch echt klaar is met dat gedoe, ik ben echt zo klaar met die krampjes! Gisteren heeft wel de manueel therapeut gebeld en daar kunnen we donderdag terecht, ik ben enorm benieuwd. Vandaag hebben we bovendien de intake bij het KDV. Weten jullie hoe lang zij vinden dat een dag duurt? We hebben een contract voor 2 dagen, maar er staat nergens hoeveel tijd hij dan effectief daar mag zijn. We hebben een constructie bedacht waarbij lief Stef brengt en ik hem haal, waarbij we dan onze werktijden zo aanpassen dat hij laat begint en ik juist vroeg, maar zo lang lief zijn rijbewijs nog niet heeft komt het allemaal op mij aan want Stef kan uiteraard nog niet mee op de fiets

Sorbootje, wat SUPERgoed zeg, woohoo!! Ben superblijvoor jou, wat fijn!!

BJ, fijn dat het goed is gegaan met de voeding @ de intake. Werkt jullie kdv ook met flexibele dagen? Of begrijp ik dat verkeerd?

Claudia, ik ben erg blij dat je erl nu makkelijker mee om kunt gaan als je eventueel zou stoppen met de bv. Ik denk dat het je een hele hoop rust gaat geven en dat heb je hardstikke verdiend! De twaalf weken die je nu bv hebt gegeven zijn echt al hardstikke goed, Ivan heeft van jou een prachtige basis meegekregen You rock! Vergeet niet dat het ook heel veel goed doet om rust in de tent te hebben

Karin, nu blijft het gewoon goed gaan. (<- dikke punt!)

Keshet, dikke voor jullie Teigetje en dikke voor jou en je lief! Ik denk aan jullie!
3!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:32:17 #177
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77797732
claudia, wat ontzettend fijn dat je een goede eerste dag hebt gehad! doet een mens goed na zoveel onzekerheid en zo, een hele goede, rustige dag! top!
hopelijk geeft de beslissing om te stoppen met bv je ook veel rust.

keshet, wat klink je goed! en wat fijn dat teigetje het zo goed doet!

trixie, ik help je hopen dat de krampjes snel voorbij zijn. kan de manueel therapeut daar ook iets aan doen?

be, wanneer komt oscars helmpje? dat is toch nu al bijna? heb je nog een helm voor sasha gevonden?

en vannacht werd madam dus al om 5uur wakker met een pink toch nog weten te rekken tot 6, en een heerlijk rustig ochtendje gehad
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_77797839
Sorbootje, wat goed van Isabeau!!!

Wat fijn dat je eerste werkdag weer goed bevallen is Claudia!!

En Keshet, goed nieuws over je kleintje!! Hopelijk zet dit snel door!

Oh en Incantrix, wat een rotdingen he, die krampjes!!! Weg ermee!
pi_77799233
Keshet, het klinkt allemaal goed! Je meisje doet het gewoon goed en vecht ervoor!

Claudia en Stiemie, wij gaan het ook zo oplossen met opvang, allebei een dag minder, 2 dagen kdv en 1 dag oma... Ik hoop dat het lukt op die manier. Stiemie, jij hebt er waarschijnlijk al langer ervaring mee... Is het voor de kleine niet te verwarrend, zoveel verschillende verzorgers per week? Of kunnen ze daar goed mee omgaan?
Claudia, ik snap heel goed dat je de bv gaat afbouwen, tegen zulke hoeveelheden valt toch niet meer te kolven? Zelf was ik al begonnen met afbouwen, omdat ik er ook mee gestopt wilde zijn voordat ik weer ging werken. Ging helaas iets te snel... Ik begin over 2,5 week weer. ik heb er zin in! (of is dat heel slecht? )
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:30:00 #180
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77799289
mornings: hoop echt dat het wat beter gaat met de krampjes van Stef de komende dagen Trix; is erg zielig om te zien en je kan dr zelf zoooo weinig aan doen..
en dat maakt het nog frustrerender dat je kleintje zo'n last heeft...

en idd ons KDV is een flexibele opvang. We moeten minimaal 5 uur per week afnemen en we hebben een contract voor 20 uur per week; dus het kan de ene week bijna niets zijn en de week erop veel. Moeten nog even kijken hoe dat allemaal gaat. onze opvang is van 7-19 uur open.
En je moet minimaal 2 weken van tevoren de dagen reserveren; maar ze adviseren om dit zo'n 6 weken vtv te doen; want het is wel; wie het eerst aanvraagt heeft een plekje. gelukkig heb ik mijn rooster meestal ook ongeveer 6 weken voordat het ingaat, dus dat zal wel loslopen.....

*gaat ff ontbijten*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:20:53 #181
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_77800791
Sorbootje, wat heerlijk van Isabeau!!! Wat fijn dat je gevoel volgen zo goed heeft geholpen voor je kleine meid!!!!

Claudia, fijn van je eerste werkdag. En dan je aan de FV gaat, geeft natuurlijk ook wat rust. Ik zou willen dat ik het zolang had volgehouden.

Incantrix voor de krampjes... Bij ons KDV kunnen we haar om 0730 brengen en tot 1900 halen. Wij hebben ook flink wat moeten regelen, omdat manlief in Brussel werkt en dus te vroeg weg is en te laat terug

Keshet, wat een sterk meisje hebben jullie zeg! Ik moet vaak aan jullie denken, ook omdat mijn beste vriendin ongeveer net zo ver is als jij was...

En verder zijn zowel Manlief als ik geveld door buikgriep. Alexa gelukkig nog nergens last van
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_77801439
Isabeau wat doe je nou! Wat goed van je!!
Hoe hebben ze het nou voor elkaar gekregen Sorbootje?

Keshet wat fantastisch dat je meisje het zo goed doet!!! Jouw mamamelk doet wonderen!!

Claudia wat fijn dat je werkdag zo goed verlopen is voor zowel jou als Ivan! Jammer dat de borstvoeding zo teruggelopen is. Ik kan me heel goed indenken dat het nu wel minder lastig is de overstap naar flesvoeding te maken omdat je al zoveel veranderingen doormaakt Dat gaat helemaal goed komen!

*hyper hyper*
Mijn beste vriendinnetje haar vliezen zijn gebroken en ze is nu in het ziekenhuis!!
*runs around in circles*

Ze heeft al voorweeen sinds week 26 en moest weken lang op de bank blijven zitten. Later bleek ook nog dat het kindje in een stuit ligt en gisteren hebben ze in het ziekenhuis het kindje gedraaid. Dat heeft dus toch voor gebroken vliezen gezorgd. En ze pufte ook al aan de telefoon Zo spannend!! Ze houden haar temperatuur nu goed in de gaten want ze is nog geen 37 weken, dan wekken ze de bevalling niet binnen 24 uur op.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_77801499
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:28 schreef Aoraki het volgende:
Claudia en Stiemie, wij gaan het ook zo oplossen met opvang, allebei een dag minder, 2 dagen kdv en 1 dag oma... Ik hoop dat het lukt op die manier. Stiemie, jij hebt er waarschijnlijk al langer ervaring mee... Is het voor de kleine niet te verwarrend, zoveel verschillende verzorgers per week? Of kunnen ze daar goed mee omgaan?
Aoraki eigenlijk bevalt het ons prima. Mijn moeder past 1x per week bij ons thuis op. Dus eigenlijk zijn de meisjes gewoon 5 dagen thuis en 2 dagen naar de kinderopvang. Bij de opvang hebben ze natuurlijk ook regelmatig wisselende gezichten (stagiaires, invalsters bij ziekte, zwangerschapsverlof etc) Ook hebben we ervoor gekozen om de twee opvangdagen niet aansluitend te hebben omdat dat toch wel heel vemoeiend is vooral als ze nog heel klein zijn.

Incantrix een dag is bij onze opvang van 8 uur tot 18 uur. Ook al breng je later en haal je eerder, dan toch betaal je gewoon die uren. Anders moeten ze dat precies gaan bijhouden. Bovendien m0oet je bij ons je kindje voor 9.30 binnen hebben gebracht (anders mag je pas weer na 10.15 naar binnen om zo het fruit eten niet te verstoren) en liefst pas na 16 uur halen om de rust op de groep te bewaren. Als er steeds maar ouders in en uit zwermen, wordt dat natuurlijk allemaal erg onrustig.
pi_77802883
Isabeau

en ook een thumbs up voor je vechtertje, Keshet

Ik had het toch gisteren over genieten van de nachtvoeding?
Nou, Leah heeft dat gehoord en besloot dat ze ons vannacht dan maar even extra veel tijd gaf om te genieten
Ze heeft de halve nacht liggen spoken/kreunen/huilen.
Voor het eerst trouwens in die mate.... ook krampjes....stomme dingen zijn dat

Oh, en ik werd vannacht ongesteld
Ik ben een week geleden gestart met Cerazette, misschien ligt het daar wel aan..
pi_77802907
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:41 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Aoraki eigenlijk bevalt het ons prima. Mijn moeder past 1x per week bij ons thuis op. Dus eigenlijk zijn de meisjes gewoon 5 dagen thuis en 2 dagen naar de kinderopvang. Bij de opvang hebben ze natuurlijk ook regelmatig wisselende gezichten (stagiaires, invalsters bij ziekte, zwangerschapsverlof etc) Ook hebben we ervoor gekozen om de twee opvangdagen niet aansluitend te hebben omdat dat toch wel heel vemoeiend is vooral als ze nog heel klein zijn.
Ja, wij hebben ook geen twee dagen kdv na elkaar.
Dat is wel handig dat je moeder naar jullie toekomt...

Ons kdv is van 8.00 tot 18.00, maar je kan ook al om 7.00 brengen, maar dan betaal je voor het eerste uur 10 euro. Het kdv in de plaats waar we dadelijk heen verhuizen is van 7.30 - 18.30. Dat is voor ons ideaal
pi_77804245
Goedemiddag allemaal!

Lily, jeetje, geen lekkere nacht dus voor jullie. En bah, ongesteld

Keshet, wat fijn dat jullie Teigetje het zo goed doet!

Als ik die opvang-verhalen zo lees, ben ik echt blij dat ik thuis kan blijven. Lijkt me best een gedoe om iedere dag overal op tijd en fris en fruitig te verschijnen...
Lotte!
Noah!
pi_77804502
Twinkly, ze hebben het met z'n tweeën gedaan. De een hield haar op schoot en hield de fles vast. De ander hield zachtjes een hand tegen haar wang, zodat ze niet steeds haar hoofd opzij kon doen. Mijn zwager drukte steeds met een vinger op de speen om wat in haar mondje te spuiten. Dit alles onder luid protest, maar zij bleven rustig. En het was ineens geweest alsof er een knop om ging. Quote: "haar ogen gingen op standje stoned" en ze begon als een gek aan de speen te zuigen en dronk - met een boertje tussendoor- de fles leeg. Maar goed, gisteravond weigerde ze dus weer in alle toonaarden. Eigenwijs blijft ze.
pi_77804541
Keshet, wat een klein vechtertje heb je!
pi_77804630
pff Lily waarom lezen die kleintjes ook altijd mee he?

Linda het is vooral de eerste paar keer erg lastig een uitdaging om op tijd te verschijnen. Na een tijdje heb je een soort van schema en dan gaat het steeds makkelijker. Mits je niet helemaal kant en klaar in nette werkoutfit, kind in jasje in maxicosi staat en je poep ruikt enzo
pi_77804632
Rienk heeft gisteravond de rest van de avond op J. gelegen, hij is er alleen even afgeweest om te drinken. Slapen ging 's avonds goed. Om 05:00 kwam hij pas, maar dat doet hij al een paar dagen, dus het lijkt dat we een ritme hebben maar dat zeg ik niet hardop, want dan weten we het wel weer

Keshet, wat fijn dat het beter gaat zeg, ik vind het nog zo spannend voor jullie!

Over opvang kan ik niet meepraten, ik werk straks thuis.

En ongesteld. Ja, ik ook! En ik ben er blij mee, want ik heb hulp gehad met zwanger worden omdat ik nooit goed ongesteld was. Dus ik ga het nu al weer helemaal bijhouden
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77804905
Vlindur ongesteld

En Sorbo, eigenwijs is niet altijd slecht Maar je weet nu in ieder geval dat ze het kan, das al heel wat!

En Stiemie, ik zie het voor me
Lotte!
Noah!
pi_77806984
En dan natuurlijk niet gewoon poep die stopt waar de luier ophoudt he? Nee Poep met een hoofdletter P.
pi_77807078
Natuurlijk, anders is het niet leuk
Lotte!
Noah!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 14:14:52 #194
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77807322
voor de ongestelde meiden haha

en wat fijn dat het met Rienk goed gaat Vlindur!

en bleegh slechte nachtrust is helemaaaaal niet leuk Lily , Evie was ook van8 even vergeten dat ze normaal doorslaapt

@Sorboo; jammer dat Isabeau de fles gisteren weer niet wilde hebben; maar gewoon doorzetten; want je weet nu dat ze het echt kan

@Stiemie; ik hoop dat de Poep mij nog even bespaart blijft... haha ..
uh o jee; wet van fok he??? klopt even 10 keer af...
pi_77809411
Over poep gesproken... Pffff, net klaar met meneer helemaal wassen en doen, alles was er langsgegaan
Zou de Omneo nu al werken?
pi_77809597
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:05 schreef Stiemie het volgende:
pff Lily waarom lezen die kleintjes ook altijd mee he?
Ze lezen niet alleen mee, maar luisteren ook mee! Gisterenavond vertelde ik aan iemand dat Isa na de nachtvoeding meestal direct weer gaat slapen. Nou.. je raadt het wel....!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:12:31 #197
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77814122
weten jullie nog de poep zonder back-up pakje?

hierbij de foto

en dit was eli met een ruime 7 mnd oud
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:18:10 #198
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77814348
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef DaviniaHR het volgende:
weten jullie nog de poep zonder back-up pakje?

hierbij de foto
[ afbeelding ]

en dit was eli met een ruime 7 mnd oud
[ afbeelding ]
hahaaaaa meesterlijk!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:06:07 #199
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_77818376
Whahaha die Eli

Jeeee Sorbo wat een goede babysitters zeg!!!

Ach en Stiemie ik herken het inderdaad wel, maar hier is het vaker de Kots dan de Poep als Alexa richting KDV moet... ben je helemaal klaar en wil je haar in de MC leggen, over je nette werkpak
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_77818723
Davinia Al moet ik wel zeggen dat Eli er wel iets charmanter vanaf kwam met die sokken dan Aviva met haar panty En wat is ze alweer groot geworden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')