Ik heb die film maar een half uur gezien.quote:
WAAROM? Jij barbaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb die film maar een half uur gezien.
Die hebben wij.quote:
Ik helemaal, maar waar nou al die ophef van komt dat het zuks een superieure film moet zijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb die film maar een half uur gezien.
Een stofzuiger die Henry heet?quote:
Omdat de ondertiteling faalde.quote:
Mensen die ondertiteling nodig hebbenquote:
Ja frans.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die ondertiteling nodig hebben![]()
Of was dat ding in het frans?
Dan is het terecht.quote:
Ja, echt zo'n blik van: hihi je denkt dat ik het stof opzuig, maar eigenlijk blaas ik van achter het er stiekem weer uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij ook.Ding kijkt zo schijnheilig terwijl hij alles opmoffelt.
M'n moeder kocht 'm. Wat een dul.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een stofzuiger die Henry heet?
Kssst, iedereen hoort die gehad te hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een stofzuiger die Henry heet?
Je ondertitel faalt nog steeds.quote:
Ja, geen zin om te veranderen. Moet ik eerst weer mn wachtwoord uit mn inbox vissen en zo.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je ondertitel faalt nog steeds.
Wij hebben er een op elke verdieping omdat m'n moeder niet wil sjouwen met die dingen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kssst, iedereen hoort die gehad te hebben.
Nu ik erover nadenk (au, HAHHAHaA), wij hebben 4 verschillende werkende stofzuigers thuis.
Bwehe, luiheid.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij hebben er een op elke verdieping omdat m'n moeder niet wil sjouwen met die dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |