quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:31 schreef Broekpaling het volgende:
Verpesten.
Tu tu tu tu, ti!
Grooeeeennn, groooeeennn!!!
Nr: 73.
Te weinig tu's.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:31 schreef Broekpaling het volgende:
Verpesten.
Tu tu tu tu, ti!
31 maakt lingo! De beurt is aan het andere team!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:31 schreef Broekpaling het volgende:
Verpesten.
Tu tu tu tu, ti!
correctquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:43 schreef L0t.. het volgende:
Mensen, het is toch DE review en niet HET review?
Zie je wel. Heeft zo'n docente in onze review 'de review' overal doorgestreept en er 'het review' voor in de plaats gezetquote:
quote:
quote:
Ik heb die film maar een half uur gezien.quote:
WAAROM? Jij barbaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb die film maar een half uur gezien.
Die hebben wij.quote:
Ik helemaal, maar waar nou al die ophef van komt dat het zuks een superieure film moet zijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb die film maar een half uur gezien.
Een stofzuiger die Henry heet?quote:
Omdat de ondertiteling faalde.quote:
Mensen die ondertiteling nodig hebbenquote:
Ja frans.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die ondertiteling nodig hebben![]()
Of was dat ding in het frans?
Dan is het terecht.quote:
Ja, echt zo'n blik van: hihi je denkt dat ik het stof opzuig, maar eigenlijk blaas ik van achter het er stiekem weer uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij ook.Ding kijkt zo schijnheilig terwijl hij alles opmoffelt.
M'n moeder kocht 'm. Wat een dul.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een stofzuiger die Henry heet?
Kssst, iedereen hoort die gehad te hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een stofzuiger die Henry heet?
Je ondertitel faalt nog steeds.quote:
Ja, geen zin om te veranderen. Moet ik eerst weer mn wachtwoord uit mn inbox vissen en zo.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je ondertitel faalt nog steeds.
Wij hebben er een op elke verdieping omdat m'n moeder niet wil sjouwen met die dingen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kssst, iedereen hoort die gehad te hebben.
Nu ik erover nadenk (au, HAHHAHaA), wij hebben 4 verschillende werkende stofzuigers thuis.
Bwehe, luiheid.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij hebben er een op elke verdieping omdat m'n moeder niet wil sjouwen met die dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |