Ok, dit is verdacht.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
![]()
![]()
Ons heeft het goed met elkaar getroffen
![]()
![]()
quote:
Mahaahahahahah!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Godnondetering, ook nog eens #301![]()
![]()
![]()
Alleen als je er intens gelukkig van wordt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:17 schreef Ian_Nick het volgende:
TVP!
Mag dat wel? Een TVP ná je eerste post in een topic?
TVP!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen als je er intens gelukkig van wordt.
Noek:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:19 schreef Deisyy het volgende:
Wat een onzin TT trouwens, want TVP's zijn onzin.
Teun:quote:Ik haat mensen die TVP's zetten en dan gaan posten, die moeten allemaal dood!
Deissy:quote:Rot op, vies zeikwijf, je hebt er toch geen last van!? KUT!
quote:There is no tvp.
Alsof ik normaal niet werk, vuig jong!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik was vanmorgen om 7:10 al op om te werken, meneer Ian. Dus nee ik heb niet uitgeslapen.
Watt!quote:
Wel zo'n eentje met veel deuren zodat we elkaar steeds mislopen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Noek:
[..]
Teun:
[..]
Deissy:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ruik een screenplay voor een dramatisch toneelstuk
Hoeveel vrije dagen heb je? Ik maar 24, dus zomaar ff 2 weken vrij is een aardige aanslag.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof ik normaal niet werk, vuig jong!
Zoek de Noek?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel zo'n eentje met veel deuren zodat we elkaar steeds mislopen.
TROS!
Zo dat was een grote!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:22 schreef D. het volgende:
tvp
*pakket ontvangen heeft en nu gaat sauna'en
Henny, ga de bedden eens verschonen!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof ik normaal niet werk, vuig jong!
Ik had er 7, maar toen kwam Meraquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoeveel vrije dagen heb je? Ik maar 24, dus zomaar ff 2 weken vrij is een aardige aanslag.
Gister gedaan, Trees!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Henny, ga de bedden eens verschonen!
Plus pinkstermaandag, plus Hemelvaartsdag, plus Koninginnedag, plus paasmaandag, plus 104 weekenddagen, plus eerste en tweede kerstdag, plus nieuwjaarsdag. Maakt tezamen 135 dagen vrij per jaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoeveel vrije dagen heb je? Ik maar 24, dus zomaar ff 2 weken vrij is een aardige aanslag.
Ge geleuft 't toch nie?quote:
En je hebt zelf zo'n leuke gekregen van mijn broertje!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik durf nu nooit meer bijnamen te geven
Kunnen we het daar even niet over hebben hier? Die kudt-SC'erts nemen dat over.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En je hebt zelf zo'n leuke gekregen van mijn broertje!
Teunvraagpost.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:32 schreef Anniebab het volgende:
Wat is er nou loos met een tvp?/ Ik heb t ff niet gevolgd....
Niemenie deed een tvp en begon daarna gewoon te posten. Noekst vroeg waarom je dan een tvp zet aangezien een tvp normaal is zodat je later kan teruglezen. Niemenie zei toen dat hij voorspellende gaven had en vroeg of Noekst iets aan het zoeken was. Noekst vond het voorspellen door middel van tvp stom en was op zoek naar zichzelf. Niemenie vond het stom dat Noekst het stom vond en nu vinden ze elkaar stom geloof ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:32 schreef Anniebab het volgende:
Wat is er nou loos met een tvp?/ Ik heb t ff niet gevolgd....
Ik doe GODNONDETERING net een samenvattig, paraderende vagina!*quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:34 schreef Gert het volgende:
Doe eens RUSTIG godverdomme. Dit is niet bij te lezen als je af en toe nog wat anders moet doen. JEZUS zeg
Ja hoi, je vergeet ietsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niemenie deed een tvp en begon daarna gewoon te posten. Noekst vroeg waarom je dan een tvp zet aangezien een tvp normaal is zodat je later kan teruglezen. Niemenie zei toen dat hij voorspellende gaven had en vroeg of Noekst iets aan het zoeken was. Noekst vond het voorspellen door middel van tvp stom en was op zoek naar zichzelf. Niemenie vond het stom dat Noekst het stom vond en nu vinden ze elkaar stom geloof ik.
k heb vanochtend de bovenverdieping helemaal spik en span gemaakt, vind je wel interressantquote:
Euh... Dat met die huisjes van die varkentjes? Want dat was wel grappig maar niet erg relevantquote:
oke, ik snap t...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niemenie deed een tvp en begon daarna gewoon te posten. Noekst vroeg waarom je dan een tvp zet aangezien een tvp normaal is zodat je later kan teruglezen. Niemenie zei toen dat hij voorspellende gaven had en vroeg of Noekst iets aan het zoeken was. Noekst vond het voorspellen door middel van tvp stom en was op zoek naar zichzelf. Niemenie vond het stom dat Noekst het stom vond en nu vinden ze elkaar stom geloof ik.
Bloedhoest-befferquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe GODNONDETERING net een samenvattig, paraderende vagina!*
*goedkope versie van de Wandelende Anus©
Mooi. Non-service is non-aanschaf.quote:Zoals u hebt verzocht, is een terugbetaling voor het bedrag van 79,95(EUR) voor uw aankoop verwerkt.
Watergolfje?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:36 schreef Anniebab het volgende:
k heb vanochtend de bovenverdieping helemaal spik en span gemaakt, vind je wel interressant
t dacht ik zo....hahahahahhahaha geintje![]()
Nu ff naar de kapper.....
Nee, je vergat haar een kusjekroel te geven, want dat hoort na iedere postingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh... Dat met die huisjes van die varkentjes? Want dat was wel grappig maar niet erg relevant
Lijkt me essentieel voor een goede samenvatting. Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh... Dat met die huisjes van die varkentjes? Want dat was wel grappig maar niet erg relevant
Kontschuim snuivert!quote:
Uiteraardquote:O wat zei je, samenvatting?
Cool!![]()
En 100% betrouwbaar!![]()
Toch?![]()
![]()
Dude...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, je vergat haar een kusjekroel te geven, want dat hoort na iedere posting
Nee, kut groupie. Je vergeet je jezelf.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon, weer 's één van mijn hilarische posts waarmee ik meerdere users ondertussen al drie jaar vermaak maar geen woord van dank voor terug krijg.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me essentieel voor een goede samenvatting. Waar gaat dit over?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeh! De grote boze Teun is terug!
Verstop je in je huisje!11! Niet in die van stro gaan zitten!11!!
Hij is wel heel grappig!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon, weer 's één van mijn hilarische posts waarmee ik meerdere users ondertussen al drie jaar vermaak maar geen woord van dank voor terug krijg.
[..]
Ohja, Teun haat mij omdat ik leuk met mensen loop te posten die een blauwe naam hebben en als ik seks heb met één van hun moet mijn hoofd kaal geschoren worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, kut groupie. Je vergeet je jezelf.
Dat jij het niet bij kon houden was ons al pijnlijk duidelijk, vriend.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thanx voor de samenvatting, ik schaar me bij Gert en kan 't ook niet meer bijhouden.
nee..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Watergolfje?
Ian en ik zullen er een voorbeeld aan nemen!
Roep heel hard: GE KUNT DE GROETEN UUT KLUNDERT KRIJGE, KUT!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:47 schreef Gert het volgende:
Er blijft iemand heel erg zeuren over releasenummers.
We zitten al een half uur in de rondvraag.![]()
Godverdomme hou je muil eens.![]()
Ik ga zo ophangen.
Snap ik. Dag Ian.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Noek, ik heb liever niet dat je me nog quote, ik weet het was mooi en ik heb er van genoten maar het kán gewoon niet. De andere users zouden het niet begrijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |