Ok, dit is verdacht.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
![]()
![]()
Ons heeft het goed met elkaar getroffen
![]()
![]()
quote:
Mahaahahahahah!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Godnondetering, ook nog eens #301![]()
![]()
![]()
Alleen als je er intens gelukkig van wordt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:17 schreef Ian_Nick het volgende:
TVP!
Mag dat wel? Een TVP ná je eerste post in een topic?
TVP!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen als je er intens gelukkig van wordt.
Noek:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:19 schreef Deisyy het volgende:
Wat een onzin TT trouwens, want TVP's zijn onzin.
Teun:quote:Ik haat mensen die TVP's zetten en dan gaan posten, die moeten allemaal dood!
Deissy:quote:Rot op, vies zeikwijf, je hebt er toch geen last van!? KUT!
quote:There is no tvp.
Alsof ik normaal niet werk, vuig jong!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik was vanmorgen om 7:10 al op om te werken, meneer Ian. Dus nee ik heb niet uitgeslapen.
Watt!quote:
Wel zo'n eentje met veel deuren zodat we elkaar steeds mislopen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Noek:
[..]
Teun:
[..]
Deissy:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ruik een screenplay voor een dramatisch toneelstuk
Hoeveel vrije dagen heb je? Ik maar 24, dus zomaar ff 2 weken vrij is een aardige aanslag.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof ik normaal niet werk, vuig jong!
Zoek de Noek?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel zo'n eentje met veel deuren zodat we elkaar steeds mislopen.
TROS!
Zo dat was een grote!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:22 schreef D. het volgende:
tvp
*pakket ontvangen heeft en nu gaat sauna'en
Henny, ga de bedden eens verschonen!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof ik normaal niet werk, vuig jong!
Ik had er 7, maar toen kwam Meraquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoeveel vrije dagen heb je? Ik maar 24, dus zomaar ff 2 weken vrij is een aardige aanslag.
Gister gedaan, Trees!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Henny, ga de bedden eens verschonen!
Plus pinkstermaandag, plus Hemelvaartsdag, plus Koninginnedag, plus paasmaandag, plus 104 weekenddagen, plus eerste en tweede kerstdag, plus nieuwjaarsdag. Maakt tezamen 135 dagen vrij per jaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoeveel vrije dagen heb je? Ik maar 24, dus zomaar ff 2 weken vrij is een aardige aanslag.
Ge geleuft 't toch nie?quote:
En je hebt zelf zo'n leuke gekregen van mijn broertje!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik durf nu nooit meer bijnamen te geven
Kunnen we het daar even niet over hebben hier? Die kudt-SC'erts nemen dat over.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En je hebt zelf zo'n leuke gekregen van mijn broertje!
Teunvraagpost.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:32 schreef Anniebab het volgende:
Wat is er nou loos met een tvp?/ Ik heb t ff niet gevolgd....
Niemenie deed een tvp en begon daarna gewoon te posten. Noekst vroeg waarom je dan een tvp zet aangezien een tvp normaal is zodat je later kan teruglezen. Niemenie zei toen dat hij voorspellende gaven had en vroeg of Noekst iets aan het zoeken was. Noekst vond het voorspellen door middel van tvp stom en was op zoek naar zichzelf. Niemenie vond het stom dat Noekst het stom vond en nu vinden ze elkaar stom geloof ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:32 schreef Anniebab het volgende:
Wat is er nou loos met een tvp?/ Ik heb t ff niet gevolgd....
Ik doe GODNONDETERING net een samenvattig, paraderende vagina!*quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:34 schreef Gert het volgende:
Doe eens RUSTIG godverdomme. Dit is niet bij te lezen als je af en toe nog wat anders moet doen. JEZUS zeg
Ja hoi, je vergeet ietsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niemenie deed een tvp en begon daarna gewoon te posten. Noekst vroeg waarom je dan een tvp zet aangezien een tvp normaal is zodat je later kan teruglezen. Niemenie zei toen dat hij voorspellende gaven had en vroeg of Noekst iets aan het zoeken was. Noekst vond het voorspellen door middel van tvp stom en was op zoek naar zichzelf. Niemenie vond het stom dat Noekst het stom vond en nu vinden ze elkaar stom geloof ik.
k heb vanochtend de bovenverdieping helemaal spik en span gemaakt, vind je wel interressantquote:
Euh... Dat met die huisjes van die varkentjes? Want dat was wel grappig maar niet erg relevantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |