Toch niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:18 schreef ScottTracy het volgende:
ABBA
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:26 schreef erkel het volgende:
Taylor Swift?
Mja, ik heb te weinig kennis van countrymuziek om daarover te kunnen oordelen...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:31 schreef erkel het volgende:
De echte countrysterren zullen zich wel bescheten voelen met deze winnares. Één pop/countryachtig hitje van haar gehoord, maar niks bijzonders zou ik zeggen.
Ik ook te weinig eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mja, ik heb te weinig kennis van countrymuziek om daarover te kunnen oordelen...
Ja je beschrijft het wel grotendeels goed. Het is een kaart van de belangrijkste vegetatievormen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:38 schreef ScottTracy het volgende:
Mja, soorten bodems ofzo? Zo van: geel = woestijn, blauw = berg? Kan 't niet omschrijven ofzo.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:50 schreef Yankee het volgende:
paramore?
Nou, er zijn mensen die daar anders over denken: Mannen die fan zijn van Paramorequote:
Tjah vandaar misschien een beetje dequote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nou, er zijn mensen die daar anders over denken: Mannen die fan zijn van Paramore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |