abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77736203
quote:
Op zondag 7 februari 2010 17:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
kijk vooral de zondag is de moeite waard

bij ons proberen ze weekeindtoeslag weg te werken uit de cao omdat het tegenwoordig "normaal" is om in het weekeind te werken gelukkig lukt ze dat tot op heden niet
Het hangt er maar net vanaf in welke branche je zit of werken in het weekend normaal is I suppose - hoop voor je dat ze de CAO niet mogen aanpassen .
Je weet toch zichzellef.
  zondag 7 februari 2010 @ 18:16:45 #177
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77736344
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:11 schreef Brittie het volgende:

[..]

Het hangt er maar net vanaf in welke branche je zit of werken in het weekend normaal is I suppose - hoop voor je dat ze de CAO niet mogen aanpassen .
beveiliging

dit jaar word cao opengebroken
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_77736417
Oh meh...dat sucks
Je weet toch zichzellef.
  zondag 7 februari 2010 @ 18:30:30 #179
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_77736756
*=keukenprins*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_77736805
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:30 schreef wonderer het volgende:
*=keukenprins*
Awesome! Wat had je gemaakt?

Ik koken ^^
Je weet toch zichzellef.
  zondag 7 februari 2010 @ 18:40:32 #181
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77737095
ik haat koken... zoek ook keukenprincesje
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:19 schreef Brittie het volgende:
Oh meh...dat sucks

klopt had niet gehoeven.... was voorstel van werkgever om ons loonsverhoging van 3% over 2 jaar te smeren ipv dit jaar. Dan hadden we dit jaar 1,5% en volgend jaar 1,75 gekregen (dus 0,25%meer) maar iedereen wilde 3% en nu grote kans dat er dit jaar ontslagen gaan vallen en versobering van cao sukkels
  zondag 7 februari 2010 @ 18:46:45 #182
71919 wonderer
pi_77737310
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:31 schreef Brittie het volgende:

[..]

Awesome! Wat had je gemaakt?

Ik koken ^^
Boterkoek. Voor het eerst. En meteen gelukt
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_77737356
Goedzo hoor!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 7 februari 2010 @ 18:51:30 #184
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77737463
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:46 schreef wonderer het volgende:

[..]

pi_77737530
quote:

[..]

Hmm lekker!
Ik ga strakjes lekker noodle soep maken ^^
Je weet toch zichzellef.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 7 februari 2010 @ 19:05:10 #186
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_77737943
quote:

[..]

wauw!!!
En het is nog te eten ook?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 7 februari 2010 @ 19:40:28 #187
71919 wonderer
pi_77739112
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:05 schreef Nizno het volgende:

[..]

wauw!!!
En het is nog te eten ook?
Jah Vooral gisteren, toen hij nog een beetje warm was en de korst extra knapperig
pi_77739524
Je pronkt met de veren van gisteren!

zit te werken, beetje chaggi
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 7 februari 2010 @ 19:54:50 #189
71919 wonderer
pi_77739653
Als dat mooie veren zijn, zie ik niet in waarom niet En gisteren was er niemand online om tegen te pronken.
pi_77741282
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:54 schreef wonderer het volgende:
En gisteren was er niemand online om tegen te pronken.
Aww, zielie . Snap het helemaal hoor .
Je weet toch zichzellef.
pi_77742004
Hoi guys.
Mag ik even tegen jullie aanpraten? Ik ben in de war en het is stom
Ik heb advies nodig.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_77742084
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:42 schreef skunkasaur het volgende:
Hoi guys.
Mag ik even tegen jullie aanpraten? Ik ben in de war en het is stom
Ik heb advies nodig.
Ga je gang
Je weet toch zichzellef.
pi_77743746
Bereid je voor D:

Goed, er is een meisje, enorm aantrekkelijk, heel erg tof, totaal gek Ben tot over mijn oren verliefd. Ik heb er twee weken over gedaan om haar aan te durven spreken en toen de mogelijkheid eindelijk daar was was ik zo ontzettend nerveus. Trillende knietjes, dat soort shit. Ze merkte gelukkig niets en we hebben bijna twee uur lang koffie zitten drinken. Paar dagen later urenlang gelunched, het klikt geweldig en ze was nog leuker dan ik had gedacht. Ze vroeg me mee naar wat cafe's voor die avond, we waren beide volkomen lazarus, een van de beste avonden van mijn leven. Een van haar vrienden nodigde me uit voor zijn verjaardagsfeest, en daar ben ik samen met haar naar toe geweest. Weer een enorm fijne tijd, ze is zo open en volledig vrij in haar doen en laten dat ik niet anders kan dan me ook laten gaan, dansen, gek doen. Gisteren hebben we samen een romcom bekeken in de bios, en daarna bij haar thuis nog twee films en we hebben een uur buiten gewandeld en gepraat. Maar dat was het.

Ik weet dat ze gay is, en we flirten wat af. Langer hand vasthouden dan noodzakelijk, blikken, aanrakingen, stoute vragen, maar daar blijft het bij. Na de filmavond gister (vanochtend eigenlijk) was het raar, we hadden afgesproken dat als we de thee ophadden ik weg zou gaan, anders zat ik er waarschijnlijk nu nog. Maar toen het zover was, ik pakte mijn jas, trok mijn schoenen weer aan en toen ben ik weggegaan. Ze bleef ook heel ver weg staan, ik weet niet wat ik had kunnen doen. Ik vroeg wanneer we elkaar weer zouden zien en ze zei Nouja, in de les dinsdag sowieso. En dat was het. Ik ben bijna jankend naar huis gelopen.

Dom verhaal. Pff. :/
pi_77743968
Moeilijk verhaal sowieso. Rot voor je.

Denk dat er voor vanavond maar 1 ding op zit:
Laatste stuk van Notting Hill kijken (RTL4). Niet dat het helpt, maar het leidt iig af.

edit: maar als het zo snel al zo kut voelde, waarom heb je het dan niet aangekaart? Of op zijn minst dat je ook nog wel buiten de les iets wilde afspreken?
pi_77743990
Klinkt heel erg vaag, alsof jullie allebei niet zo goed weten wat jullie met de situatie moeten Jullie kennen elkaar natuurlijk pas net maar dat het heel erg klikt is wel duidelijk anders deden jullie niet zoveel samen - dus dat ze het gezellig vindt met je is alvast duidelijk. Ze weet van jou wel dat je op meisjes valt ook? Want als ze dat niet weet (of iig niet officieel) dan kan dat de boel natuurlijk ophouden?
Je weet toch zichzellef.
  zondag 7 februari 2010 @ 21:20:23 #196
71919 wonderer
pi_77744096
Dinsdag vertellen wat je voelt, en hopen dat zij ook eerlijk is over wat zij voelt. En van daaruit verder.

Duidelijkheid lijkt me toch het beste.
pi_77744402
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:20 schreef wonderer het volgende:
Dinsdag vertellen wat je voelt, en hopen dat zij ook eerlijk is over wat zij voelt. En van daaruit verder.

Ja, dat is ook wel zo, al kan ik me voorstellen dat je niet het risico wilt lopen dat ze keihard van je wegrent als ze het niet goed oppakt ofzo... . Dunno... altijd lastig. Ik ben zelf ook altijd wel vrij straightforward en bovendien nogal een open boek, als ik gek ben op iemand heeft ze het zo door ... hoef het niet eens meer te zeggen
Je weet toch zichzellef.
pi_77744450
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:18 schreef Vanyel het volgende:
Moeilijk verhaal sowieso. Rot voor je.

Denk dat er voor vanavond maar 1 ding op zit:
Laatste stuk van Notting Hill kijken (RTL4). Niet dat het helpt, maar het leidt iig af.

edit: maar als het zo snel al zo kut voelde, waarom heb je het dan niet aangekaart? Of op zijn minst dat je ook nog wel buiten de les iets wilde afspreken?
Ik wil me niet opdringen aan haar. We hebben de afgelopen dagen erg veel gesms't mijn inbox was telkens vol. Ik durfde geen move te maken toen ik nog binnen was (en dat was stom) maar ze was zo afstandelijk dat het ongepast leek. En als ik nu sms lijk ik zo enorm desperate
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:18 schreef Brittie het volgende:
Klinkt heel erg vaag, alsof jullie allebei niet zo goed weten wat jullie met de situatie moeten Jullie kennen elkaar natuurlijk pas net maar dat het heel erg klikt is wel duidelijk anders deden jullie niet zoveel samen - dus dat ze het gezellig vindt met je is alvast duidelijk. Ze weet van jou wel dat je op meisjes valt ook? Want als ze dat niet weet (of iig niet officieel) dan kan dat de boel natuurlijk ophouden?
Ja, we hebben heel veel gepraat en ook daarover. Ze heeft zelfs uit een lesbo sterrenbeeldboek voorgelezen over mijn sterrenbeeld, ging vrij ver eigenlijk xD
pi_77744545
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:20 schreef wonderer het volgende:

Gewoon: Hoi, ik ben totaal gek van je?
Dat durf ik nooit
  zondag 7 februari 2010 @ 21:27:50 #200
71919 wonderer
pi_77744599
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:25 schreef Brittie het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wel zo, al kan ik me voorstellen dat je niet het risico wilt lopen dat ze keihard van je wegrent als ze het niet goed oppakt ofzo... . Dunno... altijd lastig. Ik ben zelf ook altijd wel vrij straightforward en bovendien nogal een open boek, als ik gek ben op iemand heeft ze het zo door ... hoef het niet eens meer te zeggen
Ja, dat risico loop je toch, maar wat moet je dan? Doorgaan en jezelf van binnen opvreten omdat je gevoelens niet beantwoord worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')