Het hangt er maar net vanaf in welke branche je zit of werken in het weekend normaal is I suppose - hoop voor je dat ze de CAO niet mogen aanpassenquote:Op zondag 7 februari 2010 17:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
kijk vooral de zondag is de moeite waard
bij ons proberen ze weekeindtoeslag weg te werken uit de cao omdat het tegenwoordig "normaal" is om in het weekeind te werkengelukkig lukt ze dat tot op heden niet
beveiligingquote:Op zondag 7 februari 2010 18:11 schreef Brittie het volgende:
[..]
Het hangt er maar net vanaf in welke branche je zit of werken in het weekend normaal is I suppose - hoop voor je dat ze de CAO niet mogen aanpassen.
quote:
Boterkoek. Voor het eerst. En meteen geluktquote:Op zondag 7 februari 2010 18:31 schreef Brittie het volgende:
[..]
Awesome! Wat had je gemaakt?
Ikkoken ^^
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Boterkoek. Voor het eerst. En meteen gelukt
Hmm lekker!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
wauw!!!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jahquote:
Aww, zieliequote:Op zondag 7 februari 2010 19:54 schreef wonderer het volgende:
En gisteren was er niemand online om tegen te pronken.
Ga je gangquote:Op zondag 7 februari 2010 20:42 schreef skunkasaur het volgende:
Hoi guys.
Mag ik even tegen jullie aanpraten? Ik ben in de war en het is stom
Ik heb advies nodig.
Ja, dat is ook wel zo, al kan ik me voorstellen dat je niet het risico wilt lopen dat ze keihard van je wegrent als ze het niet goed oppakt ofzo...quote:Op zondag 7 februari 2010 21:20 schreef wonderer het volgende:
Dinsdag vertellen wat je voelt, en hopen dat zij ook eerlijk is over wat zij voelt. En van daaruit verder.
Duidelijkheid lijkt me toch het beste.
Ik wil me niet opdringen aan haar. We hebben de afgelopen dagen erg veel gesms't mijn inbox was telkens vol. Ik durfde geen move te maken toen ik nog binnen was (en dat was stom) maar ze was zo afstandelijk dat het ongepast leek. En als ik nu sms lijk ik zo enorm desperatequote:Op zondag 7 februari 2010 21:18 schreef Vanyel het volgende:
Moeilijk verhaal sowieso. Rot voor je.
Denk dat er voor vanavond maar 1 ding op zit:
Laatste stuk vanNotting Hill
kijken (RTL4). Niet dat het helpt, maar het leidt iig af.
edit: maar als het zo snel al zo kut voelde, waarom heb je het dan niet aangekaart? Of op zijn minst dat je ook nog wel buiten de les iets wilde afspreken?
Ja, we hebben heel veel gepraat en ook daarover. Ze heeft zelfs uit een lesbo sterrenbeeldboek voorgelezen over mijn sterrenbeeld, ging vrij ver eigenlijk xDquote:Op zondag 7 februari 2010 21:18 schreef Brittie het volgende:
Klinkt heel erg vaag, alsof jullie allebei niet zo goed weten wat jullie met de situatie moetenJullie kennen elkaar natuurlijk pas net maar dat het heel erg klikt is wel duidelijk anders deden jullie niet zoveel samen - dus dat ze het gezellig vindt met je is alvast duidelijk. Ze weet van jou wel dat je op meisjes valt ook? Want als ze dat niet weet (of iig niet officieel) dan kan dat de boel natuurlijk ophouden?
Gewoon: Hoi, ik ben totaal gek van je?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:20 schreef wonderer het volgende:
Dinsdag vertellen wat je voelt, en hopen dat zij ook eerlijk is over wat zij voelt. En van daaruit verder.
Duidelijkheid lijkt me toch het beste.
Ja, dat risico loop je toch, maar wat moet je dan? Doorgaan en jezelf van binnen opvreten omdat je gevoelens niet beantwoord worden?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:25 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo, al kan ik me voorstellen dat je niet het risico wilt lopen dat ze keihard van je wegrent als ze het niet goed oppakt ofzo.... Dunno... altijd lastig. Ik ben zelf ook altijd wel vrij straightforward en bovendien nogal een open boek, als ik gek ben op iemand heeft ze het zo door
... hoef het niet eens meer te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |