nja kan me wel om zoveel dingen druken (doe ik al) maar schoonouders vind ik wel het minst belangrijkst hoor... dag... hoef ze niet elke dag te zien toch?? en ik heb natuurlijk werk als goed excuus :pquote:Op zondag 7 februari 2010 14:31 schreef Brittie het volgende:
[..]
go you
. Wel relaxed dat je goed met kloteschoonouders om kunt gaan

Too true.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:17 schreef Brittie het volgende:
Hm, dat zeg je nu. Kan een behoorlijk vervelende factor zijn hoor, als je je schoonouders kut vindt (en vice versa)
. Zeker als je vriendinnetje daar onder lijdt
.

Helaas wel he? En het ergste is dat je dan blijft hopen dat het ooit een keer goed komt, maar dat doet het dan niet. Of wel, maar dan blijkt dat maar tijdelijk (tot de volgende escalatie...)...quote:

Netjes hoor dat je 4 uur gebleven bentquote:Op zondag 7 februari 2010 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo weer thuis... vandaag mijn 4 uurtjes uitgezeten.... 1x 45 min en 1x 1uur gestaan/gewerkt dus behoorlijke verbetering ten opzichten van gisteralleen ben ik nu weer erg naar de klote

goed zo damequote:Op zondag 7 februari 2010 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo weer thuis... vandaag mijn 4 uurtjes uitgezeten.... 1x 45 min en 1x 1uur gestaan/gewerkt dus behoorlijke verbetering ten opzichten van gisteralleen ben ik nu weer erg naar de klote

Jaloers... ik heb echt niet het gevoel dat ik fatsoenlijk weekend gehad heb...quote:Op zondag 7 februari 2010 15:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
nu lekker 2 dagen vrij dus dat met dat uitrusten komt goed

ik ben mijn laatste 3 vrije weekeinden ziek geweest en ben er maar 1 per 3 vrijquote:Op zondag 7 februari 2010 16:09 schreef Brittie het volgende:
[..]
Jaloers... ik heb echt niet het gevoel dat ik fatsoenlijk weekend gehad heb...

Maar dan heb je wel door de week vrij, right?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben mijn laatste 3 vrije weekeinden ziek geweest en ben er maar 1 per 3 vrij

Hehe, nicequote:Op zondag 7 februari 2010 16:56 schreef Avey het volgende:
Ik heb dit weekend zo weinig gedaan, voelt goed

uhu dat wel maar of dat goed voor je sociaal leven isquote:Op zondag 7 februari 2010 16:29 schreef Brittie het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel door de week vrij, right?

Je kunt altijd nog savonds afspreken enzo?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
uhu dat wel maar of dat goed voor je sociaal leven is

ja maar vaak willen andere niet omdat ze volgende dag moeten werkenquote:Op zondag 7 februari 2010 17:14 schreef Brittie het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog savonds afspreken enzo?

Haha daar heb ik dan weer schijt aan, meestalquote:Op zondag 7 februari 2010 17:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar vaak willen andere niet omdat ze volgende dag moeten werken

voor mij nog lastiger.. ik werk avonddiensten dus zou alleen op donderdag of dinsdag af kunnen spreken (afhankelijk welke van de twee ik vrij ben)quote:Op zondag 7 februari 2010 17:14 schreef Brittie het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog savonds afspreken enzo?

Hm ja met avonddiensten wordt alles ineens een stuk moeilijkerquote:Op zondag 7 februari 2010 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor mij nog lastiger.. ik werk avonddiensten dus zou alleen op donderdag of dinsdag af kunnen spreken (afhankelijk welke van de twee ik vrij ben)
Woensdagavond kan ik sowieso niet ivm zwemlessen.

de weekenden verdienen bij mij zo lekker... ik werk nu 24 uur voor t zelfde loon als 36 door de week.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
soms soms is het best handig hoor door de weeks vrij (geen vrije dagen voor doc of tandarts en zo in te leveren maar zou toch graag iets vaker een weekeind vrij willen zijn 1 op 1 af oid.

mwah 35% toeslag bij mij, dat is te overzien als daar een deel van weg valt. Maar het is gewoon klote afspreken met mensen als je maar 1x per 3 wkn dus weekeind vrij bent, maar 1 op 1 af net wat meer vrijheid op sociaal vlakquote:Op zondag 7 februari 2010 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
de weekenden verdienen bij mij zo lekker... ik werk nu 24 uur voor t zelfde loon als 36 door de week.

ja dat klopt.... maar in mijn geval doe ik het al anderhalf jaar op deze manier dus ja... t went ookquote:Op zondag 7 februari 2010 17:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mwah 35% toeslag bij mij, dat is te overzien als daar een deel van weg valt. Maar het is gewoon klote afspreken met mensen als je maar 1x per 3 wkn dus weekeind vrij bent, maar 1 op 1 af net wat meer vrijheid op sociaal vlak

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |