Haar een kus geven?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:27 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Gewoon: Hoi, ik ben totaal gek van je?
Dat durf ik nooit
Ook niet echt een optie neequote:Op zondag 7 februari 2010 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat risico loop je toch, maar wat moet je dan? Doorgaan en jezelf van binnen opvreten omdat je gevoelens niet beantwoord worden?
Gfprs. Ik ben nu al nerveus.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ook niet echt een optie nee. Maar skunk, gezien het feit dat ze met dat sterrenbeeld enzo vrij ver ging en alles zou ik het gewoon zeggen. Lekker direct, zoals wonderer al voorstelde. Want dit klinkt gewoon als een typisch gevalletje van "geen van beiden de eerste move willen maken"
.
ik zou voor het vertellen gaan... als dan niet tijdens een etentje in huiselijke sfeer.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:41 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Gfprs. Ik ben nu al nerveus.
Maar dan wat? Flirtniveau omhoog gooien? Of echt puur direct haar mee uit vragen voor diner ofzo, en dan vertellen wat ik voel? Haar domweg een kus geven vind ik een beetje ver gaan eigenlijk...
Dank jullie voor de tips though, geeft me toch een goed gevoel.
Reassurance.
Hmmm flirtniveau omhoog gooien is wel een goeie test, dan kun je kijken hoe ze reageert (al denk ik niet dat je het van haar reactie af moet laten hangen of je het haar vertelt of niet. Anders blijf je er zo mee lopen en het is dan beter om nu duidelijkheid te hebben...). Mee uit vragen voor etentje is zo beladen, dat zou ik niet doen. Beter doe je nog zo'n filmavond ofzo, lekker ontspannen en kijken waar het heen gaat!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:41 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Gfprs. Ik ben nu al nerveus.
Maar dan wat? Flirtniveau omhoog gooien? Of echt puur direct haar mee uit vragen voor diner ofzo, en dan vertellen wat ik voel? Haar domweg een kus geven vind ik een beetje ver gaan eigenlijk...
Dank jullie voor de tips though, geeft me toch een goed gevoel.
Reassurance.
Okay, ze had nog een aantal klassiekers die ik niet had gezien, dus dat is een goede "smoes"quote:Op zondag 7 februari 2010 21:45 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hmmm flirtniveau omhoog gooien is wel een goeie test, dan kun je kijken hoe ze reageert (al denk ik niet dat je het van haar reactie af moet laten hangen of je het haar vertelt of niet. Anders blijf je er zo mee lopen en het is dan beter om nu duidelijkheid te hebben...). Mee uit vragen voor etentje is zo beladen, dat zou ik niet doen. Beter doe je nog zo'n filmavond ofzo, lekker ontspannen en kijken waar het heen gaat!Laat vooral ff weten hoe het afloopt
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:04 schreef wonderer het volgende:
Of wacht nog een week en stuur d'r een Valentijnskaart
Cutequote:Op zondag 7 februari 2010 22:13 schreef skunkasaur het volgende:
Ja, ik had stiekem wel V-Day plannen
Hihi, hilarisch. Wel ander handschrift aannemen danquote:Op zondag 7 februari 2010 22:15 schreef wonderer het volgende:
Ik wil Brad een anonieme kaart sturen, kijken of ie er wat van zegt
Yeah, maar dat lukt nog wel denk ik... Even oefenen van te vorenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:16 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hihi, hilarisch. Wel ander handschrift aannemen dan
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar dat lukt nog wel denk ik... Even oefenen van te voren
Zelfde hierquote:Op zondag 7 februari 2010 23:24 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker of ik iets doe met Valentijn, we hadden afgesproken van niet (want eigenlijk vinden we het allebei nogal onzin) maar een verrassing is toch altijd leuk
Hier hetzelfde, was erg laat thuis dus ook erg laat opquote:Op maandag 8 februari 2010 01:16 schreef Loekipoeki het volgende:
goedenacht lieve mensen,
ik heb maar een korte zondag gehad. naja als je telt dat ik nu pas in bed lig toch nog wel een redelijke zondag, maar hij begon pas om half 2 vanmiddag hahaha. iedereen een fijn weekend gehad?
slaap lekker nog!
quote:Op maandag 8 februari 2010 02:11 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, was erg laat thuis dus ook erg laat op
Slaap lekker!
Ieh carnavalquote:Op maandag 8 februari 2010 09:46 schreef Loekipoeki het volgende:
Joepie toch???
Met aan het einde van de week carnaval in het vooruitzicht!! Woehoeeee eindelijk weer eens een jaar dat ik lekker ga feesten en er ook nog zin in heb XD hahahha.
dat dacht ik ook ieeeeh carnaval..... maar vond het zo lullig om te zettenquote:Op maandag 8 februari 2010 10:35 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ieh carnavalIk kom uit Brabant maar ik mijd het rond carnaval toch altijd als de pest
. Have fun though
Dat dusquote:Op maandag 8 februari 2010 10:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als jij maar plezier hebt loeki![]()
wens je sterkte... daar is bij mij de ziekteperiode mee begonnen... hoesten keelpijn ben schor zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:15 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
precies ja hahaha!
het is alweer ochtend helaas. zou nog wel ff hebben willen slapen, maar ach niets aan te doen. ik wordt alsmaar meer schor door de verkoudheid hehehe. dit kan nog leuk worden op het werk. :p
Zeg dat wel. Ik zit nou nóg keihard te lachen.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
De tv+FOK!avond was zo hilarisch gisteren. Heb me echt goed vermaakt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat dacht ik ook ieeeeh carnaval..... maar vond het zo lullig om te zetten
als jij maar plezier hebt loeki![]()
Heel goedquote:Op maandag 8 februari 2010 14:40 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
hahahahhah precies, dat was ik wel van plan
aahhhquote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef Brittie het volgende:
[..]
Heel goed
Zo, daar gaan we weer... net gegeten en weer aan het werk. En ik ben nu al gaar
Dankje, dat helptquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:53 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dankje, dat helpt. Het einde is gelukkig in zicht, vanaf woensdag weer lekker de avonden vrij ^^
ben bijna level 25 bij MAGquote:Op maandag 8 februari 2010 20:02 schreef Brittie het volgende:
[..]
Kan ech tniet wachten om lekker MW2 te doen.
lolquote:Op maandag 8 februari 2010 20:09 schreef Brittie het volgende:
Oh gaat lekker danMijn collega's zijn allemaal druk bezig met Mass Effect 2, die wil ik ook nog wel spelen eigenlijk...
. Maar heb nog zoveel liggen, vind dat ik dat eerst maar eens uit moet spelen
.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:24 schreef Brittie het volgende:
Ik heb hem op MW2 nu op .76 staan. Gaat de goede kant al op
gamenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:36 schreef Nizno het volgende:
waar gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dit over???????
Gamesquote:Op maandag 8 februari 2010 20:36 schreef Nizno het volgende:
waar gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dit over???????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |