goedemorgen )quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is het idee wat telt
mogguh

nope.... een beetje nattig maar ik kan de bomen van 3 straten verder nog gewoon zien.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:39 schreef Blue-eyes het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Bij jullie ook zo mistig?

dan is het idd beter hier in t Noordenquote:

quote:

Hij staat nog steeds op mijn te-kijken-lijstje.quote:

Ik heb 'm donderdag gekocht en net gekeken (had 'm al ooit gezien). En weer verliefd geworden op Emile Hirsch en James Francoquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:53 schreef NanKing het volgende:
Awwje voor NokteMort.
Sinds wanneer is 't over?
[..]
Hij staat nog steeds op mijn te-kijken-lijstje.

Ik weet dat het voor mij idd ook erg wennen was. Ging vrijwel elke vrijdag richting het zuiden en zondags terug. En dan dat die ritten niet meer hoeven is wel lekker... maar het gemis van iemand die er bij je is... dat duurt lang...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:50 schreef NoktetMort het volgende:
Oh nee, lang haar is mooi!
Ik realiseerde me trouwens net: damn, weer een weekend alleen......
Dat is een raar gevoel als je een jaar lang bijna elk weekend (of in ieder geval minstens 1 keer per 2 weken.) bij je (inmiddels ex-)vriendin zit.

Het is nog steeds best lang, alleen wat minder dan eerstquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:50 schreef NoktetMort het volgende:
Oh nee, lang haar is mooi!

Heb milk al eens binnen gesleept.. Maar nog steeds niet gekeken.. Knap van mezelf.. Films binnen slurpen en geen tijd nemen om te kijken tegenwoordig.. Straks anderhalve week echt vrij en dan maar eens films kijkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:03 schreef NoktetMort het volgende:
Heh heh, grappig, jij ging altijd naar het zuiden op vrijdag, ik naar het Noorden :p
Wat is dat toch leuk iemand treffen aan de andere kant van het land
*is milk aan het downloaden*

als ik samen films kijk mis ik altijd wel iets van de film.. en dat irriteert me..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
weer thuis... 4uur op het werk was te lang... wel 45 min kunnen staan en iets meer dan 2uurtjes daar geweest maar voelde zo mijn rugspieren weer verkrampen (kut stoelen daar) dus naar huis...... morgen weer een poging om 4 uurtjes vol te maken
ik heb nog 300+films om te kijken maar vind het om een 1 of andere manier gezelliger om met iemand te kijken dan alleen. Series kijk ik overigens wel graag alleen lol

dank jequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik samen films kijk mis ik altijd wel iets van de film.. en dat irriteert me..
Laatst ook samen met een stel vriendinnen een film gekeken en dat ik na die tijd de film heb gedownload omdat ik stukjes gemist had.
zal voor je duimen dat het morgen beter gaat!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |