Kan nog leuk worden als Kz me straks betast op schiphol en vraagt of ik dat ding uit mijn broek wil halen dat op het scherm van de body scan zichtbaar wasquote:
Mmmm.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:40 schreef NoktetMort het volgende:
Hier een lapje kip, met een half bord broccoli en wat gebakken uitjes en champignons (Ben de rijst en de aardappelen beetje aan het mijden.)
Yeahquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:00 schreef NoktetMort het volgende:
Ook met een hele broccoli voor je zelf o.o?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kan nog leuk worden als Kz me straks betast op schiphol en vraagt of ik dat ding uit mijn broek wil halen dat op het scherm van de body scan zichtbaar was
als ik weet wie je bent laat ik je wel doorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kan nog leuk worden als Kz me straks betast op schiphol en vraagt of ik dat ding uit mijn broek wil halen dat op het scherm van de body scan zichtbaar was
Ah, gun me die leuke anecdote nouquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik weet wie je bent laat ik je wel door
dan maak ik die anekdote wel erger voor jequote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, gun me die leuke anecdote nou
Body cavity search?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan maak ik die anekdote wel erger voor je
jammer duits meisje kan geen vrij krijgen
Ik denk dat potten beter zijn met hun vingers dan mannenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:39 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt jou wel lekker om door een militante pot anaal getoucheerd te worden?
Rare jongens, die lesbeaujongens
lekker op tijd om na een uur nog te zeggen.... slaap lekker.... maar kreeg niet eerder de kans vandaag lolquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou ik ga kijken of ik inslaap kan komen.... morgen om half8 op, dat gaat afkicken worden
het is het idee wat teltquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker op tijd om na een uur nog te zeggen.... slaap lekker.... maar kreeg niet eerder de kans vandaag lol
Enneuhm de rest goedeavond/nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |