pffffquote:Op maandag 8 februari 2010 20:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gamenwij zijn van de shooters
K/D is kill/death
xp is experience :p
meer dan je denktquote:Op maandag 8 februari 2010 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
pffff
ik zou zeggen... mannen en hun games.... DUH!
Maar het zijn nog 'vrouwen' ook
Het valt mij op dat vrouwen vertederd zijn en dat mannen zich afvragen waarom wij op elkaar vallen en niet op henquote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Succes Seven! En dat je maar veel lief aangekeken mag worden (als ik een lesbo/homostel hand-in-hand -meestal hand op kont trouwens, bij lesbo's- zie dan ga ik altijd een beetje inwendig
![]()
)
ohhh seven, ik ben jaloers op je. ik heb die ervaring nog niet gehad. maar t lijkt me een mooie hoor. veel plezier toegewenst.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:30 schreef Seven. het volgende:
Oh, hand in hand lopen met haar:. Die blikken van mensen
, eerste keer dat ik zo 'in het wild' out ben, was vreemde fijne gewaarwording.
Hand op kont? Mijne zit bijna altijd in haar hand hoor. Behalve in de keuken en als ik op krukken loopquote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Succes Seven! En dat je maar veel lief aangekeken mag worden (als ik een lesbo/homostel hand-in-hand -meestal hand op kont trouwens, bij lesbo's- zie dan ga ik altijd een beetje inwendig
![]()
)
Ik zie best vaak een stelletjes vrouwen lopen en een aantal keer met hand op kontquote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hand op kont? Mijne zit bijna altijd in haar hand hoor. Behalve in de keuken en als ik op krukken loop
heb 1x gehad die mocro's 's avonds op straat er over liepen er iets over aan het zeggen waren (niet echt vervelend).... dus ik zo moet ik anders ook jouw handje vasthouden? moesten ze alle 3 lachen, elkaar goede avond gewenst en door gelopen.... was eigenlijk best tof hoe zei er mee omgingenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het valt mij op dat vrouwen vertederd zijn en dat mannen zich afvragen waarom wij op elkaar vallen en niet op hen.
Iedereen vraagt of ik zwanger benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je toevallig ook nog moe er bij?quote:
quote:Op ons intranet zit er iemand tegen mij te schreeuwen
Hoe kan dat nu? Schreeuwen op een intranet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met caps lock aanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je toevallig ook nog moe er bij?
[..]
Hoe kan dat nu? Schreeuwen op een intranet?
Wat leukquote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:30 schreef Seven. het volgende:
Oh, hand in hand lopen met haar:. Die blikken van mensen
, eerste keer dat ik zo 'in het wild' out ben, was vreemde fijne gewaarwording.
Hand in de kontzak van haar spijkerbroek.. Loopt best lekkerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hand op kont? Mijne zit bijna altijd in haar hand hoor. Behalve in de keuken en als ik op krukken loop
Goh lieverd, ik wil wel een keer hand in hand met je lopen zodat je kunt oefenen hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:42 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
ohhh seven, ik ben jaloers op je. ik heb die ervaring nog niet gehad. maar t lijkt me een mooie hoor. veel plezier toegewenst.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Goh lieverd, ik wil wel een keer hand in hand met je lopen zodat je kunt oefenen hoor
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Goh lieverd, ik wil wel een keer hand in hand met je lopen zodat je kunt oefenen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |