Ik ben vorig jaar ook voor die prijs incl. koffer naar de Algarve gevlogen. Toen werd het niet goedkoper.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:29 schreef joycep het volgende:
Ik ben op zoek naar een retourtje naar Faro. Nu kost deze ongeveer 120 per persoon, met vertrek in juni en terug in juli. Zou dit nog goedkoper worden?Of zijn er meestal geen goedkopere aanbiedingen in deze maanden?
Britse winkels proberen gewoon een slaatje te slaan uit de wisselkoers.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:17 schreef zeebeschuit het volgende:
Wat een naai-wisselkoers gebruiken ze trouwens bij Ryanair zie ik net. Koerst gbp>Eur is 1.09 maar ze rekenen het gewoon aan 1.17
Ga in augustus ook naar Faro, 2 maanden geleden geboekt bij Ryan Air.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:29 schreef joycep het volgende:
Ik ben op zoek naar een retourtje naar Faro. Nu kost deze ongeveer 120 per persoon, met vertrek in juni en terug in juli. Zou dit nog goedkoper worden?Of zijn er meestal geen goedkopere aanbiedingen in deze maanden?
Je moet ook je eigen credit card maatschappij de koers laten bepalen, laat Ryanair dat nou niet voor je doen, want je weet dat ze daaop geld proberen te verdienen. Die mogelijkheid is er ook, je moet weer een keer extra klikken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:17 schreef zeebeschuit het volgende:
Wat een naai-wisselkoers gebruiken ze trouwens bij Ryanair zie ik net. Koerst gbp>Eur is 1.09 maar ze rekenen het gewoon aan 1.17
Hoe lang zal het duren voordat Ryaniar aparte prijzen in euro's en in ponden gaat voeren, waarbij je land van herkomst de valuta bepaalt?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 06:08 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Je moet ook je eigen credit card maatschappij de koers laten bepalen, laat Ryanair dat nou niet voor je doen, want je weet dat ze daaop geld proberen te verdienen. Die mogelijkheid is er ook, je moet weer een keer extra klikken.
Dat doen ze toch al? Als ik bijvoorbeeld een ticket boek Eindhoven - Stansted - Eindhoven kost mij dat, 1 + 1 = 2 euro bij de 1 euro per ticket actie. Als ik het ticket Stansted - Eindhoven - Stansted zou boeken kost mij dat 1 + 1 = 2 pond.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren voordat Ryaniar aparte prijzen in euro's en in ponden gaat voeren, waarbij je land van herkomst de valuta bepaalt?
(zoals nu ook al bij Play)
Probeer het eens zou ik zeggen? Hoogseizoen is hoogseizoen, dus verwacht niet je onder de 100 euro komt, wat trouwens nog steeds een lachertje isquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:55 schreef littlefrankie het volgende:
Ben nog een beetje vakantieplannen voor de zomer aan het uitvogelen. Wil graag een aantal grote europese steden aandoen. Iemand een idee of dit een beetje betaalbaar is met Ryanair in de zomer? Heb wel is rond mei gekeken en kon toen DUS-BER-ROM-LON-DUB-DUS voor 20 euro dan (wel alleen handbagage). Hoe zit zit in juli?
Omdat ik een hekel heb aan de treinquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:16 schreef gifkwal het volgende:
Waarom ga je binnen Spanje zoveel vliegen?
Dat kan natuurlijk. Ik vroeg het me af omdat ik er zelf niet voor zou kiezen. Ik denk dat je veel meer van het land zelf ziet als je af en toe even de trein neemt, anders zie je toch alleen maar steden, luchthavens en wolken. Bovendien lijkt het me een beetje omslachtig. Treinen in Spanje zijn prima te doen en ook niet zo duur en je zit meteen in het centrum van een stad ipv op zo'n Ryanair vliegveld wat nog een uur met de bus ervandaan ligt. Maar gezien de door jou genoemde prijs kan het zijn dat vliegen toch goedkoper is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:19 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan de treinOf raden jullie de trein wel aan? Is dit betaalbaar?
Hier ( http://www.renfe.es/ ) kun je de dienstregeling bekijken incl bedragen. Als voorbeeld een rechtstreekse trein tussen barcelona en madrid begint bij ¤45,60 (online kopen en dan het laaste bedrag, ik weet niet precies wat je dan heb)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:19 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan de treinOf raden jullie de trein wel aan? Is dit betaalbaar?
Ja die tickets was volgens mij 22 euro. Alleen moeten we even kijken wat we met bagage doen. Of we alleen handbagage doen of iedereen een koffer. Dan is treinen inderdaad goedkoper (en leuker)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:35 schreef maok het volgende:
[..]
Hier ( http://www.renfe.es/ ) kun je de dienstregeling bekijken incl bedragen. Als voorbeeld een rechtstreekse trein tussen barcelona en madrid begint bij ¤45,60 (online kopen en dan het laaste bedrag, ik weet niet precies wat je dan heb)
Dan is vliegen dus vast wel goedkoper (tenzei je rond vliegvelden gebruik moet maken van dure transfers naar het centrum
Heel tofquote:Op maandag 15 maart 2010 12:12 schreef TyVole het volgende:
Vorige week met een groep vrienden tickets voor de zomervakantie geboekt. Eind juli naar Faro, begin augustus vanuit Malaga terug naar Weeze. Totaal 164,- euro per persoon, inclusief koffers. Leuke prijs.
11 dagen vakantie naar Faro, Sevilla en Malaga voor ongeveer 370,- euro alles bij elkaar.
Totaal? Dus dat betekent dat je maar 200 euro in 11 dagen Spanje en Portugal uit gaat geven?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:12 schreef TyVole het volgende:
Vorige week met een groep vrienden tickets voor de zomervakantie geboekt. Eind juli naar Faro, begin augustus vanuit Malaga terug naar Weeze. Totaal 164,- euro per persoon, inclusief koffers. Leuke prijs.
11 dagen vakantie naar Faro, Sevilla en Malaga voor ongeveer 370,- euro alles bij elkaar.
Neem alleen géén zitplaats in de nachttrein tussen Barcelona en Madrid, dat is niet comfortabel (8 mensen in een coupé en de trein stopt om de haverklap).quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:49 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
Ja die tickets was volgens mij 22 euro. Alleen moeten we even kijken wat we met bagage doen. Of we alleen handbagage doen of iedereen een koffer. Dan is treinen inderdaad goedkoper (en leuker)
Kan makkelijk, niet iedereen feest er 200 euro per week doorheen.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Totaal? Dus dat betekent dat je maar 200 euro in 11 dagen Spanje en Portugal uit gaat geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |