0900 04 00 860quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:36 schreef MaxC het volgende:
Heeft iemand een nummer van Ryanair waar ze ook daadwerkelijk te bereiken zijn?
Al die telefoonnummers doen het niet
Toevallig was ik daar laatst ook naar aan het kijken, omdat ik in verleden een keer vanaf Weeze naar Dublin ben gevlogen. Kan op dit moment alleen (in de buurt dan waar ik woon) vanaf Brussel en Eindhoven.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:16 schreef Eggos het volgende:
weet iemand of Ryan Air uberhaupt nog weer gaat vliegen van Weeze naar Dublin?? heel irritant dat ze die er uit gegooid hebben
Hoe is het afgelopen? Hier hetzelfde probleem, de laatste letter paste niet meer in het hokje. Zou Ryanair echt veel geld vragen om dit te wijzigen terwijl de fout eigenlijk bij hun ligt?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zag bij Ryanair staan dat ik mijn volledige naam (zoals in paspoort) op moest geven, maar mijn naam is teveel tekens dus past niet in het hokje. Daarom heb ik mijn voorletters ingevuld en ging ik ervanuit dat het wel goed zat. Tot ik dit las. Is het de moeite waard om hierover te bellen, of wordt dit automatisch rechtgezet bij het online inchecken (waarbij ook paspoortnummer enzo gegeven moeten worden)? Het is trouwens al een week of 2 geleden, dus gratis wijzigen zal er wel niet meer in zitten.
http://www.nu.nl/buitenla(...)erkeerde-eiland.htmlquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:22 schreef JohnDDD het volgende:
Ryanair dropt passagiers op verkeerde eiland
LONDEN - Een aantal Britse vakantiegangers is woedend op de Ierse luchtvaartmaatschappij Ryanair.
De Britten vlogen woensdag van Zuid-Engeland naar het Canarische eiland Lanzarote, maar wegens slechte weersomstandigheden in het gebied landde het toestel op in het buureiland Fuerteventura.
Ryanair was vervolgens snel weer vertrokken maar de toeristen werden aan hun lot overgelaten. Britse media meldden vrijdag dat er geen medewerker van Ryanair meer op het vliegveld te bekennen was zodat de Britten zelf accommodatie en een tocht met een veerboot voor de volgende ochtend moesten regelen.
De lowbudgetmaatschappij heeft desgevraagd laten weten dat het volgens de Europese regelgeving juist heeft gehandeld, omdat overmacht de oorzaak van de kwestie is en de maatschappij dan niet verplicht is de passagiers tegemoet te komen.
Ik ook. Stelletje bavianen daar, zeg!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)erkeerde-eiland.html
Oeps.... Wilde hem ook net posten.
Ryanair Veetransporten. Naar Porto ook. Maar als je zelf lekker melig gaat lopen doen, zoals wij in het vliegtuig (meedansen met je iPod en UNO spelen enzo), dan is het prima te doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook. Stelletje bavianen daar, zeg!![]()
Nou ja, weer een goede reden om teop Ryanair
Nou, hilarischquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ryanair Veetransporten. Naar Porto ook. Maar als je zelf lekker melig gaat lopen doen, zoals wij in het vliegtuig (meedansen met je iPod en UNO spelen enzo), dan is het prima te doen.
Iberia ben ik eindelijk es lid geworden. Stom, had ik 12 jaar geleden moeten doen, dan zat ik nu al gratiesj op Paaseiland, maar goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, hilarischDoe mij maar Iberia of TAP, eigenlijk
Yesss, voor werk. En 2 dagen erbij vrijgenomen om te genieten.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:42 schreef ralfseltje het volgende:
Hmm ik wil eind mei naar Barcelona, nu kost een ticket 90 euro pp ongeveer. Vorige keer naar London dachten we dat het nog wel goedkoper zou worden, waarna het een paar dagen dubbel zo duur was. Dat was echter wel vlak voor vertrek. Kunnen jullie zeggen of nog even wachten met boeken nog loont waarschijnlijk?
Het telefoonnummer is alleen doordeweeks tijdens kantooruren te bereiken en deze week waren dat nou net de tijden dat ik niet thuis was en ook niet kon bellen. Dus ik ga maandag bellen en hoop dan meer te horen. Dus ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:16 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen? Hier hetzelfde probleem, de laatste letter paste niet meer in het hokje. Zou Ryanair echt veel geld vragen om dit te wijzigen terwijl de fout eigenlijk bij hun ligt?
Spanair en Clickair vanaf Schiphol.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:11 schreef ozzietukker het volgende:
[..]De acties lopen nu van maart en april, binnenkort zal dat april en mei zijn.
Wel blijft het altijd een gok, en in mei vallen een heleboel bijzondere dagen, en dat zorgt ervoor dat tickets niet altijd goedkoop worden, het kan ook nog duurder worden in die periode.
Als je trouwens naar Barcelona wilt, afhankelijk van waar je woont is Vueling of Transvertragia als je een beetje optijd boekt ook niet super duur met vertrek vanaf Amsterdam, en dan kom je ook in Barcelona aan. (Want Girona en Reus klinken wel leuk, maar is gewoon 2 uur van Barca).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |