Grapje!quote:
Lol heb je er nou een minuut over gedaan jezelf te quoten en dat er neer te zetten?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Grapje!
ROFLLFMFAO!!1!!1111!111111111;;;dD:
:DD
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:56 schreef TPS het volgende:
![]()
Kut, was deze al bekend?
Doe mij dan maar een eeuwige ban
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:59 schreef Kekster het volgende:
Lopen 2 Haïtianen over de straat ten tijde van de aardbeving. Zegt de één tegen de ander: "Ben je zenuwachtig ofzo?", zegt die ander: "Nee, hoezo?". JE STAAT TE TRILLEN JONGUH!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:54 schreef TPS het volgende:
Zegt de een: ey man heb je misschien een tientje te leen?
Ander: nee man ik zit zelf ook een beetje krap aahAhaHAHAhAHEWAAAAHAHAaa1!11!11!1![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:59 schreef Kekster het volgende:
Lopen 2 Haïtianen over de straat ten tijde van de aardbeving. Zegt de één tegen de ander: "Ben je zenuwachtig ofzo?", zegt die ander: "Nee, hoezo?". JE STAAT TE TRILLEN JONGUH!
Bwhehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:17 schreef MASD het volgende:
Lopen twee Haïtianen op straat, zegt de een: "Weet je wat ik net hoorde? Een neger is president van Amerika!" Zegt de ander: "Zo, wanneer ben jij onder je steen vandaan gekropen?"
BAHAHAHA.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:24 schreef iBenny het volgende:
he heb je het al gehoord....!!!!??????HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are red, we are white, we are like fucking dynamite!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:03 schreef cerror het volgende:
Koop je zoeen Haitiaan in de winkel.
Staat erop: Schudden voor gebruik.
I loldquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:11 schreef jo-ep het volgende:
4 jaar geleden moest ik mijn vakantie naar indonesië afzeggen door de tsunami... 250.000 doden
dit jaar moest ik mijn vakantie naar haiti afzeggen door de aardbevind.. 200.000 doden
volgend jaar ga ik naar marokko.. ik kan niet wachten!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:03 schreef cerror het volgende:
Koop je zoeen Haitiaan in de winkel.
Staat erop: Schudden voor gebruik.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:56 schreef TPS het volgende:![]()
Kut, was deze al bekend?
Doe mij dan maar een eeuwige ban
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Altijd al een extra harde trilstand op je telefoon willen hebben?
SMS dan nu, Haiti AAN!
whjehehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:11 schreef jo-ep het volgende:
4 jaar geleden moest ik mijn vakantie naar indonesië afzeggen door de tsunami... 250.000 doden
dit jaar moest ik mijn vakantie naar haiti afzeggen door de aardbevind.. 200.000 doden
Ik dacht er net aan..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:17 schreef ToT het volgende:
Nathalie Holloway kon blijkbaar de toekomst aan voelen komen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spuit 12 lolzquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:10 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Joran tegen Patrick:
Dus ik ging met dat wijf naar Haïti weet je, begint ze ineens te trillen, Patrick!. Dus ik ging haar zo schudden.
als je dit zelf zo terug leest, he...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:34 schreef Aneurism het volgende:
Ek weet hoe die Haiti mense voel, laas toe ek 20 aftershocks gehad het kon ek ook nie my huis vind nie
Verder alles goed?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:34 schreef Aneurism het volgende:
Ek weet hoe die Haiti mense voel, laas toe ek 20 aftershocks gehad het kon ek ook nie my huis vind nie
http://www.loi.nl/Cursuss(...)nederlands/index.htmquote:Op zondag 7 februari 2010 13:35 schreef Aneurism het volgende:
Weet enige iemand waar Haiti is, ek het probeer bel, maar ek dink dis op vibrate
boere meissies rulez!!11!quote:Op zondag 7 februari 2010 13:35 schreef Aneurism het volgende:
Weet enige iemand waar Haiti is, ek het probeer bel, maar ek dink dis op vibrate
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:10 schreef MASD het volgende:
Ik zat laatst "Quantum of Solace" te kijken welk zich voor een deel afspeelt in Port au Prince, Haïti. En het enige waar ik aan kon denken was dat het best lullig zou zijn om je drankje daar "shaken, not stirred" te bestellen.
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:10 schreef MASD het volgende:
Ik zat laatst "Quantum of Solace" te kijken welk zich voor een deel afspeelt in Port au Prince, Haïti. En het enige waar ik aan kon denken was dat het best lullig zou zijn om je drankje daar "shaken, not stirred" te bestellen.
of zij is inmiddels aangekomen in Haiti. (Via de oceaan).quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:17 schreef ToT het volgende:
Nathalie Holloway kon blijkbaar de toekomst aan voelen komen!
omgquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:11 schreef jo-ep het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:34 schreef wise het volgende:
Open dit plaatje in een nieuw venster
[ link | afbeelding ]
en houd f11 ingedrukt
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:34 schreef wise het volgende:
Open dit plaatje in een nieuw venster
[ link | afbeelding ]
en houd f11 ingedrukt
ROFLquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ey!... Trilplaat kopen?