quote:Been: 'Slory was niet fit'
Andy Slory was niet fit en sterk genoeg om langer dan een half uur te spelen. Dat heeft Mario Been tegen RTV Rijnmond gezegd. De trainer van Feyenoord reageerde op de uitlatingen van Roberto di Matteo. Dat is de trainer van West Bromwich Albion, de club waar Slory nu speelt.
'Ik wist dat Andy niet fit was en daarom speelde hij ook bijna nooit', aldus Been. 'Andy is vooral snel op de korte afstand en had geen uithoudingsvermogen. En als hij daarop trainde raakte hij geblesseerd. Als wij hem niet goed hadden begeleid had hij helemaal niet kunnen spelen'.
Been deed zijn uitlatingen na de met 1-0 gewonnen uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk. 'Ik wil er verder niets over kwijt', eindigde Been. 'Dat is niet goed voor de carrière van Slory'.
Bron: Rijnmond.nl
Die afsluiting ook vooral..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
![]()
Lekker slimme / sympathieke opmerkingen
Hij zal wel willen verdedigen waarom er wel iemand gaat maar niemand komt.
Tijdens de samenvatting hoorde je ze anders luid en duidelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hoe weten ze hoeveel Feyenoord-supporters er tussen zaten?
Dat shot wat ze op TV lieten zien van die groep Feyenoordsupporters misschien..........quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:01 schreef Klummie het volgende:
3 punten en weer de nul.
Scheisdrechter blijkbaar een vriendje van nijhuis, wat een niveau. Tuurlijk kan je rood geven maar en minuut of 10 daarvoor wordt er ook een flinke overtreding van achteren op een Feyenoorder gemaakt. zum kotsen weer.
quote:Advocaat niet op bank bij AZ
Bij de landskampioen AZ zit trainer Dick Advocaat zondag niet op de bank in het competitieduel tegen Feyenoord. Zoals eerder afgesproken met de Belgische voetbalbond met Advocaat als bondscoach aanwezig zijn bij de loting voor het EK-kwalificatietoernooi van 2012.
Er waren er genoeg. Het was wel kansloos in Waalwijk qua politie...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wéér waardeloos spel tegen een kleine club, maargoed, wel gewoon weer 3 punten binnen.
Nu mag je Europees gewoon echt niet meer weggeven![]()
Op naar volgend seizoen
Zou een goede zaak zijn als hij tien jaar of langer trainer is.quote:Been: "In Nederland voor mij niets hoger dan Feyenoord"
Feyenoord-coach Mario Been geeft aan dat hij in Nederland geen ambities heeft om een andere club onder zijn hoede te nemen.
Door Guy Geoffroy Chateau
5 feb. 2010 12:55:00
"Ik zie het nog wel gebeuren dat ik nog tien jaar bij Feyenoord zit. In Nederland is er voor mij niets hoger dan Feyenoord. De enige stap die ik hierna zou kunnen maken, is het buitenland", aldus Been tegenover ELF Voetbal.
"Maar daarvoor zul je eerst in Nederland moeten presteren. Ik zie me daarom nog wel tien jaar blijven", zo vervolgde de Rotterdammer. Been geeft aan dat zijn verblijf bij Feyenoord wel samenhangt met het winnen van prijzen.
"Het moet niet zo zijn dat mensen denken van "goh, Mario bivakkeert lekker op zijn troon en we zien wel hoe het gaat." Nee, dan moet er perspectief zijn en wil ik meedoen om de prijzen", zo legde de voormalige coach van NEC uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |